після миття мотора почало троїти ГОЛЬФ 4 1,4і побачи що прошило ізолятор свічки. замінив на нову стало трошки ліпше, але всеодно троїть. третя свічка. поміняв дріт те саме. Чи може бути катушка запалення?
Я раз після мийки три дня машину заводив...... може бути все що завгодно. Як воду під тиском 190 атмосфер заганяють у всі дірки то...........
мені під час мийки взагалі трамблер не накрили, стояв грівся-сушився майже годину під мийкою, але оплату не взяли... Пи.Си то було на рясне 1 біля гаражів. не раджу там митися!!! краще митися в Chokolapka на шевченка біля зеленоі' запрвки!!!!!
Сушити сушити сушити... і поки не просохне не заводити... за йкись час попустить повністю, якщо нікого не коротне...
Ну от, тоді в мене теж підтравлює... але то все із-за того бл...цкого NOx-Сенсора... купив б/у від бори за кілька євро, написали, що перед тим як зняли - він працював і помилок не видавав..
після того як помив мотор машина завелась але після приблизно хвилини роботи стрілка t різко піднялася вверх почала моргати лапочка t і лапочка ручного гальма .Через секунд 5 стрілка впала а лапочки блимають дальше.Просушив феном дроти поміняв датчик t діод t перестав блимати стрілка t не реагує і лампочка гальма блимає .Порадьте може в кого таке шось подібне було
Бугага. Мотор мити небажано, і то так небажано, що майже не можна, і почитати форуми чи розумних людей послухати релігія не позволяє??? Ну, помив, тепер пожинай наслідки, почни з малого - поміняй тепер всю проводку, як мінімум до тих датчиків що зара глючать...
ну не знаю, козаки. Я періодично мию мотор, без фанатизму само собою. Ну так, буває троїть. Але якщо гарно витерти трамблер, то з часом все висихає і робота нормалізується. Все таки приємніше шось крутити під капотом, коли там чисто