Поради механіка

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем Чортопхай, 25 лис 2011.

  1. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Чи шкодить автомобілеві, якщо часто їздити на резерві палива в баці, а заправляти його малими порціями?

    Так. Ми радимо змінити звичку, якщо хтось їздить саме так. Постійна їзда на резерві погано впливає на помпу палива, оскільки в такій ситуації на поворотах може тимчасово бракувати палива, і тоді в двигун засмоктується повітря.
    Робота «насухо» разом із засмоктуванням бруду з дна паливного бака, може в результаті призвести до затирання помпи.
    Більше того, у майже порожньому баці відбувається конденсування води з повітря, яке там знаходиться, чого не стається, коли бак заповнений паливом.

    Тримання руки на ричагу передач погано впливає на коробку передач?

    Неправда. Положення руки на ричагу має мінімальний вплив на зношування механізму перемикання передач, який не можна порівняти, наприклад, до спроб «вбивати» їх без використання зчеплення або до нервового шарпання ричагом під час псевдоспортивної їзди.
    Це не означає, що ми радимо їздити з рукою на ричагу передач – після ввімкнення відповідної передачі рука відразу повинна повернутися на кермо!

    ПиСи. У сервісній книжці мого Гольфа чорним по білому написано, що не можна тримати руки на ричагу, бо виделки дуже делікатні і можуть пошкодитися. :dntknw:

    Кращі колеса ставити на передню вісь?

    Прихильники цієї теорії аргументують, що найважливішими є ведучі і більше навантажені під час гальмування колеса, а на додаток, у більшости сучасних авт ведучими є передні.
    Неправда. Так, ми погоджуємося, що успішність гальмування можна трохи збільшити, як і аквапленінг, якщо на передню вісь поставити кращі колеса. Однак, будемо вперто наполягати (тим більше, що цієї ж думки притримуються представники виробників автомобілів та скатів), що замонтування гіршої пари коліс на задню вісь може спричинити, що в разі екстреного гальмування, задня частина авта втратить зчеплення з дорогою, а автомобіль перетвориться на кружляючу дзигу, і зовсім неконтрольовано вилетить з дороги.
    Крім того, слабкість гуми «на закінченні», замонтованої на передніх колесах, до певної міри відчувається на кермі (у процесі гальмування), що принаймні попереджає і концентрує водія.

    Вимкнути двигун на світлофорі, бо це зменшує витрату пального?

    Адже, якщо двигун не працює, то палива не використовує? Правда, але що з того? Справді, можна трохи зекономити на паливі, вимикаючи двигун (але тільки нагрітий, бо холодний потребує багато палива для заведення) на світлофорі – для цього власне придумали систему start-stop, яку можна зустріти в сучасних автах.
    Однак, зекономлене таким чином паливо, ніколи не компенсує втрат, що виникають внаслідок прискореного зношування стартера і акумулятора в автомобілі класичної конструкції.

    Їдучи «накатом», витискай зчеплення?

    Ми відраджуємо таку техніку їзди, яка колись була дуже популярною. Справді, мотор, який працює на малих обертах, реально потребує небагато пального (близько 1л на годину), однак, в сучасних автах під час гальмування двигуном, постачання палива до нього припиняється, що означає, що спалювання є нульове. Крім того, з увімкненим зчепленням безпечніше!

    Вибрано і перекладено спеціально для форуму Львівського Фольксваген Клюбу з журналу "АвтоСвіт" (Польща) від 21 листопада 2011 р.
     
    • Подобається Подобається x 2

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)