Порадите, що робити, до кого звернутися? В мене крила почали гнити і низ. Мені не треба супер класно робити, треба просто так зробити, щоб не гнило і можна було поки їздити, бо поки продавати машину не планую, нехай навіть то буде не естетично виглядати, тільки щоб не гнило.
Раджу. Купуй іншу машину Ну або як альтернатива можеш поїхати на "антикор сервіс" що біля аеропорта на любінській і вони тобі зроблять жеби не гнило. Виконують 3 види робіт: - Дешево на продаж - Недорого, тільки щоб не гнило - Так щоби супер При чому питають перед початком роботи як робити. В неті їх адреса і карта є Успіхів
зачисти ржавчину нождаком, і замаж мавілю, або з балончика грунтовкою запшихай.. Це самий простий ефект зупинки ржавіння.А краще звернись всеж до профів.
Грунтовка від ржавчини не захищає!!! Якщо місцями то треба зачистити і підфарбувати фарбою ХАМЕРАЙТ (є в нові лінії кольори на вибір), років 5 в цих місцях ржа не вилізе (мною перевірено! - 8 років, ця машина по нині Львовом катається) Якщо глобально то:
Продавай... Фольци ржавіють не просто так... Скоріш за все була вдарена або дуже недоглянута попереднім власником... Крила - дрібниці, можна поміняти. А де знизу ржавчина, в якому місці?
Продавати покищо точно не буду, грошей, немає, щоб щось краще купити, а я її до розуму довела, ходова супер, тільки стойки поміняла, не хочу знов кота в мішку купувати
Думаю, ніхто не зробить так добре як власник. Крім того, це навіть приємно - щось робити для машини яка тебе возить. Тому не парся, купи наждачку, "подавитель ржавчины", баночку автошпатлівки, шпатель, балончик грунтовки, фарби кольору авто та поліроль. Наждачкою зніми всю іржу до чистого металу, потім протри шматкою, намоченою в "подавитель ржавчины" (на кожному базарі є), далі витри насухо, розведи шпатлівку, нанеси та розрівняй шпателем, після висихання (година-дві) пшикни грунтом, а після його висихання (30 хв) фарбою. Наступного дня відполіруй поліроллю і катайся на здоров'я. Терміни висихання вказані для теплої соняшної погоди. Ну і не забувай, що крила це не є несучі частини кузова, все це не впливає на практичність, лише косметика.
Варити Щоправда з метою заробити сварщики часто рекомендують варити там, де не треба. Тому треба робити поправки. А сама зварка це недорогий процес, тепер в кожному гаражі з дядьою Васьою можна знайти за копійки.
Привіт Не кожен дядя Вася зробить то добре. А сварка не є дешевий процес. З свого досвіду : сьогодні ставив дві латки на гольфа. Днище біля порогу спереду зправа ( не дуже складно ) - з 9.00 до 13,00 (вирізання старого металу,підгонка латок,зварка,зачистка). Грошей не брав бо то колега .......
Ну то порадь мені будь-ласка дядю Васю. Взагалі-то мені не дуже з тим всім просто, оскільки я дівчина і оскільки в мене ще такого не було.
Привіт Порадити когось - бути впевненим на 100 відсотків в майстрі. Нажаль на сьогодні не можу порадити когось. Тому і роблю все сам.....
Можна питання? А латки як приварювали? Накладали на кузов, чи варили встик? Просто недавно в себе зіткнувся з точно такою ж проблемкою...
Днище - не те місце де треба встик варити. Марудно вирізати та й менш надійно. Принципової різниці не дуже й бачу бо кавролін все одно піднімати треба. Мені ставили зсередини. top ставить ззовні. Кожен "варить" як він хоче
Можливо я неправий але найкраще варити в стик по двом причинам 1: це естетичніше, 2: це більш довговічно бо при накладанні 2-3см утворюється полоса яка необроблена з середини(місце накладання металів), яке вигниває в кращому випадку за два роки. Перевірено власним досвідом, на ваз2101, де зварка в стик вже років 10 тримається, а в нахлест там вже варилося.