Порадьте. Гниє кузов

Тема у розділі 'Запчастини і тюнінг', створена користувачем mylka.i, 17 кві 2010.

  1. mylka.i

    mylka.i Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 1997
    Порадите, що робити, до кого звернутися? В мене крила почали гнити і низ. Мені не треба супер класно робити, треба просто так зробити, щоб не гнило і можна було поки їздити, бо поки продавати машину не планую, нехай навіть то буде не естетично виглядати, тільки щоб не гнило.
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Раджу. Купуй іншу машину :)

    Ну або як альтернатива можеш поїхати на "антикор сервіс" що біля аеропорта на любінській і вони тобі зроблять жеби не гнило. Виконують 3 види робіт:
    - Дешево на продаж
    - Недорого, тільки щоб не гнило
    - Так щоби супер
    При чому питають перед початком роботи як робити. В неті їх адреса і карта є
    Успіхів
     
  3. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    зачисти ржавчину нождаком, і замаж мавілю, або з балончика грунтовкою запшихай.. Це самий простий ефект зупинки ржавіння.А краще звернись всеж до профів.
     
    Останнє редагування: 19 кві 2010
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Грунтовка від ржавчини не захищає!!!
    Якщо місцями то треба зачистити і підфарбувати фарбою ХАМЕРАЙТ (є в нові лінії кольори на вибір), років 5 в цих місцях ржа не вилізе (мною перевірено! - 8 років, ця машина по нині Львовом катається)
    Якщо глобально то:
     
  5. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Продавай... Фольци ржавіють не просто так... Скоріш за все була вдарена або дуже недоглянута попереднім власником... Крила - дрібниці, можна поміняти. А де знизу ржавчина, в якому місці?
     
  6. mylka.i

    mylka.i Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 1997
    Там вже дирки почали продивлятися, тому не думаю, що такий спосіб допоможе
     
  7. mylka.i

    mylka.i Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 1997
    Продавати покищо точно не буду, грошей, немає, щоб щось краще купити, а я її до розуму довела, ходова супер, тільки стойки поміняла, не хочу знов кота в мішку купувати
     
  8. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    тоді лишеється поварка-покраска.... (повна або часткова)
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Думаю, ніхто не зробить так добре як власник. Крім того, це навіть приємно - щось робити для машини яка тебе возить. Тому не парся, купи наждачку, "подавитель ржавчины", баночку автошпатлівки, шпатель, балончик грунтовки, фарби кольору авто та поліроль. Наждачкою зніми всю іржу до чистого металу, потім протри шматкою, намоченою в "подавитель ржавчины" (на кожному базарі є), далі витри насухо, розведи шпатлівку, нанеси та розрівняй шпателем, після висихання (година-дві) пшикни грунтом, а після його висихання (30 хв) фарбою. Наступного дня відполіруй поліроллю і катайся на здоров'я. Терміни висихання вказані для теплої соняшної погоди. Ну і не забувай, що крила це не є несучі частини кузова, все це не впливає на практичність, лише косметика.
     
  10. mylka.i

    mylka.i Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 1997
    Залишається тільки одне запитання, що робити з тими частинами, які треба варити?
     
  11. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Варити :) Щоправда з метою заробити сварщики часто рекомендують варити там, де не треба. Тому треба робити поправки. А сама зварка це недорогий процес, тепер в кожному гаражі з дядьою Васьою можна знайти за копійки.
     
  12. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Не кожен дядя Вася зробить то добре.
    А сварка не є дешевий процес.
    З свого досвіду : сьогодні ставив дві латки на гольфа.
    Днище біля порогу спереду зправа ( не дуже складно ) - з 9.00 до 13,00 (вирізання старого металу,підгонка латок,зварка,зачистка).
    Грошей не брав бо то колега .......
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. mylka.i

    mylka.i Active Member

    Авто:
    VW Vento 1.8 1997
    Ну то порадь мені будь-ласка дядю Васю. Взагалі-то мені не дуже з тим всім просто, оскільки я дівчина і оскільки в мене ще такого не було.
     
  14. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Порадити когось - бути впевненим на 100 відсотків в майстрі.
    Нажаль на сьогодні не можу порадити когось.
    Тому і роблю все сам.....
     
  15. Slavko

    Slavko Початківець

    Авто:
    VW Golf ІІ 1.3 '86
    Можна питання?
    А латки як приварювали? Накладали на кузов, чи варили встик?
    Просто недавно в себе зіткнувся з точно такою ж проблемкою...
     
  16. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    доречі. і якщо накладали на кузов, то ззовні чи зсередини ???
     
  17. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Латки ставлю ззовні внакладку по 2-3 мм,
    встик вариться , щоб мнше шпаклювати.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Днище - не те місце де треба встик варити. Марудно вирізати та й менш надійно.
    Принципової різниці не дуже й бачу бо кавролін все одно піднімати треба.
    Мені ставили зсередини. top ставить ззовні.
    Кожен "варить" як він хоче
     
  19. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можливо я неправий але найкраще варити в стик по двом причинам 1: це естетичніше, 2: це більш довговічно бо при накладанні 2-3см утворюється полоса яка необроблена з середини(місце накладання металів), яке вигниває в кращому випадку за два роки. Перевірено власним досвідом, на ваз2101, де зварка в стик вже років 10 тримається, а в нахлест там вже варилося.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)