Порадьте який Golf II краще брати

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Rules, 12 січ 2009.

  1. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    В мене виникло питання, з яким мотором vw golf II краще брати для звичайної повсякденної експлуатації 1.3k, 1.6k, 1.8k чи 1.6d? Наскільки відрізняються між собої машини з тими моторами в плані потужності, витрати пального, динамічних даних та дешевизни утримання?
     
  2. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    1.8 МІ бере бензини як і 1.3 і 1.6 по ремонту практично то саме.

    чому ти вказуєш тіки карбюраторні двигуни. МІ і І як на мене краще.
     
  3. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Та мені шось здається, шо в такої старої машини стоїть механічне впорскування пального, а то є доволі складна в обслуговуванні аналогова система, а з карбом менше проблем, чи я помиляюсь? Чи є в когось дані про витрату пального та динаміку різних гольфів 2?
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Мех вприск стоїть в г2 тільки на 1.8 GX/JH/DX 8кл і 1.8 KR/PL 16 кл. Якшо вприск живий, правильно обслуговується, і там не було кривих рук - це надійна і безпроблемна система, не в приклад карбам.
    Є також 1.8 PB з Дігіфантом (ел. вприск), є 1.6 моноінжектор (НЕ мех. вприск), 1.3 дігіджет (ел. вприск), ну і карбюраторні мотори. Який вибрати - все залежить від того, для яких цілей машина. 1.3 я б не радив брати через слабу динаміку, низьку надійність, а по економії він не відрізняється від 1.6. Я б радив шукати якийсь живий кузов, бажано з 1.8 PB, якшо хочеш економніший - тоді 1.6 моноінжектор (простий і надійний), з 5ст коробкою. 16кл двигуни на любителя, їх не назвеш економними, але там прикол в іншому :cool:.
    дизель - реально економний але ні разу не динамічний мотор, просто для пересування з точки А в точку Б. От турбодизель - вєсчь, але найти його, тим більше живий - слабореально.
    Ну і май на увазі, шо з потужними двигунами ідуть хороші комплектації (стабілізатор, м*яка панель, г/у, ел. пак., сидіння з підтримками і т.д.). Зразу визначся для чого машина, бо часто народ бере "для економії" слабенькі мотори, а потім створюють теми "як підняти потужність", "як поставити дискові гальма" і т.д.
     
    Останнє редагування: 12 січ 2009
  5. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    я тоже так думаю!!
    бери моно інжектор або повний але електронний.. 1.3 є з повним електронним інжектором (дужеекономний)
    я якби зара шукав собі на заміну то брав би 1.8 з повним електро або 1.6 TDI
     
  6. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    скажи скільки в місті авто крім наскільки я чув твого в яких та система без колхозу і правильно настроїна :)
    навіть якшо почитати просто форум то більшість власників вивчають камасутру з тим вприском..
     
  7. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Дякую за відповіді. А наскільки менш економний 16кл 1.8 від 8кл 1.8, і чи пробемніший він?
     
  8. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    якщо вже підписуватись на механічний вприск то тільки заради 16 клапанів ;)
    але я бачу тебе турбує економія тому ліпше не бери 16v гольф бо то як каже Марк "For real fans" бо воно їде здорово відповідно і бере бо драйву без розходу не буває :)
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Повір, вистачає. Я сам часто зустрічаю 1.8 8кл з джетроніком, де ніколи ніхто нічого не рухав (включно з фільтрами). Після заміни фільтрів, промивки системи можна ще стільки ж проїхати, хоча часто під заміну також бензонасос і форсунки. Прикол джетроніка в тому, шо його складно загнати так, шоб він зовсім не їхав.

    Скажем так...якшо на справному 1.8 8кл. при економній їзді по місту ти зможеш вкладатись в 9-11 л, то на 16кл. в 11-13л. Якшо давити тапку, то можна і на 15 вийти. Якшо візьмеш КР - то 98 фуел онлі.
    По проблемності...не є 16в проблемнішим ні разу, експлуатації і догляду як і всі інші вимагає, і перегріву більше боїться. В ремонті дорожчий бо клапанів більше. Дроти на свічки дорожчі в 2 рази, ну і ше пару несуттєвих нюансів.
    А от найти Г2 16в живий непроста задача.
     
  10. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    1,8 джетроніком повністью задоволений! З приходом непомірних штрафів вкладаюся по місту у показник 8,2 л/100 км. Хоча то щей не почав економити, на тапок просто менше почав тиснути. До цього було не менше 10л/100 по місту. За містом. якщо не гнати і їхати ровно, то показник при 120 км/г - 6,1 л/100.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Всі Ауді 100-А6 і деякі 80, з мотором 2.3 NG, мають К-джетронік, той мотор то прямий наслідник легендарної Ауді 200 Квадро тільки без турбіни. Та топовій S2-S4 стоїть якраз К-Джетронік, відповідно питання про недосконалість конструкції трохи некоректне, то біда хренових майстрів.
    Про гольфа- бери 1.8, витрати що в усіх моторах + - 1л, а запасу потужності для 1.3 явно бракує.
     
  12. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Дуже суттева поправочка. К-Джетронік і КЕ-Джетронік(скоріш за все його реінкарнація - Мотронік) різні системи, К - чиста механіка, КЕ - е єлементи єлектрики, у тому числі лямда-зонд. І незнаю, як в Ауді, а от в Мерсі Гелентваген стояв КЕ-Джетронік до 1998 г.в. включно. Потім прийшли більш жорсткі умови ЕВРО і від Джетроніків Мерс відмовився. На останню інстанцію не претендую і маю право на помилку. :)
     
    • Подобається Подобається x 2
  13. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    Бери 1,6Д, ТД, ТД з інтеркуллером
    або 1,8Моноінжектор (система MONO-JETRONIC)двигунRP
    або 1,8 Повний електронний інжектор(система DIGIFANT)
    Ні в якому разі не бери (K, KE JETRONIC)-Вічний мінінгіт
    :hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi::hi:
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    доречі TD гольфи постійно є в вашому магазині але їх буквально за один номер купують :)
    класно брати TD або TDI ще тому що дизель з турбою то в ті часи був рідкісний жир тому разом з тим мотором кидали в комплектацію GTD дискові тормоза мяку панель і інші жири від GTI :russian_ru:
     
  15. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    За Ауді ,поправлюсь, стоїть КE-III-Jetronic, яка різниця між КЕ і КЕ-ІІІ не знаю, але виробники заявляли про високу надійність цієї системи, чому вийшло інакше самому цікаво.
     
  16. Grey

    Grey Початківець

    Авто:
    Гольф2 1.6Д
    Повністю підтримую. А краще дизель подумай 6л/100км чи 10/100км???
     
  17. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Як на мене, то чим більша потужніть тим більший ресурс двигуна. 1.8 РВ видає своїх 112 конячок при розході палива місто 9,5-10/100км, траса 7-7,5/100км (до140). Коли "топити" - з Києва (літом, вночі) за 4,5год - 9л/100км:bomb:
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    так, полюбому, тільки дизель - з ними ніколи не буває проблем. І карби також ніколи не треба настроювати, а ше краще поставити солєкс з таза, супертюнєх. А з джетроніком тільки менінгіт, особливо якшо крутити в ньому все підряд кривими руками або "рагулірувати" в дяді Васі на гаражах. Взагалі німці той джетронік незрозуміло для чого придумали і ставили на свої машини 20 років підряд.
    Нарахунок К і КЕ: системи принципово однакові, тільки в К тиск регулюється дозатором і мех.-гідр. регулятором, а в КЕ дозатором і електро-гідравлічним регулятором і лямбдою. До речі є версії К з лямбдою і тактовим клапаном до неї.
    Узагальнено: К це чиста механіка, КЕ - 85% механіка, 15% електр. керування. шо одна шо інша система здатна працювати і дати можливість рухатись автомобілю при поній відмові всієї електроніки крім бензонасосу і запалювання. А тепер подумайте про надійність.
    пи.си. В ауді 200 кватро і в 100ні кватро з 2.2 турбо стоїть джетронік :)
     
  19. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    В мене свого часу був Г-2 1,6ТД в компл. GTD (мяка панель,приборка з тахом і т.д.),по динаміці не уступав 1,6 карб.,розхід по трасі,якщо не топити в пол -меньше 5-ти.Але є і друга сторона медалі:з цих перших дизелів мотор досить "шумний",а саме головне:дизеля німці купували,які дуже багато їздили,отже знайти невбитий такий аппарат навіть у них(німців)- малоймовірно.
    пи.си.до -25 заводився без жодних проблем
     
  20. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Почитай історію, відкіля та система прийшла до машин! Та система одна з найнадійниших!!!! Тому, що вона прийшла до машин з АВІАЦІЇ!!! На німецьких винищувачах другої світової і стояв батько системи К-Джетронік. І правильно Маркель написав, що ця система буде працювати без будьяких датчиків!!! Головне, щоб працювало запалювання і бензонасоси!
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)