В мене виникло питання, з яким мотором vw golf II краще брати для звичайної повсякденної експлуатації 1.3k, 1.6k, 1.8k чи 1.6d? Наскільки відрізняються між собої машини з тими моторами в плані потужності, витрати пального, динамічних даних та дешевизни утримання?
1.8 МІ бере бензини як і 1.3 і 1.6 по ремонту практично то саме. чому ти вказуєш тіки карбюраторні двигуни. МІ і І як на мене краще.
Та мені шось здається, шо в такої старої машини стоїть механічне впорскування пального, а то є доволі складна в обслуговуванні аналогова система, а з карбом менше проблем, чи я помиляюсь? Чи є в когось дані про витрату пального та динаміку різних гольфів 2?
Мех вприск стоїть в г2 тільки на 1.8 GX/JH/DX 8кл і 1.8 KR/PL 16 кл. Якшо вприск живий, правильно обслуговується, і там не було кривих рук - це надійна і безпроблемна система, не в приклад карбам. Є також 1.8 PB з Дігіфантом (ел. вприск), є 1.6 моноінжектор (НЕ мех. вприск), 1.3 дігіджет (ел. вприск), ну і карбюраторні мотори. Який вибрати - все залежить від того, для яких цілей машина. 1.3 я б не радив брати через слабу динаміку, низьку надійність, а по економії він не відрізняється від 1.6. Я б радив шукати якийсь живий кузов, бажано з 1.8 PB, якшо хочеш економніший - тоді 1.6 моноінжектор (простий і надійний), з 5ст коробкою. 16кл двигуни на любителя, їх не назвеш економними, але там прикол в іншому . дизель - реально економний але ні разу не динамічний мотор, просто для пересування з точки А в точку Б. От турбодизель - вєсчь, але найти його, тим більше живий - слабореально. Ну і май на увазі, шо з потужними двигунами ідуть хороші комплектації (стабілізатор, м*яка панель, г/у, ел. пак., сидіння з підтримками і т.д.). Зразу визначся для чого машина, бо часто народ бере "для економії" слабенькі мотори, а потім створюють теми "як підняти потужність", "як поставити дискові гальма" і т.д.
я тоже так думаю!! бери моно інжектор або повний але електронний.. 1.3 є з повним електронним інжектором (дужеекономний) я якби зара шукав собі на заміну то брав би 1.8 з повним електро або 1.6 TDI
скажи скільки в місті авто крім наскільки я чув твого в яких та система без колхозу і правильно настроїна навіть якшо почитати просто форум то більшість власників вивчають камасутру з тим вприском..
якщо вже підписуватись на механічний вприск то тільки заради 16 клапанів але я бачу тебе турбує економія тому ліпше не бери 16v гольф бо то як каже Марк "For real fans" бо воно їде здорово відповідно і бере бо драйву без розходу не буває
Повір, вистачає. Я сам часто зустрічаю 1.8 8кл з джетроніком, де ніколи ніхто нічого не рухав (включно з фільтрами). Після заміни фільтрів, промивки системи можна ще стільки ж проїхати, хоча часто під заміну також бензонасос і форсунки. Прикол джетроніка в тому, шо його складно загнати так, шоб він зовсім не їхав. Скажем так...якшо на справному 1.8 8кл. при економній їзді по місту ти зможеш вкладатись в 9-11 л, то на 16кл. в 11-13л. Якшо давити тапку, то можна і на 15 вийти. Якшо візьмеш КР - то 98 фуел онлі. По проблемності...не є 16в проблемнішим ні разу, експлуатації і догляду як і всі інші вимагає, і перегріву більше боїться. В ремонті дорожчий бо клапанів більше. Дроти на свічки дорожчі в 2 рази, ну і ше пару несуттєвих нюансів. А от найти Г2 16в живий непроста задача.
1,8 джетроніком повністью задоволений! З приходом непомірних штрафів вкладаюся по місту у показник 8,2 л/100 км. Хоча то щей не почав економити, на тапок просто менше почав тиснути. До цього було не менше 10л/100 по місту. За містом. якщо не гнати і їхати ровно, то показник при 120 км/г - 6,1 л/100.
Всі Ауді 100-А6 і деякі 80, з мотором 2.3 NG, мають К-джетронік, той мотор то прямий наслідник легендарної Ауді 200 Квадро тільки без турбіни. Та топовій S2-S4 стоїть якраз К-Джетронік, відповідно питання про недосконалість конструкції трохи некоректне, то біда хренових майстрів. Про гольфа- бери 1.8, витрати що в усіх моторах + - 1л, а запасу потужності для 1.3 явно бракує.
Дуже суттева поправочка. К-Джетронік і КЕ-Джетронік(скоріш за все його реінкарнація - Мотронік) різні системи, К - чиста механіка, КЕ - е єлементи єлектрики, у тому числі лямда-зонд. І незнаю, як в Ауді, а от в Мерсі Гелентваген стояв КЕ-Джетронік до 1998 г.в. включно. Потім прийшли більш жорсткі умови ЕВРО і від Джетроніків Мерс відмовився. На останню інстанцію не претендую і маю право на помилку.
Бери 1,6Д, ТД, ТД з інтеркуллером або 1,8Моноінжектор (система MONO-JETRONIC)двигунRP або 1,8 Повний електронний інжектор(система DIGIFANT) Ні в якому разі не бери (K, KE JETRONIC)-Вічний мінінгіт
доречі TD гольфи постійно є в вашому магазині але їх буквально за один номер купують класно брати TD або TDI ще тому що дизель з турбою то в ті часи був рідкісний жир тому разом з тим мотором кидали в комплектацію GTD дискові тормоза мяку панель і інші жири від GTI
За Ауді ,поправлюсь, стоїть КE-III-Jetronic, яка різниця між КЕ і КЕ-ІІІ не знаю, але виробники заявляли про високу надійність цієї системи, чому вийшло інакше самому цікаво.
Як на мене, то чим більша потужніть тим більший ресурс двигуна. 1.8 РВ видає своїх 112 конячок при розході палива місто 9,5-10/100км, траса 7-7,5/100км (до140). Коли "топити" - з Києва (літом, вночі) за 4,5год - 9л/100км
так, полюбому, тільки дизель - з ними ніколи не буває проблем. І карби також ніколи не треба настроювати, а ше краще поставити солєкс з таза, супертюнєх. А з джетроніком тільки менінгіт, особливо якшо крутити в ньому все підряд кривими руками або "рагулірувати" в дяді Васі на гаражах. Взагалі німці той джетронік незрозуміло для чого придумали і ставили на свої машини 20 років підряд. Нарахунок К і КЕ: системи принципово однакові, тільки в К тиск регулюється дозатором і мех.-гідр. регулятором, а в КЕ дозатором і електро-гідравлічним регулятором і лямбдою. До речі є версії К з лямбдою і тактовим клапаном до неї. Узагальнено: К це чиста механіка, КЕ - 85% механіка, 15% електр. керування. шо одна шо інша система здатна працювати і дати можливість рухатись автомобілю при поній відмові всієї електроніки крім бензонасосу і запалювання. А тепер подумайте про надійність. пи.си. В ауді 200 кватро і в 100ні кватро з 2.2 турбо стоїть джетронік
В мене свого часу був Г-2 1,6ТД в компл. GTD (мяка панель,приборка з тахом і т.д.),по динаміці не уступав 1,6 карб.,розхід по трасі,якщо не топити в пол -меньше 5-ти.Але є і друга сторона медалі:з цих перших дизелів мотор досить "шумний",а саме головне:дизеля німці купували,які дуже багато їздили,отже знайти невбитий такий аппарат навіть у них(німців)- малоймовірно. пи.си.до -25 заводився без жодних проблем
Почитай історію, відкіля та система прийшла до машин! Та система одна з найнадійниших!!!! Тому, що вона прийшла до машин з АВІАЦІЇ!!! На німецьких винищувачах другої світової і стояв батько системи К-Джетронік. І правильно Маркель написав, що ця система буде працювати без будьяких датчиків!!! Головне, щоб працювало запалювання і бензонасоси!