Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Bankir, 1 чер 2007.

  1. Bankir

    Bankir Новачок

    Авто:
    ---
    Я вже визначився - хочу купувати Golf Plus (перша машина :) )
    Шановні форумчани - що порадите брати 1.6 Benzin чи 1.9 TDI?
    З точки зору:
    1) Чи достатньо 1,6 для Golf Plus
    2) Що усе ж таки дешевше виходить з часом (дизель менше "їсть", однак кажуть дорожче в обслуговуванні)?
     
  2. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    1) якшо возити грузи і і 5 людей в машині і любите поганяти то ні
     
  3. Бейліс

    Бейліс Місцевий

    Авто:
    BMW 320I M50 Vanos 96р.
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    1,9 TDI має 150 коней я думаю що це немало!
     
  4. svistun

    svistun Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 1989 Fiat Doblo 1.3 multijet 2007
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    В твому випадку 1,9 ТДІ
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Як на першу тачку радив би бензин...
    А чому саме гольф плюс, а не щось попроще, чого не шкода?
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    А може людині Гольф плюс не шкода? Навчиться їздити і купить Фаетон або взагалі якого Х-5

    Гольф плюс мені особисто не подобається зовсім. То якась така гігантська машина, зовсім на гольф не схожа, ближче до мікроавтобуса.
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    2МАРТІНІ +1
     
  8. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Ну на вкус і цвєт - самі знаєте шо...

    Якщо береш нову машину, то звичайно, що дизель краще брати.
    Біда трошки в тому, що він значно дорожчий виходить і переплачені гроші невідомо коли окупляться...
    По сервісу - ціни майже ті самі...
    З іншого боку - потужність 1.9 ТДІ є більшою і ІМХО "прікольнішою", за потужність 1.6 фсі...
    Тому теоретично не пожалієш...
    Хоча якщо як перша машина - то мона і 1.6 - для спокійної "навчальної" їзди - сайдьоть...
    Дизель - це вже щось таке... вище... філософське... не передати словами )) тому для навчальної їзди і як першу машину таки справді краще зажигалку 1.6
     
  9. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Перша машине чи не перша - без рiзницi. Давайте не шукати нового ровера, в Европi до 50% дизеля i не просто так, аргументiв дуже багато, не буду називати бо довго. Моя думка - однозначно дизель. Я наприклад задивляюсь на Каддi i тiльки дизель!!! (скажу чесно власного дизеля не мав нiколи, але 1 рiк ъздив на службовому Рено Кангу та прияняв рiшення - однозначно дизель)
    P.S. Маю багато знайомих що пересiли на дизель - вертатись не хочуть нi заяку цiну! Одни з засновникiв ТОВ "Агро" (йогурти, сметана, молоко....) на дизелях вже рокыв 15 починав з Г2, мерс, А8, Крузак, Прадо, зраз в нього Туарег - все дизеля.
     
  10. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    1.9TDi.
    І справа не стільки в потужності, скільки у моменті.
    Та й економічність не може не радувати.

    А от щодо "Плюса".... Не знаю... Якийся він не такий....
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    прикольний плюс він створений для сімейного віддиху. а дизель вже доказано піонерром що не повільний а навпаки жвавенький.
    а так як то нова машина то проблем не будеш мати пару років проблем.
     
  12. NCRPI

    NCRPI Місцевий

    Авто:
    продано....
    Клубна карта:
    000014
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Дизель форева!!!!!!!!!
     
  13. Євген

    Євген Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B4 1,9TDI 1Z
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Сучасні дизелі нічим не гірші за бензинові двигуни. З рахунок економії на паливі відбивається любий ремонт двигуна. Є один мінус - дуже мало грамотних майстрів, але якщо щось серйозне то у нас і Польща під боком.
     
  14. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Яка економія? Ти про що? Немає зараз НІЯКОЇ єкономії!!! Нема. І ти ціни порівняй наприклад на насос-форсунку для дизеля і не будеш потім щось таке казати. Дизель то економія, але вона ІЛЮЗОРНА. Якщо копнути глибше. вона не витримає ніякої критики.
     
  15. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Ну, категоричність по моєму завелика...
    Ну, насос-форсунка, ну коштує 150-200 баксів... орієнтовний ресурс на укрпаливі 100 тис.
    А скажи-но ФСІ що - значно дешевше?? І мабуть ходить довше з нашим то паливом ??? Що ще там такого є, що робить двигун дорожчим??? Свічки, ВВ провода, форсунки майже ті самі?? На гавняний бензин попасти значно важче ?? мабуть...
    + всілякі "питання" з кумутаторами, компутерами і тп...
    Ну кого ти тут (чи десь інде) на форумі бачив, щоб він був незадоволений дизелем від ВВ??
    Я з тих, хто надзвичайно задоволений... був... і до сих пір згадую з теплотою у душі... і новий господар на ньому вже достатньо намотав, нарікань нема...
    І вже неприємно їздити на бензиновій машині, дивлячись і на значно вищі витрати пального, і на значну більшу тупість, і, я б сказав, не надто "дешевшим" обслуговуванням....
    + почитавши рекомендації багатьох місцевих дизелів, висновок напрошується "трішечки менш категоричний" :)
    Економія - звичайно справа не перша при виборі диздвигуна, є і інші моменти, які роблять життя прекрасним...
    Тим паче ті нові двигуни ТДІ-шні не такі вже й погані...

    А от про гольф 5+ скажу - що особисто мені він дуже подобається... більше ніж гольф 5...
    Але це справа особистого смаку, тому спір недоцільний...
     
  16. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Ось вислів спеца з сервісу "Аверс". То дуже впливова контора у Київі:

    "ресурс до 150 !!! тыс причем это касатется абсолютно всех моторов AFB,AKE,AKN и их аналогов на шкоде и вакенвагене , у нас была на капиталке машина с пробегом 60к , а реально если открыть любой мотор при таком пробеге вы поршня сможете пальцем шатать так что вы окуеете + страшно неудачная конструкция РВ с компенсами и рокерами которые просто лопаюццо а на распредвалах просто так , без причины скушиваются зубья , проблема была решена только после 2004 года но для ее решения на старой машине надо заказывать новую головку (уже нового образца) основные минумы моторов 2.5 ТДИ

    1.слабые головка блока и все что касается РВ (один РВ стоит к примеру 1400 грн а их надо менять парами)
    2.посотянная течь из под сальников форсунок в клапанной крышке , сальники идут только в сборе с крышкой :):)
    3.частая поломка электронной форсунки стоимость 2к грн
    4. распылитель на одну форсунку стоит 400 грн
    5.постоянная проблема с фильтром вентиляции картерных газов
    6.ненадежный расходомер
    7.идиотская конструкция ГРМ и навесного ремня в которой аж 7! роликов и натяжитель , замена сего обычно стоит порядка 700 у.е только зч и для этого надо снимать всю морду машины.
    8.Подкачивающий насос в баке стоит 300 у.е но чаще ломаеццо датчик уровня
    9. Страшно капризный ТНВД , ремонт очень недешев , ремонтируем только мы
    10. турбина...

    плюс только один , это ауди и в ней 150 или 180 коней но с каждым днем они умирают удачного выбора , если купишь сразу занимай очередь на сервис "
     
  17. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Так то так, але тоді друга відповідь опонента...:
    "могу познакомить минимум с 5-ю человеками, юзающими этот мотор по 2+ года и пробегах 200+тык, и ничегошеньки с ним не делалвшими. Просто видимо Аверс слывет лучшим СТО по дизелям, по сему все проблемные 2.5ТДИ съезжаются к тебе"
    ...і в дечому він правий!
     
  18. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    2 Scirocco GTi

    Ну нізя так абабщать...
    Є двигуни які вважаються вдалими, є що ні...
    Даний топік йшовся про мотори AFB, AKE, AKN, які ставилися в основному на Ауді, рідше - на б5 і Б5.5, і відомі своєю "непростотою"... хоча є люди які люблять ці мотори за їх потужність і ніколи не мали таких проблем...

    В аудь є певні "невдалі" двигуни. Чув про 2.8 бензин щось не менш жахливі речі!!! (ще менший ресурс). Ніхто ж не робить звідси висновок що всі машини ВВ-груп какашки ???

    Цей пост з автоУА не можна сприймати як панацею...
    Можна побачити певні "блохи" у ньому, вони там є...
    З іншого боку про 1.8Т не чули які жахи творяться... ПЕСЕЦЬ ПРОСТО, навіть не підходьте до цих машин...
    Поршня лопаються і шатуни в головці вилазять, і блок на часті розриває, і турба летить кожні 5 тис.км. і т.д. і т.п. а ремінь ГРМ як рветься - просто тряпка... Там тож до речі є і ДМРВ, і вентиляція картерних газів і т.п.
    Водночас, є люди, які вважають 1.8Т "верхом совершенства" і мотають на них поза 200 т.км...
    Ще є 2.0і, 1.8і про які багато чого страшного можна почути...

    Про ресурс дизеля - валяюся під столом... Ну це просто сміх...
    На моєму 1.9 ТДІ (АФН 110 к.с.) народ намотував 600 тис. і воно все ще їздило, і турбіна працювала, діагностика показувала трошки слабеньку але терпиму компресію... "какашка" а не мотор???
    А ще знайомим пропонували пасат з мільйонним пробігом, був хороший рік і мотор насос-форсуночний... Капець просто який ненадійний мотор... Вже піддимлював... хоча і їхав...
    На гольфи, наскільки я розумію іде 1.9 ТДІ... 2.5 на них ніби не ставлять...
    Мотор перевірений часом і не одним поколінням... Про який на жаль негативних відгуків знайдеш дужжжже мало...
     
  19. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    1,9 атмосферник все ж надійніший за турбу, але с турбою мощніший. :)
    Так, є мотори вдалі і є не дуже. 1,9 то вдалий моторяко.
     
  20. Geremy

    Geremy Active Member

    Авто:
    Golf Plus 1.6 - більше в дружини, Skoda Octavia 1.9 TDI (2005 р.в.) - службовий....
    Відповідь: Порадьте що брати, Golf Plus 1.6 Benzin vs 1.9 TDI

    Все-таки найкращий варіант сісти на тенст драйв на 1.6 і на 1.9 ТДІ і зробити собі висновок...
    Я його вже на 90% вгадую :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)