Щось сталось з коробкою на моєму Гольфі... Не включається взагалі задня передача,і дуже погано включається перша і друга...,зате третя і четверта вмикаеться добре. До майстрів ще не їздив,але знйомі кажуть що це не щеплення,бо тоді-б не вмикалась ні третя ні четверта... Якщо вже так сталось,можливо краще підшукати п'яти ступінчату?,за якими параметрами її підбирати до мого мотору? Чи може варто робити стару коробку?
Відповідь: Порадьте нарахунок КПП Може то і коробка барахлить (синхронізатори). Але в мене були абсолютно схожі симптоми, коли вмирав трос зчеплення. Я так розумію, що зчеплення до кінця не виключається. Я навіть хотів зчеплення ремонтувати (дуже-дуже туге стало і передачі з тичка включалися). Купив комплект зчеплення + новий тросік. Спочатку замінив трос - і о чудо, машину не впізнати, все переключається як по маслу. Зчеплення більше не рухав. Ось що пише книга: Витисніть зчеплення і ввімкніть задню швидкість, якщо включення не мяке і чути скрежет в коробці - зчеплення вимикається не повністю! P.S. В мене тросік перетерся і осаточно тріснув в день коли я купив новий трос!
Відповідь: Порадьте щодо КПП Ще проблема може бути в кулісі. Це варіант дешевий, ремкомплект на кулісу коштує менше 30 гривень, могла також зноситися інша пластикова деталька, яка в ремкомплект не входить, але вона теж дешева. А може взагалі треба просто відрегулювати кулісу.
Відповідь: Порадьте щодо КПП Як мені точно взнати чи це куліса,чи пластмаска,чи щеплення?,їхати на сервіс?,порадьте куди краще,на клубному Автосервісі Бейліза можна зробити? І чи знайду я ремкомплект на кулісу для першого Гольфа?
Відповідь: Порадьте щодо КПП Якщо він такий самий як для Гольф 2, то у мене є, віддам за 20 гривень. Купив здуру, думав шо там втулки для коради підійдуть - не підходять. Так і вожу в машині той ремкомплект. Як перевірити точно не знаю. Очевидно шо майстер має дивитися під капот, а ти переключати передачі. Якщо майстер має досвід із такими поломками, то розпізнає чи то куліса, чи щось інше
Відповідь: Порадьте щодо КПП Дякую! Взнаю чи то куліса,чи підходить ремкомплект відпишу! P.S. :І все-таки нарахунок 5 ступінчатої коробки якщо думати,за якими параметрами її підбирати до мого мотору?
Відповідь: Порадьте щодо КПП Дуже просто - Якщо кулісо-пластмасса то на виключеному моторі передачі не будуть включатись так само як і на заведеному Інакше - береш ключик на 10 і підтягуєш трос зчеплення на максимум, заводиш, пробуєш, якщо все включається - значить зчеплення Інакше - коробка
Відповідь: Порадьте щодо КПП Куліса. Розкрутився болт повздовжньої тяги. Рожковий ключик на 13 і 5 хв на ямі або естакаді. Для оперативності рекомендую помічника, який буде з салону пробувати вмикати передачі. Процес такий - розкручуємо болтик в кінці повзд. тяги (найближче до мотору), повертаємо ручку кпп трішки вліво, закручуємо болтик. В час розкручееня найкраще втикнути 3 передачу. І взагалі, навіщо казати, що це можуть бути синхронізатори, якщо на першій і задній передачах їх взагалі немає?
Відповідь: Порадьте щодо КПП Всім Дякую! По деяким дописам здаеться що я погано пояснив... Це я маю на увазі на ходу,а коли стою не заведений,здаєтся що передача ввімкнена та що треба,наприклад вмикаю задню,рушаю,а машина їде вперед,вмикаю першу, а вона ледве розганяеться,так само ї на другій,зате на третій і четвертій їде як треба... Додано через 2 хвилини Це пробував робити,всеодно не вмикаеться задня,машина на задній їде вперед...
Відповідь: Порадьте щодо КПП На вимкненому двигуні запихаєш руку під капот і лапою на КПП пробуєш напряму переключати всі передачі. Якшо включаються чітко і легко-КПП в порядку. Я майже впевнений шо проблема в кулісі, попробуй відрегулювати її (на основній тязі регулювання, відкручуєш, дивишся як хоче стати ручка перемикання передач в 0 положенні, затягуєш, пробуєш), так само подивись стан пласмасових наконечників на тяги і люфт тяг.
Відповідь: Порадьте щодо КПП Був сьогодні в Майстра... Сказали що потрібно міняти весь механізм переключення передач,включно з кулісою,він вже весь "роздовбаний",не фіксується включення передачі,ще тріснула якась "собачка" в кінці повздовжньої тяги.... Де можна таке шукати? Додано через 2 хвилини Я так розумію що люфт тяг,це як раз то - чому майстер сказав все міняти...
Відповідь: Порадьте щодо КПП Люфт тяг забираэться установкою ремкомплекту куліси. Ось повний перелік набору, шо входить в ремкомплект з каталожними номерами з/ч з цінами ЕКЗІСТА в доларах станом на 2007 рік. Дивись по номерах малюнки (в ЕТЦІ, ЕКЗІСТІ чи якомусь іншому каталогу по ВАГах) і вибирай то, шо в тебе поломане, або замовляй все і міняй, куліса буде як нова. Замовити можеш з екзіста якшо знаєш когось, хто може привезти, або в автостопі чи якомусь іншому магазині (хоча ціни думаю будуть вищі). 191 711 199 болт (оригинал) (3.09) 191 711 590 A втулки 2 шт (оригинал) (2.00) 171 711 965 уплотнения 4 шт (оригинал) (3.60) 171 711 181 втулки 2 шт (оригинал) (5.84) 171 711 067 B втулки 2 шт (оригинал) (7.80) 191 711 595 A (191 711 595) Тяга переключения скоростей для 5-и (4-х) ступенчатой КПП. (оригинал) (2.90) 191 711 574 Тяга переключения скоростей КПП. (оригинал) (9.95) 191 798 116 AS Рем.Комплект ручки переключения КПП. (неоригинал) (1.51) 191 711 208 A втулка (оригинал) (3.61) 191 711 190 B втулка (оригинал) (15.76)