Був на декількох СТО і жодне з них не задовільняє мене щодо наступного: Через місяць-півтора планую провести невеличкий плановий огляд своєї конячки із заміною всіх розхідників (включно зі свічками, гальмівними колодками, і т.д). А також пошуком підсосів (бензи багато жре), якщо німа таких - то діагностикою двигуна (компресія, запалювання і т.д). Хочу то зробити в однії інстанції, але надійно, і при тому не бігати по базарах і магазинах по декілька разів - ідеальний варіант - один раз заїхав провели діагностику, дали список що тре докупити (бо німа на місці), другий раз лишив машину і забрав готову. Офіційних СТО ні пропонувати
Всі розхідники і з/ч до Вашої машини маємо на місці, бігати по магазинах не прийдеться , приъхали, глянули ы у вашій присутносты тут же все необхідне замінили Звертайтеся в пп
а я його не рекомендую - там розводять на запчастини і непотрібний ремонт шо пити дати. правда там є один дуже класний майстер, він сам мені порадив не приїжати, бо здеруть всю шкіру. зато рекомендую поїхати до олега в городок - все не місці є, і запчастини якісні, не то шо на базарі
там багато класних майстрів а те що розводять..ну може там колись і розводили (коли був на тому місці мерс сервіс і при зміні власників) проте зараз там всьо чотко
Пишучи "розхідники", я мав на увазі не лише фільтри (хоча хочу поставити якісь нормальні, типу Mahle чи Mann,і чи будуть такі на місці - невідомо, але домовитись про якийсь список, що купити завжди можна, але я навіть не знаю як вони виглядають), також тре замінити всі рідини, і лити замінники я не бажаю, якщо потрібно в гідропідсилювач залити VAG G002000, а антифриз VAG G12 - то саме ці тре залити, а неякийсь там лікві моллі і т.п. Марку мастила для двигуна я знаю, а от для коробки і трансміссії - нажаль, тому відкритий до порад Свічки вже купив, то лише тре їх буде замінити - після того як поміряють компресію, і всяке таке інше.
Та що ти мастиш собі голову... це все вже давно відомо.. Ідь і роби спочатку діагностику .. потім потихеньку купляй все що тобі напишуть - буде дешевше. Не хочеш купляти сам міняєш на СТО, або якщо всього нема то приїжджаєш другий раз і все є - буде дорожче. Головне не розхідники а грамотна діагностика... нашо міняти деталь яка ще може 20-30 тис відїздити.
Їздю на СТО на зеленій біля арсену, там є такий Майстел Віктор, майстер з великої букви! Приємно з людиною спілкуватися і дивитися як робить свою роботу... Тепер ремонтуюсь тільки там... Правда інші майстри не знаю як ))) Приблизні ціни - колодки поміняти 50 грн сторона... Задні сайленти 300 грн (знімав балку). Майстер відповідає на всі питання по суті, карочі правильний мужик! Як треба запчастини, можу падсабіть ) Як треба буде можу дати телефон майстра
Спробуй заїхати до Ігора Мироновича в Р`ясне 1 гаражний кооператив "Сконвеєр" В цього майстра є всі запчастини до твоєї машини і лишнього він не візьме...... Ну дуже хороший майстер!!!!!!
http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7931 привіт.заїдь сюди.( http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=7931 ) будеш приємно вражений якістю роботи та цінами на запчастини та роботу.з повагою.
Запчастини беру в колєги який возить їх з інтеркарсу, дешевше точно ніхто мені не продасть )))) А Рясне 2 троха далеко... Взагалі як є час, то я сам кручу машину, все одно так як сам собі зробиш, ніхто тобі так не зробить (маю кулєгу з автосервісом, дає мені всі інструменти якими користується тільки він і яму...)
сам це добре.але є речі котрі потрібно знати.наприклад затяжка сайленблоків(неправильно їх затягують на 90% СТО).це один приклад.а тонкощів достатньо.
Перед тим як щось робити, читаю по форумах, і не має значення, чи сам роблю чи на СТО... Завжди слідкую за майстрами ) Бо реально, люБЛЯТЬ халтурити собацюри!
Хочу вам порадити своїх друзів, хлопи працюють коло мене в боксі, розбираються з ходовкою на "ура" мають стенд для розвалу сходження, шиномонтажку, також гуму нову і б/в. Ще можуть виконати мілкі зварювальні роботи. З ними бесіду провадив - для клубу ціни будуть лояльні:
Так. Ще одна справа, мені потрібно буде ЗАМІНИТИ масло в АКПП 096. Оскільки я не знаю що там залито, то потрібно злити все і залити нове, в таких коробках немає зливного отвору, і заміна/зливання старого масла може бути лище через відсос старого через отвір перевірки рівня, і... через зняття піддону... В першому випадку важко замінити більше ніж 70%, а в другому - не хочетться щось знімати Питання: хто б зміг це краще зробити?