Порадьте з фарами

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем XFox, 6 гру 2007.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Народ, поміняв кадась давно передню панельку на 4-х фарну (була) 2-х фарна, от і треба втикнути внутрішні фари, питання, чи мона їх паралельно приконектити до проводів дальних фар, чи потрібно конектити до нової кніпочки, і ще, хочу кинути на дальнє та ближнє релюшки, дивився мануали що є в неті, нічого складного, але щось на рулі розєм в мене не такий як на фотках, мо в когось є фотки того розєму? В мене там 4 проводи іде: червоний, жовтий, білий, і білий з чорною полосою
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Порадьте з фарами

    1. Без релюшок 4 фари на 2 дроти будуть світити ацтойно.
    2. Правильне встановлення реле не передбачає жодних стосунків з рулем.
    3. Для досягенення найкращого ефекту реле повинні стояти якомога ближче до фар, тобто між акумулятором і фарами.
     
  3. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: Порадьте з фарами

    По п. 1 - Згідний, а з релюшками будуть нормально світити?
    По п. 2 - Жодних стосунків з рулем, то типу треба виводити кнопки, чи релюхи ставити біля самих фар? (не хочеться розводити калхоз під капотом)
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Порадьте з фарами

    1. Будуть світити набагато краще - якщо правильно поставиш, будеш здивований, даю гарантію ;)
    2. релюхи тільки біля фар, причому давати грубі некитайські дроти напряму від акумулятора до реле і від реле до лампочки. Тоді ефект буде гарантованим. Щодо додаткових кнопок - при умові запаралелення середніх фар на дальній їх не потрібно. Вмикатимуться штатним світлом.


    Власне суть реле у тому, що воно забезпечує втрату потужності, тобто опору, який виникає через тонкі, старі або довгі штатні дроти. Тільки уяви собі скільки тратиться енергії, коли вона йде з акумулятора через роз'єми на запобіжники, звідти, через замок запалювання на вимикач, а від нього знов на фари.
     
    • Подобається Подобається x 2
  5. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Дякую Орест, буду клєпати *бір*
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Порадьте з фарами

    НЕПОГОДЖУЮСЬ постав провід 4мм.кв і реле став хоч в багажнику, а став провід 0,75мм.кв і реле навіть в середині в фарі тобі не поможе.
     
  7. profesor2707

    profesor2707 Active Member

    Авто:
    Skoda Octavia Combi 1.8Turbo 4x4 150 коників.
    Клубна карта:
    000017
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Згоден!
    Але 4 квадрати то не закруто?
     
  8. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Поставив вчора реле на ліве ближнє, провід 1.5 мм2 реле 20 см від фари, фара в порівнянні з правою світить в 1.5 раза краще :mrgreen: А ще познімав всердині в фарі такі круглі штуки, типу чашки, бо були чорні... Але то до встановлення реле
     
  9. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Порадьте з фарами

    От ти "гарний" і "файний" хлопак. Тільки шия твоя дуже далеко від Запоріжжя, щоб її намилити. :-( Ті типу чашки не дають на ближньому засвічувати зустрічних водіїв, а ти їх зняв!!!! І як тебе назівати після твого втручання у роботу фари?
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Фіг правда, я спочатку ввечері зняв одну, порівнював, світить на дорогу, в очі ні, на машини що переді мною не сваітить, ззаду як хтось їде то в мене дах світиться, в машинах, що їдуть переді мною такого не наблюдаєцця, і сам ходив на різних відстанях, і з різних боків, не сліпить :) Доречі, просвічу тебе трошки, ті фігні ізначально зроблені для звиклих ламп, на тих, що поставив зпереду є затемнююча частина, через яку світло не проходить, а іде від лампи тільеки в сторони, тоість робить те саме що і почорніла хня... Так-що мильте шановний шию собі, і позабирайте лапки з гарний та файний :) А миліть шию тим пиндюкам, в кого фари неправильно налаштовані
     
  11. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Порадьте з фарами

    дуже повільно, але те напилення з лампи галогенки вигоряє. І ти будеш таки засвічувати зустрічних водіїв. :-(
     
  12. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Остаточно тебе заспокою, в мене вже доволі поіржавілий рефлектор, буду з часом міняти оптику, з нової тих штук знімати не буду ;-)
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Порадьте з фарами

    НЕ ПОГОДЖУЮСЬ , адже теоретичний мінімальновидимий опір все-таки буде. Якщо тягнути з багажника, то вже краще трамвайними рейками через дах. Тоді точно ніхто різниці не помітить :)

    Якщо без жартів, то зараз бачу у продажі грубі дроти тільки китайського виробництва. Я не знаю, який там метал, але вони навіть при 3 мм дають опір та гріються! Знаю, бо ставив підсилювач до сабвуфера - втрати видно по коливаннях підсвітки амперметра підсилювача при навантажені. При тому, що в бортовій напрузі коливань не видко. Тому тому бачу за доцільне рекомендувати тільки малу відстань - це і дешевше і простіше і надійніше і ефектніше.
     
  14. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Порадьте з фарами

    в мене робота така що я маю справу з дуже високими напругами і струмами, і за день інколи я прокладаю до 7км. провода і ніколи китайського. ти орест мабудь був тільки на авторинку? Дроти продають не тільки там. а стосовно

    то питомий опір провідника (металу) який йде на километр дуже нікого не цікавить. можу тобі доказати неодноразово і не на теорії, а на практиці
     
  15. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Я би на твоєму місці відразу почав з фрази "а ще можна поставити якісні дроти, які продаються там-то і по стільки-то. Тут не всі електрики і я радив людям враховуючи їхні умови.

    Якраз через питомий опір провідника в машини ставлять реле, яке дозволяє його уникнути, скоротивши електричний ланцюг.
     
  16. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Порадьте з фарами

    так так але якщо копати так глибоко то можна розглядати активну нагрузку (музика), і пасивна нагрузка (Світло) для активної нагрузки якутовщину дротів не візьмеш всього мало буде і тому для усілків ставлять якомога ближче конденсатор і якомога грубщі дроти від самого усілка до колонок так як поставити колонки максимально наближено до усілка нема змоги.
    А пасивна нагрузка не потребує такої поваги як конденсатор тому хватає просто грубі дроти, і незалежно від довжини (ну канечно якщо ти не фанат і не зашариш реле на відстані десь в 30 метрах від самої фари, адже відстань в 1 чи два або навіть 3 метри для пасивної нагрузки при відповідній товщині провода то фігня, скажем якщо в тебе на проводі 2.5 квадрат і при довжині його від акума до реле і від реле до акума3 метри то сапад напруги в 0,1 вольта, то ти того в свічені лампочки не замітиш)

    Додано через 1 хвилину
    купити можна на Торпедо або в Епіцентрі.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Порадьте з фарами

    не факт. 0,1 вольт в робочому діапазоні впливає на спектр лампочки накалювання.
     
  18. Євген

    Євген Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B4 1,9TDI 1Z
    Відповідь: Порадьте з фарами

    Хлопці не сваріться. На холостому ходу напруга падати не буде, напруга падає тільки під нагрузкою. Чим грубше січення дроту, тим менший має опір. По розрахункам через мідний дріт січенням 1 мм можна пропустити струм до 16 А. Дві лампи по 55W=110W. Це близько 10А. На тій відстані, що в машині під капотом цілком вистачить 0,75 мм кв. Ну поставте з запасом січення дроту 1-1,5 квадрати. В стаціонарній проводці машини опір падає не стільки на дротах, скільки на з'єднаннях. Зверніть увагу, що в новій машині фари світять нормально, а з часом контакти окислюються і фари починають світити гірше.
     
  19. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Порадьте з фарами


    Я таке робив. Середні фари поставили на дальнє через реле.
    Кнопка як на мене - зайва.

    Модно мигати всіма чотирма фарами!

    Додано через 3 хвилини
    Є дуже простий тест наскіко вигорів виключатель.
    Включаєте фари - але не кнопкою - а ручкою поворотів на себе. Потім з кнопки. (дальні).

    Якщо видно різницю (а її зазвичай видно неозброєним оком так би мовити) - реле ставити негайно! :grin:
     
  20. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Порадьте з фарами

    круто. то чого штатна проводка на фари 1кв. і того мало?
    Ти може маєш на увазі розрахунок для запобіжника?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)