Проблема така сталася. Я промивав систему лимонною кислотою і все класно промилося. Вилізли отвори на металевій трубціохолодження через які сочиться охолоджуюча рідина. Трубка перетворилася на решито. Хтось міняв її колись і чи є такі в продажі? фотки трубки
Відповідь: Потік металевий патрубок охолодження. Зробив методом заміни на пів метра шланга і два тройніка. ще невипробував бо сьгодні зранку встановлював. Подивлюсь які результати дало.
Відповідь: Потік металевий патрубок охолодження. Точно таку саму трубку як на фото, шукав тиждень назад у Львові. На шроті з трьох запропонованих трубок вибрав найбільш подібну, заплатив 50 грн., і вдома вияснив що в ній не хватає двох виходів. Заплатив газозварнику 10 грн і заварив тріщинку на своїй рідній трубці яку надломав, коли ставив коробку передач. Хомути поставив ті самі рідні пружинні, що стояли, тримають супер. Ідея з шлангом приходила і мені на думку, але подумав що німці просто так метал би не розбазарювали. Можливо варто шланг закріпити на двигуні так як була прикручена та трубка, щоб вібрації не послаблювали зєднань. Думаю, що на швидкість така переробка впливати не буде. Колись років 17 назад, після промивки системи охолодження сироваткою, замінив головку блоку на двигуні, стан був такий ніби черва поточила алюміній. Думаю що з промивками треба бути обережнішим. Якщо в радіатор не заливати води і різних бадяжених антифризів то і промивати не буде від чого. Удачі.
Відповідь: Потік металевий патрубок охолодження. Мені теж несподобалося вільний стан шланга і Я зробив хомути для кріплення шланга. закріпив на тих самих місцях. Все супер. В жигулях така сама металева труба стоїть від помпи. я хотів її ставити тільки там нехватало ще одного відгалуження і трубка діаметром менша ніж патрубки. Мені обійшлася конструкція в 50-60грн. Один тройнік 16 грн. а там їх два, зєднувач 8 грн. і шланг якого метер вартує 26 грн. використав 50см. Вот і весь замінник.