Потребую допомоги фахівців vag!!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Alex 222, 17 гру 2014.

  1. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    Доброго здоров'я всім!, в кого воно ще є, бо в мене вже закінчується з ним і терпіння....
    Значить так, маю VW Passat B5 1.9tdi, AJM, 115hp, мех.КПП!
    З дуже "класним" розходом палива:
    місто 12-13л., траса 9л.!!!!!!!!!!!!!
    Заміри справжні при середній манері їзди!

    А тепер детальніше про авто:

    -попередній власник поміняв мотор (причини не знаю) на AWX ,але тільки саму желізяку
    (блок+ГБЦ., все навісне + датчики +турбіна +ЄБУ залишилось від AJM)

    -купляв я її з розходом 16-18л. і вже мною було замінено:
    насос-форсунки, розходомір, датч.масового тиску, N75, термостат, датч. темпер.
    охол.рідини, замір компресії (28-29 х 4), розглушено-заглушено ЕГР,
    залито Стокову прошивку на ЄБУ, провірено впуск. і випуск. системи.
    Під час любої діагностики помилок нема, всі с-ми в межах норми,крім:
    на хх при прогрітому ДВЗ
    1. загальна подача палива на мотор 10мг/ул.
    2. розхід 1.4-1.5 л/год.

    Є якісь мудрі ідеї??????

    Ну і є записані логи в Vag-Com.,якщо комусь цікаво,
    (вони в csv форматі)
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 17 гру 2014
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    запакуй в зіп і причепи файл
     
  3. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    Привіт. Який результат замірів розподільчого валу, я так зрозумів, що причина не в ньому.
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Давай ше 018 і 023 групу.
     
  5. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    Привіт exalto!
    З розпредвалом все Гут!
    Тим більше зазори між коромислами і форсунками,як стало відомо,
    аж такий розхід не можуть давати!
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Дивно.
    1. Подача 10мг (3-13норма) то майже мінімум, а на холостих 1,5літра.
    2. Подача мінімум 10мг, а по логах клапан форсунок відкритий на максимум - 1 група 3-те вікно -7,7 - то максиум (норма 3-8 градуса).

    По логах виглядає більш - менш нормально,
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є пару питань.
    1 чому логи за 2012 рік
    2. Звідки відомо що прошивка стокова. видерта з іншої машини є стокова для VINа цієї машини.
    3. Тандемний насос був на стенді .? Що з тисками палива
     
  8. exalto

    exalto Місцевий

    Авто:
    VW Passat B5 99" 1.8 20V (ARG), 5МКПП
    Клубна карта:
    000085
    то Ваг ком такий, просто дату треба міняти, а логи свіжі.
     
  9. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    1. Наскільки мені відомо подача має бути в районі 5мг.!
    2. 1група 3 вікно (розкажіть шо то таке) і кого вимір. в kw?!?
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    То в ідеалі, мало б так бути.
    Spec. Inj. duration - це травалість вприску. 7 kw- це кількість градусів одного оберту к\вала. Тобто Електромаг.клапан форсунки відкритий протягом певного часу, який = 7градусам оберту к\вала від 360.
     
  11. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ше глянь, які цифри в тебе в адаптаціїї 1, 2, 3, 4-го каналу.
     
  12. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    1. 2012р. -бо версія Vag-coma стара і треба дату на компі переставляти.
    2. Перешивали ЕБУ коли я вже був власником, майстер звязувався з німцями і воли разом шукали прошивку.
    3. На рахунок Тамдемного-варіант!,цим питанням і займусь! (але стендів для їх провірки - н е м а!,
    заміри роблять манометром,методом врізки в с-му)
     
  13. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    Переведи на "хлопській розум"!
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    заходиш до вагкому->двигун(01)->логін(переважно 12233)->адаптація->там канали від 0 і далі.
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1 Завідомо стокову прошивку можна отримати тільки офіційно у діллера в онлайн режимі. Німці всіх діллерів заставили перейти з VAZ на новий діагностичний прилад який працює тільки при підключенні до головного сервера в онлайн режимі. Прошивка мозгів теж робиться а онлайн режимі з головного сервера. Всі решта прошивки в тому числі і ті що гуляють нетом - невідомо що. А яка причина була заміни прошивки і чи зберегли рідну.
    2 стенд для провірки PD форсунок і насоса є в Бартатові на Бош - Дізель- сервіс і тільки там. В крайному випадку ще пару місяців тому у Львові ніхто не мав крім них. простою врізкою в систему не дуже щось виясниш .... Стенд емулює роботу двигуна у всіх режимах і ганяє по циклу. Там тиски міняються від 8 - 65 бар в залежності від режиму.
    3 . Зроби скріни вікон Ваг кома на прогрітому двигуні груп від 1 до 15, 18, 23 і виложи сюди.
     
  16. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    З практики дуже стандартний випадок виникнення проблеми
     
  17. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    1. Не зберіглася. А та що стоїть зараз- процедура її заливки проходила приблизно тиждень і майстер казав що прошивав її разом з німцями по скайпу.
    2. За стенд форсунок знаю,бо там їх і перевіряв,а за перевірку насоса завтра подзвоню уточню.
    3. Памятаю що в групах після 13тої йдуть пусті клітинкі але на днях обовязково перевірю.
     
  18. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    І шо то коштувало?
    То значить тест план пройшли. Є якась роздруківка?
    Уточни. Бо я чесно кажучи, про таке шось і не чув, щоб тандемний перевіряти.
    18 і 23 для PD мотора - одні з основних груп, показують стан форсунок, а саме їх клапанів.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    погано - бо це була завідомо стокова. Взагалі перед зміною прошивки роблять копію щоб вернути в зад.
    а тепер дивись що ти маєш.
    Був AJM - 115 коняк, EDC -15p, степінь стиску 18. Версію програми треба було зчитати Вагкомом
    Поставили AWX -130 коняк EDC -15p, степінь стиску 19. Версія програми невідома бо двигун з розборки.
    Ітого - за рахунок чого німці добавили 15 коняк. Точно відомо що змінили степінь стиску, а значить мусіли змінити версію програми і змінили розпредвал. З розпредвалом тре виясняти чи на цих двох двигунах він одинаковий. Степінь стиску змінили за рахунок зменьшення віддалі від поршня до ГБЦ у ВМТ. За рахунок чого змінили теж невідомо чи збільшили довжину шатуна, чи висоту поршня, чи зменьшили прокладку ГБЦ. Але по суті це не так важливо - важливо що мусіли змінити сам розпредвал, а значить змінили кути вприсків. Так от тобі треба прошивку під AWX а версія невідома. самих версій прошивок будо декілька в залежності від індексу розпредвала . Німці там робили удосконалення в залежності від модельних років. Що тобі там заляли під назвою стокова можеш взнати підключивши ВАГ ком - там при підключенні вказує версію програми. потім треба вияснити який в тебе розпредвал. Потім треба вияснити чи ця версія під той розпредвал. А потім треба думати дальше. скоріше всього собака зарита десь тут.... Щось комусь не підходить.
     
  20. Alex 222

    Alex 222 Початківець

    Авто:
    vw vento 1.8 -був; Passat b5 1.9tdi
    AJM=AWX(різниця тільки в степені стиску,а блоки однакові)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)