Пацани така проблема, нема компресії на гарячий мотор а на холодний є 27 (це на 1 циліндрі), на 3 останніх все в порядку, компресія і на холодний і на гарячий мотор є, я вже головку 2 рази провіряти возив, нові кольца поставили, головку шліфанули нові клапана, направляючі, на герметичність провірили, новий насос поставив, короче поміняв все що необхідно було, а проблема не вирішилась Уточню, поршень тріс чого незнаю, а дізнався про це бо мотор зразу почав троїти сильно і вібрація велика почалась. допоможіть бо машина дуже потрібна а так їздити неможна!!! наперед дякую
Опиши точніше -чого і коли поршень тріс до розборки чи після зборки... що робив потім - чи провіряв на еліпс той циліндр де поршень тріс. Яка зараз компресія на горячо.... При якій температурі пропадає компресія
Заголовок теми ппц, я думав хтось вмирає 2.10 При створенні нової теми продумайте заголовок так, щоб з нього було зрозуміло, про що тема. Не створюйте тем із заголовками "Допоможіть", "Запитання", "Проблема" і тому подібне, оскільки такі заголовки не несуть жодної інформації про тему. Якщо Ви щось продаєте, напишіть в заголовку, що. Якщо у вас технічна проблема, напишіть в заголовку із чим саме. Теми, які порушують це правило, будуть видалені та хто б ті правила читав...
заправився проїхав трохи і почалось вібрація, і троїти, я на сервіс зняли голову подивились поршень тріс, купив новий поршень, заодно і кольца перебрав, + до того всього голову перебрали і 2 рази перевірили на тріщину виробітка є проте в допусках, компресія в 2,3,4 циліндрі 27-28 а в 1 (в тому що поршень тріс ) на холодну 27, 2-3хвилини їзди і падає до 0
тоді би картерні гази валили зі всюди поміняй хоча б місцями, на інший поршень, але впуск на впуск а випуск на випуск. поміряй, може редукторий клапан в маслонасосі підвисає.
масло поміряли, в нормі гідрокомпенсатори тоже добрі і міняли їх нічого не дало до картерних газів я не подивився, я їздив перепитувався то трошки не так було в 1,3,4 цмліндрі компресія була а в 2 циліндрі поршень тріс, а тріс він буквально між маслосйомним кольцом і компресійним кусочок невеличкий , просто тріс, не відпав, гільза не поцарапана, тому я купив б/у поршень, мотор перебрали і зробили і той циліндр в якому поршень тріс -- працює. а тепер після зборки мотора в 1циліндрі нема компресії а в 2,3,4 циліндрі компресія є. ось так воно, просто мені власник сервісу одне пояснив а моторист сказав так як воно було!! вибачаюсь
Поршень новий чи б/у. Бо взагалі нові поршня поштучно не продаються тільки в комплекті - тобто чотири штуки. Окремо один - дуже велика рідкість може бути декілька причин Перша - в тебе щось з поршнем не в порядку...., або розмір не той, або бракований, або він знову тріснув, або канавки під кільця не під ці кільця що стоять, або ще щось. Друга - виробітка в тому циліндрі така що треба гільзувати. Третя - все таки щось не добре з ГБЦ -десь щось не догляділи, або з прокладкою між блоком і ГБЦ.
То значить компресії немає в не в тому що тріс а в другому... то значить косяк при ремонті - щось сталось в тому циліндрі