Потрібна допомога!! читати в темі!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем vladdevile, 6 сер 2015.

  1. vladdevile

    vladdevile Новачок

    Авто:
    Vento 1.9 tdi
    Пацани така проблема,
    нема компресії на гарячий мотор а на холодний є 27 (це на 1 циліндрі), на 3 останніх все в порядку, компресія і на холодний і на гарячий мотор є,
    я вже головку 2 рази провіряти возив, нові кольца поставили, головку шліфанули нові клапана, направляючі, на герметичність провірили, новий насос поставив, короче поміняв все що необхідно було, а проблема не вирішилась
    Уточню, поршень тріс чого незнаю, а дізнався про це бо мотор зразу почав троїти сильно і вібрація велика почалась. допоможіть бо машина дуже потрібна а так їздити неможна!!!
    наперед дякую
     
  2. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Скільки?
     
  3. vladdevile

    vladdevile Новачок

    Авто:
    Vento 1.9 tdi
    27-28
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Опиши точніше -чого і коли поршень тріс до розборки чи після зборки... що робив потім - чи провіряв на еліпс той циліндр де поршень тріс. Яка зараз компресія на горячо.... При якій температурі пропадає компресія
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Заголовок теми ппц, я думав хтось вмирає

    2.10
    При створенні нової теми продумайте заголовок так, щоб з нього було зрозуміло, про що тема. Не створюйте тем із заголовками "Допоможіть", "Запитання", "Проблема" і тому подібне, оскільки такі заголовки не несуть жодної інформації про тему. Якщо Ви щось продаєте, напишіть в заголовку, що. Якщо у вас технічна проблема, напишіть в заголовку із чим саме. Теми, які порушують це правило, будуть видалені

    та хто б ті правила читав...
     
  6. vladdevile

    vladdevile Новачок

    Авто:
    Vento 1.9 tdi
    заправився проїхав трохи і почалось вібрація, і троїти,
    я на сервіс зняли голову подивились поршень тріс,
    купив новий поршень, заодно і кольца перебрав, + до того всього голову перебрали і 2 рази перевірили на тріщину
    виробітка є проте в допусках, компресія в 2,3,4 циліндрі 27-28
    а в 1 (в тому що поршень тріс ) на холодну 27, 2-3хвилини їзди і падає до 0
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Клапана->направляючі->гідрокомпенсатори->тиск масла
     
  8. vladdevile

    vladdevile Новачок

    Авто:
    Vento 1.9 tdi
    клапана направляючі фаска, все замінено на нове, гідрокомпенсатори старі, тиск масла не міряли
     
  9. vladdevile

    vladdevile Новачок

    Авто:
    Vento 1.9 tdi
    може в блоку тріщина , тільки її не видно, треба гріти до робочої температури?чи як
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    тоді би картерні гази валили зі всюди
    поміняй хоча б місцями, на інший поршень, але впуск на впуск а випуск на випуск.
    поміряй, може редукторий клапан в маслонасосі підвисає.
     
  11. vladdevile

    vladdevile Новачок

    Авто:
    Vento 1.9 tdi
    масло поміряли, в нормі
    гідрокомпенсатори тоже добрі і міняли їх нічого не дало
    до картерних газів я не подивився,

    я їздив перепитувався то трошки не так було в 1,3,4 цмліндрі компресія була а в 2 циліндрі поршень тріс, а тріс він буквально між маслосйомним кольцом і компресійним кусочок невеличкий , просто тріс, не відпав, гільза не поцарапана, тому я купив б/у поршень, мотор перебрали і зробили і той циліндр в якому поршень тріс -- працює. а тепер після зборки мотора в 1циліндрі нема компресії а в 2,3,4 циліндрі компресія є.
    ось так воно, просто мені власник сервісу одне пояснив а моторист сказав так як воно було!! вибачаюсь
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Поршень новий чи б/у. Бо взагалі нові поршня поштучно не продаються тільки в комплекті - тобто чотири штуки. Окремо один - дуже велика рідкість
    може бути декілька причин
    Перша - в тебе щось з поршнем не в порядку...., або розмір не той, або бракований, або він знову тріснув, або канавки під кільця не під ці кільця що стоять, або ще щось.
    Друга - виробітка в тому циліндрі така що треба гільзувати.
    Третя - все таки щось не добре з ГБЦ -десь щось не догляділи, або з прокладкою між блоком і ГБЦ.
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То значить компресії немає в не в тому що тріс а в другому...
    то значить косяк при ремонті - щось сталось в тому циліндрі
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)