Потрібна допомога, порада по системі охолодження

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Romanych, 28 гру 2011.

  1. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Авто- пасат 1.9 TДІ В мене така проблема по системі охолодження: коли авто нагріте до нормальної температури верхній патрубок твердий- завоздушений, і пєчка дує ледь теплим повітрям. В чому може бути проблема. Радіатор пічки новий
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Десь є завоздушка....
     
  3. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    Може підскажете як то усунути
     
  4. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В машині...
    Невже не зрозуміло що то тре руками мацати і гострим поглядом гледіти???
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    усувати треба причину завоздушки.... причини можуть бути різні...
    Типові - забитий головний радіатор, забитий радіатор пічки... погана водяна помпа ...поганий термостат, погана кришка розширювального бачка, дує ГБЦ... погана ОР....
    Але кожна поломка має свої нюанси.
     
  6. RAMS

    RAMS Новачок

    Авто:
    Пассат Б3 1.9TD
    Народ, поясніть, як правильно розвоздушувати охолоджувальну систему
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Завести машину, і почекати поки розвоздушиться через клапан кришки бачка :yahoo:

    Але... це для справної системи :D
     
  8. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    щоб не створювати подібну тему...
    Двигун 1,3 (вроді 2G), карб.
    Звідки може текти охолоджуюча рідина в районі термостата? капало ніби зі зєднання корпус темостата - кришка (фланець.) думав трісла кришка. купив нову - блін, не підійшла. замінив прокладку і поставив стару кришку, вона вроді ціла. корпус теж цілий. далі капає, досить інтенсивно, 2-3 великі краплі в секунду. і не видно звідки, бо то за фланцем, там де нижній болт, що притягує гришку, ззаду.
    На знаю шо робити. змерз блін в томі гаражі, а толку... може хтось би міг глянути в мене в гаражі, по під їхати не можу, боюсь шо рідина вся витече поки доїду, щоб хоч діагноз поставити...
    Або хоч версії якісь висувайте. Я не сильний спец, думав то просто і сам справлюсь., але помилився.
    Хіба що дістати правильну кришку, але то вроді не вона. перевіряв ротом на герметичність. якщо і є мікротріщина, з неї б так не капало.
     
  9. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Якщо капає з кришки термостата ----- тільки ЗАМІНА ( мав таке , кришка деформовуєтьсяі нічого ти не зробиш)
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Fely

    Fely Початківець

    Авто:
    CADDY 2.0 SDI 2007
    caddy 2.0 SDI (BST) 2007р.в. погано гріє пічка. Заклеїв картоном решітку радіатора на 100%. Утеплив капот зі середини. Патрубок нижній з радіатора після тривалої їзди холодний, получається термостат працює???!!!Чому ненагрівається двигун до більшої температури? В комплектації немає покажчика температури охолодж. рідини, тому моніторинг температири двигуна важко провести, хіба постійно відкривати капот і пробувати рукою на ощуп (доречі в системі червонувата рідина при - 32 не замерзала перевірив кілька днів тому)Підкажіть в чому причина ?Чому ненагрівається двигун до робочої температури (90 с)
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Та лише і є датчик температури ОР, а от температура двигуна то загадка до сих пір :D
    Це як? Поліпаком під кришку капота??
    Тому що мороз, а для дизеля і при нормальній температурі набагато довший період прогріву потрібен. Ти часу прогріву не уточнив же.

    А про пічку - діагностувати її тре, чому вона погано гріє.
     
  12. Senia

    Senia Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8 GX 87" була
    Fiat Doblo 1.3 MJTD 05"
    В мене якось тріснула трубка, що йшла від помпи до пічки, тріснула недалеко від термостата (двигун 1.8).
    Так от, текло на блок і капало в районі термостата.
    Можливо, що резинове кільце термостата вже деформоване і пережате. Спробуй по крайній мірі посадити його на герметік, а ще краще замінити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. zema

    zema Початківець

    Авто:
    golf 3 1.6 1994
    мав теж проблему після заміни пічки, термостату і патрубків... пічка відмовлялася гріти )))
    все вирішилося після того як знайшов схему охолоджуючої системи і звірив чи правильно всі патрубки і зєднання зроблені. в тройнику, який на перший погляд мав рівноцінні виходи були поміняні місцями патрубки. після того як поставив все як книжка пише пішло тепло.
    ще провір чи помпа працює.
     
  14. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    Мужики, склалась така ситуація:
    на панелі приборів не показувала стрілка температури ОР. Вирішив замінити його і відразу поміняти на зиму тосол. Датчик успішно замінений і стрілка показує!
    Але є така проблема, що стрілка піднімається аж до найвищої поділки і вентилятор так і не включається! Коли ж заглянув під капот і почав рухати всі патрубки, то виявляється, що один не гарячий... Той що йде знизу від радіатора до термостата;
    Думав, що в системі повітря, розвоздушував пів дня - та сама ситуація...
    Розібрав термостат, перевірив - справний, відкривається...
    Влітку завжди було чути, що вентилятор включається і машина ніколи не кипіла! Знаю, що вентилятор повинен включатись десь на середині поділок, але цього не відбувається -стрілка росте...

    Шо порадите? Куди ще подивитись? Що перевірити? Може ще якийсь датчик здох? Але тоді чому той один патрубок холодний...
     
  15. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Як саме ти його перевіряв?
     
  16. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    теж цікавить

    Якщо перевіряв правильно і він дійсно працює, то може в тебе радіатор сам забитий.
    Питання: радіатор гарячий?
    Ще глянь на датчик включення вентилятора, і взагалі попробуй викрутити його, але обережно, бо може хильнути тосол, можливо там воздушна пробка?
    П/С/ Олег, почитай в моїй темі, я в грудні-січні так напарився з охолоджуючою, що мама не горюй. Там, вроді, докладно намагався описати.
     
  17. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    витягнув його з свого місця, прийшов додому і опустив його в кружку з кип"яченою водою, далі він відкрився, а коли витягнув, то потихеньку почав закриватись, вот і все)
    зверху, де можливо його торкнутись він гарячий; до нижньої частини дотягнутись не можу, там вентилятор;
    попробую замкнути вентилятор на пряму - подивлюсь чи він справний (влітку точно працював) і тоді візьмусь за той датчик, що на самому радіаторі, за одно попробую, нижню частину радіатора чи вона гаряча (надіюсь, що відкину варіант забитого радіатора)
    пізніше відпишу... але буду вдячний за ще якісь розумні думки, поради)
     
  18. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    А що заливав? Який тосол? Можливо "прихопило" в радіаторі, на вулиці ж не "май" місяць.
     
  19. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    заливав "Аляска А40", вроді так...

    опишу шо я сьогодні зробив:
    1) перевірив чи справний сам вентилятор - кинув дроти на пряму до акума - справний!
    2) коли трохи загрів машину, то нижня частина радіатора була повністю холодною (верхня частина гаряча), вирішив зняти і подивитись до того датчика (чи він з накипом, можливо через нього і не включається вентилятор + промити радіатор...
    і так: датчик без накипу; а коли під напором води з крана подав теплу воду в радіатор, то з нього полилась брудна вода, не дуже щоб аж-аж, але брудна; верхня частина радіатора потепліла, а нижня ні, хоча вода з нижнього виходу виливалась... купив 2л CocaCola і залив в радіатор, трохи дав їй там пороз"їдати той накип, після чого знову промив теплою водою - нижня частина радіатора теж потепліла)
    3) ставлю все на свої місця + поставив картонку перед радіатором, заливаю тосол, заводжу і прогріваю машину;
    в результаті стрілка температури піднімалась не так швидко, але все одно дальше лампочки... пробував машину загріти дальше, але не вийшло - стрілка дальше 3/4 не піднімається, хоча нижній патрубок від радіатора знову холодний, вентилятор не включався(
    нижня частина радіатора трохи потеплішала, хоча верхня частина набагато гарячіша....

    чи можливий такий варіант, що при нинішніх морозах ОР не нагрівається до 80 градусів (так пише на термостаті) і тому холодний той нижній патрубок?
    також на датчику радіатора 92 градуси, а в радіаторі немає цієї температури, тому не включається вентилятор?
    і чи безпечно при такій ситуації кудись виїжджати?
     
    Останнє редагування: 30 січ 2014
  20. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    після того як знайдеш причину, залий оригінал(а не Аляску).
    Я думаю при таких морозах ти авто не нагрієш, щоб включився вентилятор.

    П.С. У мене дизель, то я прогрівав 30хв. у гаражі, то нижній патрубок був теж холодний.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)