По обставинах був змушений міняти двигун. Був 1,3 поставив 1,4(Гольф 3) і майстри поставили не рідний щуп. Він не дістає взагалі до масла, хоча в двигун вже залив 3,8 літри. Двигун маю для обкатки-прийнятт рішення чи підходить, але не можу поміряти рівень масла (чи не бере). Першочергово, хто має Гольф 3 з 1,4 чи мігби "позичити для перевірки" рівня і міряння розмірів для подальшого пошуку. І якщо хтось може, напишіть код деталі. П.С. двигун вроді ABD
RaZoR, а не можеш глянути, на які двигуни йшов такий щуп? бо 200 грн трошки задорого, хочу по шротах пошукати
В мене є всякі різні щупи ... такий як тобі треба немає але є інші довгі. Як не найдеш то приїдь може щось підберем
вже маю щуп з кодом 032 115 611, але він не залазить до кінця см. 20(((( він плоский, і підозрюю, потрібно круглий. Але його довжина більша від того, що не дістає, на +- 7 см, і подібно на те, що така сама довжина в потрібного. Допоможіть знайти розміри/креслення щупа з кодом 030 115 611 E, може сточу той, що маю, якщо його довжина і мітки співпадуть.
Так добре ? https://www.dropbox.com/s/n92ab4o4aup9efc/2014-12-10 10.03.10.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/zk6x82tbfibb0en/2014-12-10 10.03.53.jpg?dl=0
Фольксваген круглих не робив... в крайноьому випадку я не зустрічав... Круглі в японців були і то в стиарших моделях... В тебе має бути плоский довгий. Постав машину на рівне місце встав щуп і по рівню масла надфелем зроби мітку... а потім сантиметр догори то макс.. сантиметр вниз мінімум.... Тільки масла має бути норма для цього двигуна. І не ріж нічого
так він не залазить, впирається, приблино, в районі входу у блок(( На мому попередньому 1,3 - круглий щуп був, і зараз засунули інший не рідний круглий щуп і він ледь, через раз дістає до масла, і якщо його прикласти до того плоского, який не залазить, то відмітка максимума співпадає з кінчиком старого. Тому маю підозру, що якщо його сточу, то мав би підійти. Стоїть питання, наскільки сточувати. Різати довжину не збираюсь, тільки звужу ширину. Наскільки зрозумів, функцію "затикання/закривання" виконують пластмасові елементи, які не буду рухати.
Гм...Сьогодні тримав щуп від 1.3 - полоский довгий тонкий. Якщо ти маєш стандартний щуп на 1.8..1.9..2.0 - то він широкий і різати треба майже пополам, але з обох боків щоб те що залишилось було строго по середині.... бо в картері щуп дуже близько коло перемички - щоб не вперся. А ще краще сточуй по чуть чуть і пробуй коли буде вільно проходити
Забув відписати: зточив щуп по 1 мм з двох сторін - все підійло)))) і рівень показує +- на ту к-ть масла, яке залито.