Потрібна допомога у ремонті АКПП

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Nick Wolf, 18 лют 2010.

  1. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Всім привіт!

    Давно читаю цей форум, є "таємним" ;) учасником нашого клубу. Але така біда сталася, що потрібно звернутися до всіх по допомогу. Не знайшов на форумі подібного нічого, тому пропоную: 1) в цій темі збирати ВСЮ інформацію про АКПП (ремонти, заміни мастила, адреси майстрів, відгуки, тощо); 2) паралельно може і мені допоможеться тією інфою.

    Якщо недобачив десь подібну тему про ремонт АКПП (заміна мастила бачив, заміна то не ремонт, правда ж?), відкрийте, будь-ласка, мені очі. Бачив ще застарілі пару повідомлень десь 2007 р. Може вартує оновити інформацію. Хоча сучасні АКПП взагалі не потребують ремонту і обслуговування, але є і старі :)

    Значить суть моєї проблеми в наступному.

    Маю VW Passat 1.8, 1992 р.в., АКПП. В люті морози або одразу після них сталася халепа - на АКПП втріс і потік масляний двоконтурний радіатор. Проблема мені знайома, правда я не знаю в чім причина такого - старість, перегрів коробки, морози дійсно чи що.

    Значить коробку залило відповідно тосолом (антифрізом синім), а в антифріз напевно пішло масло з АКПП. Хоча знайомі кажуть, що не повинно би піти. Потрібно поставити інший (мабуть новий, ну або хороший перевірений б/у, але як тут кажуть то лотерея, а в даному випадку вона коштує добрячих грошей) радіатор на АКПП, відмити коробку, відмити систему охолодження двигуна (напевно), перевірити коробку чи бува біди я не наробив, бо доїхав до місця стоянки десь з 10 км своїм ходом на 2 передачі після тої біди (ну то я собі так думаю, що відразу після біди, бо коробка пішла в аварійний режим саме тоді). На рахунок системи охолодження не можу нічо сказати, бо не бачив я в тосолі слідів масла. Але хто знає як воно там має виглядати, тим більше весь той тосол (не копайте, антифріз) в коробці зараз, а патрубки крутити не дуже хотілось поки що.

    Допоможіть інформацією про хороших майстрів, а також надійні ШРОТи, де можна придбати для початку радіатор для АКПП (новий на АЛЕКСі коштує за 300 доларів, чекати 10 днів), а вже по ходу буде видно що ще потрібно, окрім прокладки, фільтра та купи оливи для промивки і антифрізу (можливо). На АЛЕКСі можуть поставити все, але не промивають. Є хлопці знайомі на гаражах, але вони знають тільки теоретично як промивати, я зрозумів з розмови і пари запитань з мого боку. Вони займаються іншим. Є ще якась фірма я чув у Львові що ремонтує АКПП, але де хто що і за скільки...

    Одразу прошу не лякайте що коробці гаплик труба і т.ін. :) Може ще послужить. Ось такі запитання. Хто що може знає по темі пишіть буду дуже вдячний.
     
    Останнє редагування: 18 лют 2010
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Оооо. Попав так попав :sad:
    Тобі не позавидуєш. Конкретно шротів з АКПП не підкажу але моя думка це пошукати б/у коробку. Вона буде коштувати порядку 800 баксів (може й менше тут як повезе) але її не треба промивати і ремонтувати коли невідомо в якому стані лишились фрекціони з того всього. Навряд чи тобі продадуть сам радіатор окремо бо він йде взборі. Хіба шукай мертві коробки на з/ч


    Контакти (в жодному місці не ремонтувався тому не скажу за якість):
    Рома 067 6792141 (десь на стрийській)
    І ще роблять АКПП як їхати на рясне перед переїздом перед заправкою GFC є сервіс (Skype shopcar4)

    Додам ще що є дуже такий толковий дядько в Полтаві ( vlad_fed(собачко)mail.ru ) Владимир. Проконсультуйся обовязково в нього по цьому питанню. В свій час він мені дуже поміг за що йому окреме дякую.
    Удачі.
    Чекаю звіт.
     
    Останнє редагування: 19 лют 2010
  3. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    Співчуваю!!!!!!!!!! У мене тоже вмерла недавно АКПП! Значить все по полках:
    1. Самому лізти не раджу. У мене все почалось з заміни масла, майстри не знали куди залити де злити і т.д. Хоча билися в груди що все правильно зробили. Потім коробуліна почала "хворіти" і за порадою професіонала я її віддав в ремон не чекаючи моменту коли мене привезуть на евакуаторі.
    2. Робив на вул. Шевченка за готелем НТОН. Майстер Олег. Дзвони, питай, а там побачиш.

    Одне чим можу тебе "порадувати", що буде дорого, якщо самій АКПП гаплик.

    На рахунок полтавського майстра: я дзвонив і писав но толку ноль - словами її не допоможеш :sorry: А в полтаву машину тягнути жирно.

    Статті на форумах також мало чим допоможуть. Сам роби не будеш - це тобі не діоди в панель, чи заміна радіатора)))

    Б.у. коробка то є кіт в мішку. Взнавав по цінах - перевалює за 800-1000. + знЯти, поставити десь 140 у.е. і на один фіг получиться .

    АЛЕ НАСАМПЕРЕД ЗВЕРТАЙСЯ ДО МАЙСТРА ТАМ ЗРОБЛЯТЬ КОМП. ДІАГНОСТИКУ, ОГЛЯНУТЬ А ТОДІ ВЖЕ І ДІАГНОЗ І КОШТОРИС ЛІКУВАННЯ:scratch_one-s_head:

    Номер кину в пп.
     
  4. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    Я шукав, везуть в більшості під заказ. Хотіли більше ніж 800 біків + 140 поставити + 350 перебрати, промити + десь 600 грн масло = ремонт + запчастини (і то, ще можливо дешевше, в залежності від того що робити)
     
    Останнє редагування: 18 лют 2010
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В таких ситуаціях АКПП міняють на мех. коробку. Вартість б/у МКП практично завжди меньша любого ремонту АКПП, і позбавляєшся мінінгіту на майбутнє плюс економія палива.
    Зараз є на розборці Ауді 1992р випуску з АКПП. Машина приїхала з німців своїм ходом. Дай код своєї АКПП, може вони однакові.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Всім щиро дякую за підтримку. Ну що ж, працюю шукаю. Обов'язково відпишусь.

    Питання відкрите стосовно радіатора - брати новий чи б/у. Якби на Алексі промивали, брав би новий, бо вони типу дають гарантію 2 роки, якщо запчастина оригінальна, куплена в них і поставлена в них. В іншому випадку, в них брати новий радіатор, а промивати і ставити в іншому місці невигідно через втрату гарантії. А брати б/у радіатор... Може домовитися за промивку в одному місці, а потім гайда знову евакуатором на Алекс для заміни?

    Хоча в мене колись була в них заміна датчика перемикача АКПП, потім коробка рідко але все одно видавала ту саму помилку, через яку заміняв датчик. І раз в півроку, як і до того, любила при плавному вроді гальмуванні зашвидко переключатися з 3 на 2, відчутно так пригальмувавши машину з ривком. Ну але то єдина поломка, яка була по діагностиці і при русі. Правда, Алекс вже більше не казав, що треба замінити той датчик по гарантії, хоча я настоював. Казали, що то вже якась інша поломка, мабуть від старості :)

    Стосовно коду АКПП - де і як його взяти? Може бути, що прийдеться і брати ту коробку. Але краще вже ставити мабуть МКП якщо буде така біда і продавати машину. Не буду я їздити на МКП, вже старий до такого :), та й мені воно не треба, щоб малювати асфальт:mocking:
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    привичка друга натура. З автомата на механіку переходити тяжко.)))))
    Номер вибитий на самій коробці. але треба з ями дивитись. Можливо і на шильдіку є. Правда на шильдіках в першу чергу вибитий індекс механіка чи автомат. Тут на форумі хтось з хлопців через ЕТКУ пробивав комплектацію по VIN з заводу там теж номер є.
     
  8. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    Згідний на всі 100%. переходити з АКПП на МКПП це не є гуд)))
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Дай номер кузова (можна в ПП) постараюсь пробити. Букви двигуна якщо знаєш то теж скажи.

    На рахунок сервіса те що ти питав то я трошки напутав, він не за переїздом а перед... за готелем НТОН. Це швидше за все той що і DentisT каже:
    Нажаль додаткових координат не маю.

    Спочатку знайди б/у і прикинь скільки і на яких умовах це тобі коштуватиме. Далі вже арифметика підкаже.
    Але раз ти кажеш що коробка твоя вже до того з глюком була то маєш нагоду замінити її на іншу б/у але перед тим треба домовитись з постачальником про манібек в разі як нова не буде працювати толком. А свою стару продаш на з/ч за третину ціни або лишиш на майбутнє
     
  10. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    є на пасічній сервіс біля автобази(за базою, якщо їхати від кільця), так один мій знайомий дуже їх хвалив. В нього на 124 мерсі полетіла АККП, так вони там йому все зробили.
     
  11. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    140 і 350 це грн чи біків?

    Вирішення питання зупинилось на дилемі - чи допоможе коробці її просте робоче промивання дешевим промивочним маслом не знімаючи її і на старому фільтрі, чи потрібно все-таки її повністю знімати, розбирати і перебирати? Один майстер каже достатньо тільки промити, інший каже що це даремна трата грошей, що потрібно перебирати і промивати, бо в коробці "йогурт". Я дивився щупом - масло як масло АТФ, але розведене антифрізом, йогурта не бачив. Судячи зі страшних фотографій того "йогурта" в Інтернеті, то він точно мав би бути на щупі. Може то коли наїздити з такою проблемою кілометрів зі 100? А ще інший майстер каже, що коробці 200% гаплик. Ну "вскритіє" покаже ех "житіє моє"...

    Щодо запитань були у приваті який антифріз - Venom, по 4 л в каністрі. Є ще пару літрів, можу дати на експертизу що це за байда-лабуда. Бо кажуть, що може то все він. Але я його заливаю всі ці роки. Хіба може за 5 років він став агресивнішим. Не розбавляв нічим.

    І ще як версія поломки - погано стравлювала кришка системи охолодження, що на бачку. Треба оригінальну і нову. Але я знаю що це таке. Колись таке було, то навіть на холодному двигуні при відкручуванні кришки треба було втікати. Тут все нормально, без проблем і шипіння. Хоча кришці 5 років і куплена у "фірмовому" кіоску VW за 15 тодішніх грн. (3 у.о.). Ну значок VW має :)
     
  12. DentisT

    DentisT Початківець

    Авто:
    T 5 '05, РАКЕТА)
    Дяляри.

    Наскільки я чув від майстрів то проблема в тому, що антивріз вбиває фрикціони, тому і кажуть що корбці гаплик, хоча може надіємось що ні!
     
  13. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Фрікціони не вбиті, але дуже зношені мабуть часом, тому ставляться нові. Ще по ходу чомусь виникло провалля педалі тормозу. Тобто вроді тормоза є, але провалюється педаль. До цього тормозна система доглядалася постійно, все працювало добре, шланги не так давно замінені, тормозна рідина вчасно замінялася. Хто що знає з приводу того, чи пов'язана якось педаль тормозу з ремонтом АКПП чи то просто так співпало? Бо педаль тормозу вроді працює і в якості педалі щеплення (?)при переключенні напрямку руху, але може я помиляюся.
     
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ніколи в житті.
    Провали педалі не повязані з акпп.

    Так на чому ти зупинився? Як ремонтувати надумав? Донор/нове?
     
  15. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Більшість деталей в коробці заміна на нові. Зараз ще в ремонті.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А можна обширнішу відповідь. Типу де міняв, що міняв, де заказував, що по чом, яке ітого, скільки чекати.
     
  17. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я обов'язково напишу повний звіт, аби тільки завершив ремонт і воно все їздило як мінімум як до поломки. Десь вже на днях обіцялося, але... Побачимо.
     
  18. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    На завершальній стадії ремонту перші спроби тестування призвели до цікавого явища. Коли коробка холодна, все працює нормально. Як підходить робоча температура, режим "Д" після зупинки та включення або реверсу або паркінгу (до прикладу) починає включатися з тим більшою затримкою, чим вища температура коробки, закінчуючи повністю відсутністю включення коробки в режимі "Д". Переключення на 1-2-3 або реверс при любій температурі (скільки могли стільки пробували) працюють коректно, машина їде у відповідності до включеного режиму. Якщо не переключати режим "Д", то машина їде (кілометрів з 30 пробували їхати на робочій температурі, змінюючи швидкість руху, передачі переключалися нормально і 4 включалася). Але як тільки виникає потреба до прикладу включити реверс, а потім знову "Д", то якщо коробка нагрілася до робочої температури, режим "Д" не включається.

    Хто що може підказати?..
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти заліз в довгий процес ..а може вийде...... дай бог щоб вийшло...
    попробуй коробку на компютерну діагностику ..думаю вона покаже недоробки.
     
  20. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Провалів немає. В мене так все і працювало. Але майстер каже що це не є добре. Ну робимо АКПП, потім і за це візьмусь :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)