Реставрую знайомому проводку в сірокко і булоб б швидше якби була електросхема. Ящо хтось має відпишіть.
Сьогодні витянув проводку з машини і зрозумів що схеми непотрібно. Схема доволі проста тобто така як в другому гольфі.
Друже, бачу ти в кабельх січеш, підкажи, може знайєш: Ось симптоми: 1. Дуже часто (пр. кожний другий раз) при заведенні вибиває оригінальна магнітола ввести код (SAFE) в незалежності від того влючена вона чи ні - ДОСТАЛО ВЖЕ ((( 2. Часто при їзді на малу долю секунди мигає вся підсвітка (приборка, кнопки і т.д) Де собака зарита може бути ?
здай її на лом або віддай за пиво ! п.с. по моєму дописі здається зрозуміло що в старших vw проводка грубо кажучи ідентична а я трохи в ній січу і пропоную допомогти у разі потреби. так шо чоловіче не корчи дурника )
1. то тре дивитись чи всі + є на магнітолі , ящо є то тре магнітолу робирати. 2. треба передивлятись проводку там може бути що завгодно і де завгодно. Буду мати на увазі дякую. Покищо все виходить думаю завтра закінчу. А там ще буде стояти електронна приборка треба схему ЇЇ підключення.
Діло точно не в магнітолі, я вже 3ю поставив таку саму і всерівно проблема залишилась... [size=-2] [/Size] Ніфіга не поняв. Знаєш в чому біда - я слухаю, не знаєш - я дякую.. Не знаю, як в тебе, але в мене на сидінні прокладки немає ) Якщо ти про ту.. Ну, канЄшно, що про ту, "від такого старого пса тільки підйоб чекати можна.."
або генератор або відносно батарея.. логічно ж ) На машині ще час від часу, скоріш дуже рідко, але сама кліма включається... Попередній сракер підключав підсилювач і буфер, я потім ще довго кабелі від багажника до переду відтягував, щоб викинути к чортової матері.. Дуже не бережно воно там все валялось (
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2955412 книга по скірокко. треба реєструватися. п.с. маю деякі запчастини до скіроко
ні ! генератор не дає стабільної напруги .. напевне там на ньому "шоколадка" можливо вона "бикує".. а куда плюс на усілок був врізаний ? часом не на блок запобіжників чи ше десь під торпедою ?
Плюс, тобто червоний дріт, по середині з пробкою (запобіжником) йшов в торпеду, а саме під руль якщо зняти обшивку то туди.. Там стоїть розгалужувач плюсів, тобто червоних силових кабелів і він був просто прикручений до якогось іншого червоного.. За чьоколяду// Generatorregler - коштує 9 євро. Беру! На скільки легко замінити і як перевірити?
не факт що в ній проблема ...як замінити незнаю ,пошукай в ютубі ) враховуючи що плюс уся мав іти прямо на акум і ні в якому разі не врізаний ніде...бо проводка не розрахована на такий колхоз ...проблема в тебе може бути в чому заманеться. п.с. кидайся яблук і приїжджай на зїзд може вирішим твою проблемку
Можливий варіант, що коли "врізалися" в проводку щоб підключити підсилювач, то пошкодили плюсовий дріт, до якого включалися. А цей дріт в свою чергу може відповідати за магнітофон і інші електроприлади. Відповідно зменшився його поперечний переріз і коли збільшується на нього нагрузка, то на ньому і падає напруга. Але це все теорія. Треба розбирати.