Здоров мужики, коротко поясню ситуацію. Мій друг хоче купити Пасата, машина в більш менш хорошому стані (91 рік, моноінжектор, куботури не знаю), но він мені задав питання на яке я не знаю відповіді: "Від чого, або чому мокрий моноінжектор?" Якщо можете то поясніть в двох словах: від чого і чому, які наслідки, скільки коштує зремонтувати і що ремонтувати? І чи взагалі брати таку машину з такою проблемоюю Дякую.
Відповідь: Потрібна порада по моноінжектору хоча б фото - мокрий може бути ох як по-різному... Але з іншого боку, що б не було, критичних проблем тут не прослідковується
Відповідь: Потрібна порада по моноінжектору "хоча б фото - мокрий може бути ох як по-різному... Але з іншого боку, що б не було, критичних проблем тут не прослідковується" Нажаль фото не має, а мокрий - таке враження що знього просочується бензина з всіх дирок, не має такого конкретного місця, тому важко сказати з якого іменно місця сочиться, сама кришка зверху (над форсункою) суха, а все що знизу мокре. Також вчора, коли переключається передача на нейтральну, (відпускаєш газ) то обороти двигуна деякий час (декілька секунд) тримаються десь на 2000 об/хв, а не збавляються так як мають (но з обертами буває таке рідко). Можливо той моноінжектор переливає, тому він і мокрий, і тримає обороти (це моя думка), а що Ви скажете на таке.
Відповідь: Потрібна порада по моноінжектору Моноінжектор у VW дуже надійний і невибагливий. Інжекторщики за його ремонт беруться залюбки (що не скажеш про K-Jetrоnic). Ламатись там нічому, найти місце витоку бєнзи та поміняти відповідну прокладочку чи сальник. Напр в Опелі сочилось ч-з ущільнювач самої форсунки.
У тебе проблеми з шаговим двигуном моноінжектора. В мене такеж було. Ще не знаю скільки ремонт коштує, але не двигун це не впливає, так на СТО сказали.
якщо твій друг хоче щоб на 19-ти літній машині двигун мав вигляд як з салону то принаймі дивно. В моноблок підходять і вакуум і бензопроводи.... ну щось десь травить. Причому думаю навіть не бензин а возвратка з колектора. Але то дрібні проблеми. Головне щоб двигун добрий був.
Полюбому з колектора... в мене та сама фігня... На роботу не впливає вроді як... ну принаймні я не відчуваю...