потрібна порада по пружинах!!!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Alexandrut, 13 бер 2011.

  1. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Привіт, усім! Ось вирішив поміняти собі передні стійки та пружина на пассаті 1.8 моно, а так як влітку використовую резину 205/60/15 потрібно трішки підняти перід машини! Зараз: стоять стандартні пружини Б3 та стійки Б4 в яких приварена ще одна чашка під пружину на висоті 2,5 см (стійки масляні тому основу ампули чіпати було страшно) - таким чином машина піднялась на 2,5 см, однак на глибоких ямках витягує повністю шток та стійку із стакана. Планую: придбати такі ж нові масляні стійки від Б4 та пружини від дизельного пассата (чув що вони жорсткіші) та опори від шарана. Як думаєте, буде ходити така збірна СССР?
    Так ось у чому питання: не знаю типи та маркування пружин щоб підібрати необхідну?!
    P.S. На своєму теперішньому колхозі їжджу вже 3 роки та 50 тис. км.!!!
     
    Останнє редагування: 13 бер 2011
  2. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    не знаю,точніше дуже сумніваюся. ставив колись я собі пружини і амортизатори від б4 то на різких поворотах було страшнувато. нарахунок пружин від дизеля теж не знав що є різниця,хіба дизеля важчі? найкраще поставити все як по мануалу. хіба проставки якісь підставити, але не знаю що то в тебе за ями, я за місто по бездоріжжю як їду то ями що як дощ то вода туманки закриває, і нормально на рідних амортизаторах і пружинах,головне повільно і вперід))
     
  3. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    не в ямах проблеми, а в наварених чашках під пружини - у такому випадку шток стійки ходить постійно у верхньому положенні і при попаданні в яму шток повністю витягується зі стійки, а потім і стійку із стакана - верхня чашка стійки створює стук об стакан. Проставки це добре але не практично оскільки виконують таку ж функцію, що й мої наварені чашки під пружини.
     
  4. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Думаю мають ходити норм, тим більше читав таке на форумі МСК.
    Поставиш, скажеш як політ :) і скільки коштує добро
     
  5. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    хтось може дати чітку відповідь чи є різниця між передніми пружинами 1.8 бензинового пассата від 1.9 дизельного, 1.9 турбодизельного чи 2.8 безинового по висоті та жорсткості? як вони помічаються мітками?
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ну від 2,8 точно відрізняються.
    а від решти не скажу, в ЕТКА все по буквах мотора написано, а не по об"єму двигуна.
     
  7. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можливо трохи не в тему тому вибач! Колись на Г2 міняв верхні опори і ставив від Г3 (переварювалася чашка під опору, кому цікаво напишу в приват) то получилося що загальна висота зібраної стійки(з опорой) була десь на 3-5 см вищою ніж аналогічна з Г2. Відповідно були замінені пружини (попередні полопались і стояли розпарки) поставив від Г3 1,4(пружини аналогічні по всим параметрам, лише зі свіжої машини), так от висота кліренса спереду відповідно збільшилась на тіж 3-5см(кузов дивився в небо). В мене це переобладнання визвало негативні наслідки: полетіли нові шруси(великий кут нахилу) + авто було неустойчіве, згодом з"явилися і "пробої" амортизаторів (як в яму попадаєш) ну то мабуть через пружини, то мені прийшлося зрізати один виток пружини щоб занизити робочу висоту стійки (ненагружина висота незмінилася). Чесно кажучи незнаю конструкцію твоєї стійки(підозрюю що як в Г3) то простою заміною пружини ти "пробої" не убереш а лише добавиш. А на рахунок як відрізнити пружини то там товщина витка різна(з штангенциркулем вибирати треба)
     
  8. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    У мене сталася халепа тріснула задня пружина на В4, і тепер я у роздумах що мені робити(тріснула на 1 кільці зверху, їздити поки можу, але....):
    - міняти на нову, тобто заміна 2 пружин, і мабудь ще "чашки" з резинками(я думаю що в В4 така ж сама проблема як і Гольфа, вони просто зігнивають).
    Нові пружини вже цікавився німецькі - 500 грн. 1 шт, чеські - 250грн.

    - заміна тільки однієї б/у пружини(20 долярів), і їздити далі. Тільки потрібно буде вияснити, які в мене стоять(тобто з якимим мітками). Якщо розпізнаю мітку, тоді добре, а якщо ні - тоді який вихід(підбирати?).

    Амортизатори у мене стоять Більштейни проїхали вже 50 тисяч і ще поки живі, тому міняти пружини 2 нові якось трохи не хочеться(ну і самі розумієте трохи по бюджету вдарить).

    Оскільки я в кінці тижня бути їхати(приблизно 2*300 км, і назад трохи з вантажем), то постає питання, чи не "вилізе мені боком " моя подорож з тріснутою пружиною ?
    Чекаю на пропозиції для вирішення даної проблеми.
    Буду дуже вдячний.
     
  9. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    rusmaks
    Та на одній з двох мусів би знайти хочаб якісь залишки міток.Щоб відповісти на твоє питання "чи не вилізе боком" треба дивитись в якому місці тріснуло і наскільки завантажений будеш я раз так рік катався з ОБОМА тріснутими ,правда в мене пів витка було,зїздив в Болгарію і назад і ніяк то непроявлялось :sad: крім візуального вигляду що зад троха просівший,а потім при заміні стойки це все виплило і попав я на заміну 2-х стойок і 2-х пружин :)
     
  10. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    у мене походу тріснула вчора(а може й ні :dntknw:), але відразу почув звук(рип-рип - як на возі :D), заїхав ввечері до майстра підняли, подивились, і вердикт від нього був такий - ще удачно тріснула, можна їздити:D. При самому верху на 1 витку тріснула, і трохи змістилась в сторону, тому і почув звук.
    Завтра буду шукати мітки.
     
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    гадаю шо тобі дорога на шрот і ставити пару пружин від В3/В4 каравана.
     
  12. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    так от питання чи можна замінити тільки одну пружину, чи обовязково дві?
     
  13. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    я радив би замінити обидві, адже якщо лопнула одна то й немає гарантії, що друга скоро не лопне.
    минулого року замінив собі задні стойки разом із пружинами на нові - тепер катаюсь і радію, прийшла пора передніх...
    схоже, що розтлумачити мені маркування пружин так ніхто й не зможе????
    підскажіть, як знайти ЕТКУ?
     
  14. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    та власне оскільки ще живі мої аморти, то не хочеться ставити нові пружини. Вже 3 час передивлююсь московський сайт і вже в очах мерехтить від тої інфи про пружини та аморти, а толку ніякого.

    Передні я собі міняв 3 роки тому, ставив Монро(вже 50 тисяч наїздив, хоча якщо чесно, то вони сильно "гуляють"), але ще поки буду їздити.

    П.С.Хоча вияснив для себе одне, що хвалять пружини Lesjofors, і стойки Bilstein BTE-A525(треба буде звтра, точніше вже сьогодні подивитись на свою модель Більштейнів).
     
  15. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    за пружини Lesjofors, і стойки Bilstein повністю згідний, в мене взаді стоять саме такі пружини вже рік і не просіли навіть на 1 см., а в кума на Джетті 2 з переду стоять Bilstein - нарікань немає - не жорсткі як газові, але й дорогу тримають не гірше ніж газові.
    Собі на перед буду брати пружини лише Lesjofors...
     
  16. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    По безнадьозі можна і одну, колись на гольфі лопнула передня в дорозі, а іхати треба було ще 120км + повертатися 250км. Доїхавши 120 ,в батьків, зробив металеву чашку щоб пружина впиралася в опору а не стакан підкрилка(кузов), потім повернувшись купив одну пружину і замінив, то результатом було трохи перекошена машина, та з задніми я думаю такого перекосу небуде, передні все таки мають більшу жорсткість, але рекомендація замінити пару а от виробник це вже твій вибір. Успіху!!!
     
  17. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    колись так само лопнула 1 пружина.
    де я тільки не шукав, ніде не було 1 шт., а на шротах природно 1 шт ніхто не продасть.
    я забив і купив нові Lesjofors. а потім через рік-два випадково найшов в чувака 1 пружину. він її віддав за дякую. але як не дивно, по маркуванню вона була така ж, а по довжині відрізнялась.
    це я про то, шо я би не шукав 1 пружину, имхо шанси невеликі як найти, так і те що вона буде така сама.
    натомість я би шукав або пару б/в або нові.
    а стойки (аморти) міняти не потрібно, для чого? якщо аморти нормальні, то міняй пружини й катайся далі.
     
  18. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    з.і. доречі, маю б/в пружини Lesjofors від В3 караван/В4 седан. можу продати.
     
  19. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    serg9 а за скільки ти купував Lesjofors ?

    Сьогодні дивився на маркування, та пружина яка тріснула має 2 синіх мітки(одну видно добре, іншу трохи погано, бо знаходиться ближче до кузова).
    На цілій пружині видно дуже погано ледве побачив одну зелену та синю.

    Або має бути 2 синіх і одна зелена, або вони у мене з різним маркуванням. Хоча обидві на перший погляд одинакові, і проблем з використанням на автомобілі у мене на протязі 3 років не було.

    В понеділок(або після поїздки) буду шукати нові.
     
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Все правильно, якщо у тебе Пассат варіант CL, то 2 сині 1 зелена.
    Варто шукати або такі, або з GL /GT 2 сині 2 зелені, ну і зрозуміло їхні аналоги.

    [​IMG]

    Скільки платив за пружини, я вже не пам"ятаю, давненько то було.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)