після заміни 2 подушок кпп, мотором почало ковбасити. З'явилась вібрація в салоні, при збільшенні обертів - пропадає. Тобто, на холостих, 950 - вібрує Даю газу, до 1200 - 1300 зникає. Знаю, що холості в мене зависокі. Подушки двигуна, вроді цілі міняв якусь одну на початку року, яку саме точно не пригадаю, але точно був лемфердер. Двигун 1,9 ТДІ, 90 коняк. Машина Пассат Б5. Що це може бути?
я також купляю лемфьйордер у провірених продавців , і вони розказали що сайленти ,подушки гуми всілякі вже не ті шо були...якість впала ... а от купляв наконечники то казали що супер... п.с. подушки мотору та коробки досить інтимна штука ...)
був в майстра на естакаді. подушки коробки нормальні. всерівно калашматить машину дай боже. Підказав замінити масляну подушку двигуна, та, що зліва. Хоча вона на перший погляд вроді справна, але з його слів "якась дивна". Поїду на шрот, куплю бу оригінал, далі буде видно. Читав в неті, що може бути проблеми з топливною чи фосунками. Але розхід не змінився, ривок теж, та і диму немає. Також читав, що маховик чи демпфер може бути, але нині майстер сказав, що точно ні, бо були б якісь толчки. Зрештою, куплю подушку, зажену до друга почитаю помилки, а далі буде видно.
та от купив, але якби не коробки, не подумав б що то лемф, якийсь він вже не той. завжди стараюсь купляти запчастини саме цього виробника. Завждм відчувалась, якась якість. А тут, шось не те
в мене щось подібне після заміни подушок підрамника на якому кріпиться двигун , появляється вібрація не велика в районі 2200 і пропадає коли оберти вже біля 2800 і вище
Спробую міняти подушку, та, що викликає підозри. Візьму на розбірці, домовлюсь, щоб якщо проблема не зникне її повернути, далі буду бачити. з понеділка тим займусь.
Також думаю, що справа в подушці. На моєму б4 якось поміняли на нову подушку, ту що під коробкою, гідравлічну. Також була вібрація всієї машини на малих обертах. Казали трохи поїздити і впрацюється. Мого тертіння вистачило на два дні (десь 300 км.). Вібрація не зменшувалась. Купив на шроті подушку, поміняли, і все стало, як має бути. На беушній подушці вже відкатав більше 100 т.км - поки ціла. Хоча вважаю, що купляти вживані деталі підвіски не по феншую, але вийшов вийняток.
Лемфьордер зараз роблять ще й в Китаї (інфа він продавця запчастин). Тому він вже не той. Цікавить питання. Чому в тебе холості обороти 950??? Це так на дизелі має бути? Може в тебе дросельна заслонка не закривається повністю чи повітря десь підсасує???
ні, так не має бути. мають бути нижчі. є версія, що попередній власник підняв оберти двигуна, аби його на холостих не ковбасило. все через ту ж подушку. в будь якому випадку, алгоритм дій простий. -перевірю чи це не через подушки двигуна -якшо через них, то добре, поїду до дизеліста, вирішити питання з обертами - якшо не з ними, поїду до дизеліста вирішувати проблеми з обертами і з вібрацією. нині мав прочитати компютером помилки, не зміг вирватись
отже, яка ситуація. подушок, ніхто просто попробувати не дасть. Лише купити, а як не підійде, вони її замінять на іншу. ціна подушки 30 дол. - двигуна і 20 дол. коробки. Платити майже 800 грн, трішки впадло за те, що може і не потрібне взагалі. Може хтось має позичити її на день - два? Можна і підуставшу, але живу, щоб хоча б розібратись чи в ній проблема чи ні. І ще, радили майстра по дизелях, десь на підзамче біля горілчаного. Без поняття точної адреси і телефону, може хтось підкаже? а як ні, то взагалі контакти нормального. Для діагностики і тд
Отже яка ситуація, буквально 10 хвилин назад, приїхав брат з другом, колишні автомеханіки. Залізли в яму, подивились. Отже таке, вскочила машина в яму, плюс була в дтп. Загнутий патрубок інтеркулера, і телевізор. І на них, є чи відбійник, чи ще одна подушка. Відігнули, і вібрація пропала. Дякую дуже Юрі kym, за діагностику, яка виявила одну несправну форсунку, і за пораду куди звернутись. Це теж могла бути причина вібрації. в загальному, завтра поїду на чистку форсунок зранку, а ввечері, розберу морду і брат вигне оту фігню. Що з того буде - відпишу