Повітряний фільтр пониженого опору

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем leopold, 27 лют 2010.

  1. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Йдеться про K&N (knfilters.com). Чи вартує ставити такий девайс, які переваги та недоліки?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    І де ви то все знаходите....))))) Фільтр має фільтрувати. Найкраще фільтрує забитий фільтр. Але він тоді замало повітря дає. Чрез те треба вибирати золоту середину. Як би той полегшений був добрий завод вже б комплектував ним.....
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    • Подобається Подобається x 1
  4. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Сусід має два Сітроена с-4, пробував їзду з фільтром КН і простим, в принципі різниця відчутна, тим більше знаю добре дилера, тому і виникло таке питання - якщо не зашкодить, то чому не поставити, але тому і питаюсь, бо в цій справі профан
     
  5. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    і якого дійшов висновку?
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    висновок такий - скопіюю з одного посту вище написаних сайтів
    ( + бумажний затримує вологу в повітрі, за цей нульовий - не знаю. ну і не хочеться мені із-за якихось там тіпа нульовиків капіталити двіжка))))

    Уже очень давно известны обслуживаемые "сетчатые" фильтры если можно так сказать, так как "правильные" сетки рублено-штампованные со специальной формой отверстий для создания при правильном пространственном совмещении сеток аэродинамических завихрений потока, центробежной силой отбрасывающих пылинки в предназначенные для их накопления пазухи/изгибы/канавки той же сетки.
    При этом сечение каналов прохода воздуха изменяется значительно медленнее.
    Но проблема в том, что сделать достаточное количество таких сеток технически сложно и о-о-очень дорого, обычно в настоящих нулевиках одна такая ступень. И опасность состоит в том, что при "пробое" такого фильтра грязь прямиком летит в двигатель...
    Для "гражданского" менее "нулевого" использования тупо делают несколько ступеней очистки, фильтр становится прекрасно живучим, долгоиграющим и безопасным(забьется последняя ступень, но грязь на попадет в двигатель)
     
  7. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    "Перекладач на хлопський розум" в мене деінсталювався:D
     
  8. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Мабуть, все-таки попробую дану штуковину запхати собі в Поло, хоча двигун вже чіпований і динаміка вже досить покращилась, а з нульовиком, мабуть буду літати, головне багато не какати..., про враження відпишусь пізніше, коли девайс буде працювати!
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ги-ги-ги)). я сам вдуплявся хвилин 20))

    я розумію це так - що в даному фільтрі мають буди якісь певні канавки/виступи, ще щось подібне для затримки тієї пилюки.
    наприклад - бачив як іде дощ?? і відповідно коли калюжа наповнюється - то з неї починає вода витікати відповідно до уклону асфальту. АЛЕ асфальт не є гладкою поверхнею - має "шершавість" - назвемо так. ось за цю "шершавість" і затримуються той пісок, грязь.
    АЛЕ - коли злива - то там і грязь і пісок і все те змивається. - це я до того, що чим більше ти тиснеш на газ - тим більше створюється всмоктувальний тиск (вакуум в колекторі). А ще,тим більше, коли турбіна - то взагалі халепа.
    Заведи машину і приклади руку до патрубка, що всмоктує повітря перед пов. фільтром і "нажми на газ" - відчуєш, як руку починає притягувати.
    п.с. Сильно не прижимай - заглохне))

    я розумію так - від чистоти повітря, яке попадає в патрубок, що веде до колектора залежить слідуюче
    1. робота і довговічність датчика потоку повітря
    2. чистота (пилюка, пісок) гільз і відповідно довше прцюють і кольца і поршня і сам мотор
    3. штатний фільтр ще й затримує вологу, яка є в повітрі. в дощові погоду це добре відчутно, особливо після їзди по трасі. витягуєш - а він на 1/3 або на 1/2 мокрий.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Я б не радив всяке барахло пхати в твій двигун він і так дуже делікатний то не старі VW двіжки що чорта могли витримати. Що йому бракує.... їздить то нехай їздить і не мішай машині їздити.
     
    • Подобається Подобається x 1
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    +1. я б сказав простіше - не шукай собі гімору. Якщо бабло розриває кишені:mocking: - в нас є купа Благодійних фондів, музеїв, що потребують ремонт ну і голодних Гаїшників)))):D
     
  12. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    якби я так думав то не бавився з тим Поло як з малою дитиною, Orest не дасть збрехати, постійно хочеться щось покращити, от і виникають дурнуваті думки, аж руки сверблять:yes:
     
  13. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    Бабло кишені не розриває, і роблю це лише для себе, тому що розумію, що коли буду продавати, то нікому нічого з цього всього нах не потрібно буде (ото, курва, постав мну касєтнік і викинь свою 2-дінову к єб...ній матєрі)
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    золоті слова, колись викладач з електроніки автомобіля говорив що якщо виключити
    з обслуговування автомобіля людський фактор, то автомобіль житиме на багато довше!
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не знаю..... я проти таких ноу-хау.
    Враховуючи те, що 300 баксів ( як рекламують ) для жителів Європи і Америки - не гроші, товже б ці фільтри набули масового виробництва і практично вижили б стокові.
    Вичитуючи інші форуми - то нормальний фільтр, який ти хочеш, коштує порядку пару кусків зелених.

    п.с. Врахуй ще те, що для Європи і Америки ми є третя країна Світу + плацдарм для піднімання свого капіталу і спихання всякого гамна, в тому числі і забороненого у них.
    тому, варто задуматись, не все те золото, що нам пропонують з-за Бугра.....
     
  16. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    я читав сцилки котрі Ти мені кинув, та погоджуюсь з такими тезами, тому і хотів би послухати ще думки тих, в кого такий прибор стоїть, бо сусід ними займається і говорить про них майже як про золотий ключик
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    трохи оффтопу - не біда, що в мене корова здохла, біда - в сусіда жива)))
    а він на свою вже поставив??
     
  18. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    так, я писав вище, в нього два С-4 Сітроена (хоча це "відро" і з космічним двигуном залишається "фірою" ), пробував юзати і "з" "без". Перший варіант сподобався більше по динаміці, по звуку двигуна, але зараз серйозно задумався чи вартує воно тих грошей!
    я мав на увазі, що він мене зацікавив даним фумігатором, а не те, що "всі йдуть топитись і я піду"
     
  19. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ти не зрозумів - я мав на увазі, що є таке життєве кредо - послухай сусіда і зроби з точністю навпаки)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. leopold

    leopold Місцевий

    Авто:
    VW Polo 9N3 09р.в.
    Клубна карта:
    000037
    тоді, сорі...негативних аргументів, як я розумію більше чим позитивних
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)