Мені D.Lus радив зробити дирки в "коробці" де знаходиться повітяний фільтр зробити отвори шоб більше поступало повітря. Питання - де найоптимальніше зробити ті отвори, якими вони мають бути, і яка ймовірність того шо воно нічого не дасть і я просто зіпсую ту коробку?
Відповідь: Повітряний фільтр шо то я думаю шо нічого воно не дасть принаймі ти того точно не відчуєш А сверлити можеш де тобі більше подобається і як шо нічого не вийде то купиш нову пачку на фільт і Хом'яка!
Відповідь: Повітряний фільтр Послухай мене Пегасе! Якшо ти хочеш шоб твоя машина їхала дуже швидко то продай цього гольфа і купи шось з як мінімум 2 літрами під капотом! а якшо ти хочеш просто її поламати то не харся з повітряним фільтром і ше там чимось а візьми і вхуяр 3 рази по моторі кувалдою! тюнінг то дуже тонка справа яка завжди несе за собою купу наслідків! зрозумій - інженери фольксвагена які розробляли твою машину далеко не ідіоти і якшо б дірки в кришці повітряного фільтра якимось чином покращували ходові якості авто то вони б їх там зробили. зрозумій - хороша фільтрація повітря це запорука довгої і якісної роботи двигуна! а шо буде як ти насверлиш там дір? 1.будеш міняти фільтри в два рази частіше бо порох буде туда летіти зі всіх боків 2.так чи інакше буде більше пороху просочуватись і гробити твій мотор 3.зіпсуєш оригінальну деталь ти думаєш шо машина від того краще поїде? ніколи в житті! якшо в тебе все сток то ти можеш хоч зняти фільтр але вона всеодно буде їхати так само томушо мотор бере стільки повітря на скільки його настроїли а стоковий фільтр без проблем може забезпечити йому таку кількість. і взагалі ця легенда про фільтри виникла в людей які побачили під капотом якихось драгстерів, з переробленими повністю моторами під гонки, конусоподібні фільтри нульового опору і подумали шо то від того вони так рвуть.... тому раджу тобі не мутити всяких тюнінгів з гольфом бо загробиш мотор стопудово! хоч тюнінгуватись? купи собі як другу машину восьмьорку і крути там досхочу - і майстрів і деталів до ВАЗів є дофіга. але на тій машині капіталки будуть по пару раз в рік і по місту не поїздеш на такому - тікі на гонки. а якшо чесно то просто найлегше поміняти машину на таку яке вже з заводу рве....
Відповідь: Повітряний фільтр Ригінальна порада! Думаю, мотор витримає. Йдеться очевидно про дірки ДО повітряного фільтра. Погоджуюся, що це нічого не дасть, хоча трапляється таке, що повітряний забірник десь перекушується, кулібіни-тюнінгери зашпакльовують дірки ітдітп. Можливо, D.Lus радив це в певному контексті. Коротше, треба деталі.
Відповідь: Повітряний фільтр Ну тут ти вже загнув :mrgreen: Капіталки на таких машинах зовсім не через то що мотор вбитий , а через то що власник просто росте в технічному плані і переробляє мотор під більшу потужність - це на перший погляд непонятно як то можна переробляти мотор який ще непогано їде, но якщо глянути глибше то все стає понятно p.s. Вчора був в Луцьку на чемпі України по драгу. Скільки там корчів на лафетах попритягували.. Переважно все 08. Вони елементарно рвали різних субаріків (STI).. Но по місту вже на таких машинах не поїздиш.. p.p.s. Думаю баняк з фільтром можна порізати у випадку заміни заліза. В мене мотор незовсім стандартний, але от наразі ще їжджу зі стандартним фільтром і корпусом. Думаю теж порізати (новий вроді 50 грн, нешкода) і глянути чи буде толк.
Відповідь: Повітряний фільтр О-па... 1. Наробити "дірок" я казав, звичайно, ДО повітряного фільтру - у нижній частині коробки. Чисто-теоретично це збільшить кількість всасуваємого повітря, але хоч скільки-небудь суттєвого впливу на роботу двигуна не зробить. Впливу на динаміку помічено не було. 2. Єдине, що точно зроблять отвори у коробці фільтра - це "рик", подібний "нульовику" при повному газі та інтенсивному розгоні...... Такий собі приємний звучок.....