Повітряний фільтр

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shpuganich, 13 лют 2012.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
  2. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Мінус - дуже дорого
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Це прямоточний фільтр, який використовують на гонках... і після кожної гонки викидають.... в нормальних умовах тяжко проконтролювати чи фільр фільтрує чи ні (там треба заливати маслом що 1.5тис км) і через те можна попасти на заміну кілець...
     
  4. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    а для общого розвітяя питання ??? масло???кільця будь-ласка конкретніше
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А що тут незрозумілого?
    Одноразовий фільтр, проїхався парканадцять км і викинув.
    Будеш довше їздити - фільтр перестане фільтрувати повітря, і будеш потім мати гємор з двигуном (кільцями, маслом і .т.д)
     
  6. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009

    Ну якщото чесно то "там треба заливати маслом що 1.5тис км" пиз..ць яка зрозуміла ,шо заливати? для чого?
    Форум для того щоб обговорити питання,а не показувати хто яка вискочка.Знаєш то поясни іншим незнаючим,а не корчи "містера б.я я всьо знаю і ну вас ..." я запитав бо хочу знати нюанси.Знаєш поясни якщо хочеш як ні то невирубуйся плиз ! ! !
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    bass правильно пояснив... Цей фільтр - це звичайна металева сітка, яка заливається спеціальним маслом. і поки є масло то фільтр фільтрує... масло виробилось фільтр просто пропускає повітря. Паперовий ти береш в руки і бачиш в якому він стані. По тому фільтрі ти не бачиш там є ще масло чи немає. Про заливку що 1.5 тис км пише в інмтукції до нього..... як насправді виробляється масло ... чи від кілометражу чи від швидкості чи від пильних доріг чи ще від чогось - невідомо.
    А якщо фільтр не фільтрує то дорожня пилюка іде в циліндри... з усіма наслідками від цього.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    от тепер зрозумів дякую за пояснення, я реально з такими пільтрами незустрічався
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Можливо я щось плутаю, але фільтри нульвого опору з хлопку, і вони навпаки багаторазові.І ходять вони в нормальних умовах до 10-и разів довше за звичайні. Після чого їх потрібно промивати і змащувати якоюсь масляною бодягою...
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    може вже і такі придумали, але ті що в нас продаються - металева сітка
     
  11. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    Я собі хотів нульовика поставити, провів розвідку в гуглі, і дійшов до висновку, що на 1.6 толку буде мало, і в загалі то діє в комплексі з доопрацюванням ГБЦ, впускного коллектору, та вихлопної системи.
     
  12. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Доречі по темі Фільтра в мене стоїть круглий, майже як на газелі розміром , коштує 75 грн мінімум , є проблема , той фільтр робить за 1 тиждень такий бружний як в мого дядька який має точно такого ж з 1 рік , в кого таке було , щор робити ? , вже навіть кришку в душ зносив , бруду багато було , толку нуль 1 тиждень і його викидати можна
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Якщо не помиляюсь то: на правому крилі з середини стоіть пластмаска до якої через гофровий шланг підключається корпус повітряного фільтра, тобто забір повітря йде з підкрила. Доречі що ти маєш на увазі грязний фільтр: весь в маслі чи в сажі з внутрішньої сторони? чи наружна войлочна лєнточка грязна?
     
  14. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Фільтр якої фірми? Я ставлю Кнехт. То ще залежить якими дорогами ти їздиш. Якщо фільтр брудний - значить добре ловить. Може дядько їздить менше і то чистими дорогами? :)
     
  15. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    В мене немає шлангу до крила немає але фільтр довгенько залишається чистим - так що тут дійсно справа в тому де ти їздиш.
     
  16. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    те питання впринципі має логічне пояснення , трубка яка від фільтра до колектора йде , для підігріву , я кол їздив без неї то такого не було , але там проблема в іншому , треба підключити ше одну трубку до іншого виходу , і прикрутити її до кузова , щоб пилюка з вулиці не летіла , як тільки зроблю і поміняю фільтр відпишу про результат
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)