Привіт всім може хтось підказати про плюси або мінуси даного девайса? http://tuning-s.com.ua/catalog/shop.product_details/6083/flypage.tpl/10248.html http://tuning-s.com.ua/catalog/shop.product_details/6083/flypage.tpl/10248.html
Це прямоточний фільтр, який використовують на гонках... і після кожної гонки викидають.... в нормальних умовах тяжко проконтролювати чи фільр фільтрує чи ні (там треба заливати маслом що 1.5тис км) і через те можна попасти на заміну кілець...
А що тут незрозумілого? Одноразовий фільтр, проїхався парканадцять км і викинув. Будеш довше їздити - фільтр перестане фільтрувати повітря, і будеш потім мати гємор з двигуном (кільцями, маслом і .т.д)
Ну якщото чесно то "там треба заливати маслом що 1.5тис км" пиз..ць яка зрозуміла ,шо заливати? для чого? Форум для того щоб обговорити питання,а не показувати хто яка вискочка.Знаєш то поясни іншим незнаючим,а не корчи "містера б.я я всьо знаю і ну вас ..." я запитав бо хочу знати нюанси.Знаєш поясни якщо хочеш як ні то невирубуйся плиз ! ! !
bass правильно пояснив... Цей фільтр - це звичайна металева сітка, яка заливається спеціальним маслом. і поки є масло то фільтр фільтрує... масло виробилось фільтр просто пропускає повітря. Паперовий ти береш в руки і бачиш в якому він стані. По тому фільтрі ти не бачиш там є ще масло чи немає. Про заливку що 1.5 тис км пише в інмтукції до нього..... як насправді виробляється масло ... чи від кілометражу чи від швидкості чи від пильних доріг чи ще від чогось - невідомо. А якщо фільтр не фільтрує то дорожня пилюка іде в циліндри... з усіма наслідками від цього.
Можливо я щось плутаю, але фільтри нульвого опору з хлопку, і вони навпаки багаторазові.І ходять вони в нормальних умовах до 10-и разів довше за звичайні. Після чого їх потрібно промивати і змащувати якоюсь масляною бодягою...
Я собі хотів нульовика поставити, провів розвідку в гуглі, і дійшов до висновку, що на 1.6 толку буде мало, і в загалі то діє в комплексі з доопрацюванням ГБЦ, впускного коллектору, та вихлопної системи.
Доречі по темі Фільтра в мене стоїть круглий, майже як на газелі розміром , коштує 75 грн мінімум , є проблема , той фільтр робить за 1 тиждень такий бружний як в мого дядька який має точно такого ж з 1 рік , в кого таке було , щор робити ? , вже навіть кришку в душ зносив , бруду багато було , толку нуль 1 тиждень і його викидати можна
Якщо не помиляюсь то: на правому крилі з середини стоіть пластмаска до якої через гофровий шланг підключається корпус повітряного фільтра, тобто забір повітря йде з підкрила. Доречі що ти маєш на увазі грязний фільтр: весь в маслі чи в сажі з внутрішньої сторони? чи наружна войлочна лєнточка грязна?
Фільтр якої фірми? Я ставлю Кнехт. То ще залежить якими дорогами ти їздиш. Якщо фільтр брудний - значить добре ловить. Може дядько їздить менше і то чистими дорогами?
В мене немає шлангу до крила немає але фільтр довгенько залишається чистим - так що тут дійсно справа в тому де ти їздиш.
те питання впринципі має логічне пояснення , трубка яка від фільтра до колектора йде , для підігріву , я кол їздив без неї то такого не було , але там проблема в іншому , треба підключити ше одну трубку до іншого виходу , і прикрутити її до кузова , щоб пилюка з вулиці не летіла , як тільки зроблю і поміняю фільтр відпишу про результат