маю я свій старий носос, вот на вихідних і гляну наскіль це це правдиво!) бо якось мене сильно це зацікавило....
Попробувати можна. Основна проблема зняти кріплення шківа. у більшості випадків тріскає корпус а кріплення шківа не злізає....... плюс виробітка корпуса така що не помагають ні новий підшибник ні новий сальнік
я також думаю,що то є трохи не рельно "реставрувати" насос, бо якби так, то були би дяді в гаражах які то би перебирали....(принаймі таких не зустрічав) з своїм насосом обїздив пару сто....усі казили міняти насос, або відправляли до одного в гаражі, мовля "там ремонтують гідравліку", приїхав я туди, той також без жодних вагань сказав шо тре мінєти.... п.с. раді цікавості розберу, гляну хоть, що там в середині.
Куча таких дядь але вартість іх робіт висока і добавивши пару сотень можна купити китайський насос з річною гарантією а можна і не китайський але замінник Та головне ніхто не дає гарантії на те що взагалі щось вийде, тому більшість авто власників купує інші насоси, хоча в більшості випадків такий ремонт допомагає.
Влытку 2009року реставровував за 400грн у вуйка в гараж Як поставив то зразу чуть підвивав. і підвиває досі Пробіг біля 15тищ
http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=64085 і http://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=62982 Сам за 2 години все розібрав і поміняв. Вже рік катаюсь. сальник 40 грн, підшипник 20 грн і 2л atf!
В мене гудів підшипник поки не накрився повністю і вся рідина витікла ( вся підкапотка була в тій рідині ) В мануалі написано, що ремонту не підлягає, а новий від 600 грн. Після ремонту працює тихенько. Ще знайомому на пижику теж ремонтував, там конструкція насосу майже ідентична. Товариш результатом теж залишився задоволений.
щоб нестворювати нової теми напишу тут якщо на 1.8RP поставити розпредвал від 2.0 2E дасьть якийсь результат?