При повороті руля з"явився неприємний писк

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S_Fighter, 16 лип 2008.

  1. S_Fighter

    S_Fighter Початківець

    Авто:
    VW Passat B5 1.8 20V
    При повороті руля з"явився неприємний писк, таке враження, ніби комар гуде, тільки голосніше. Причому з"являється коли машина "холодна" , а потім в процесі їзди зникає. Нещодавно міняв масло, заодно поміняв рідину в бачку гідропідсилювача. Звук пропав десь на тиждень взагалі, потім знов появився. Підкажіть, що би то могло бути? Якщо то потихеньку вмирає помпа, скільки приблизно (діапазон) обійдеться ремонт.
     
  2. PassatB5

    PassatB5 Active Member

    Авто:
    Passat B5 Saray 1.8 20v
    Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк

    Якщо при повороті руля в крайнє ліве або праве положення різко падають оберти двигуна (двигун може навідь заглохнути), це при стояцій машині, знач помпа гідропідсилючава скоро здохне. Ящо оберти не падають (падіння з 960 об/хв до 900 об/хв то норма) знач шось інакше. Подивись ремінь, той шо поліклиновий, ремінь генератора його ще називають.

    А взагалі для власників Пасцатів 5, рекомендую сайт www.passat-b5.ru, особливо їхній форум. Куча корисної інфи !

    пс: Руль в крайному положенні (лівому або правому) рекомендується тримати не довше 15 секунд здається, ато можна помпу перегріти.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк

    Натягуємо ремінь ГПК і щасливо їздимо далі.
    P.S. Перестав свистіти бо на шків або розтягнутий ремінь капнуло масло/рідина ГПК як це часто буває при заміні.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. S_Fighter

    S_Fighter Початківець

    Авто:
    VW Passat B5 1.8 20V
    Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк

    Мається на увазі "міняємо ремінь ГПК"?

    Додано через 6 хвилин
    Дякую за URL, дійсно інформативний ресурс. Надіюся обійтися "малою кров"ю і за порадою Scirocco поміняти пасок приводу генератора, бо обороти не падають в крайніх положеннях і ГП поки що, тьху-тьху, не клинить.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. PassatB5

    PassatB5 Active Member

    Авто:
    Passat B5 Saray 1.8 20v
    Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк

    Гідропідсилювач і не може клинити. Заклинити може рульову рейку, але перед тим як її має заклинити, вона ще добряче постукає :)

    А дякувати бажано хрестиком в дописі :))
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. S_Fighter

    S_Fighter Початківець

    Авто:
    VW Passat B5 1.8 20V
    Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк

    Блін, кажись до повного щастя граната накрилася:evil::evil::evil::evil::evil:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)