При повороті руля з"явився неприємний писк, таке враження, ніби комар гуде, тільки голосніше. Причому з"являється коли машина "холодна" , а потім в процесі їзди зникає. Нещодавно міняв масло, заодно поміняв рідину в бачку гідропідсилювача. Звук пропав десь на тиждень взагалі, потім знов появився. Підкажіть, що би то могло бути? Якщо то потихеньку вмирає помпа, скільки приблизно (діапазон) обійдеться ремонт.
Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк Якщо при повороті руля в крайнє ліве або праве положення різко падають оберти двигуна (двигун може навідь заглохнути), це при стояцій машині, знач помпа гідропідсилючава скоро здохне. Ящо оберти не падають (падіння з 960 об/хв до 900 об/хв то норма) знач шось інакше. Подивись ремінь, той шо поліклиновий, ремінь генератора його ще називають. А взагалі для власників Пасцатів 5, рекомендую сайт www.passat-b5.ru, особливо їхній форум. Куча корисної інфи ! пс: Руль в крайному положенні (лівому або правому) рекомендується тримати не довше 15 секунд здається, ато можна помпу перегріти.
Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк Натягуємо ремінь ГПК і щасливо їздимо далі. P.S. Перестав свистіти бо на шків або розтягнутий ремінь капнуло масло/рідина ГПК як це часто буває при заміні.
Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк Мається на увазі "міняємо ремінь ГПК"? Додано через 6 хвилин Дякую за URL, дійсно інформативний ресурс. Надіюся обійтися "малою кров"ю і за порадою Scirocco поміняти пасок приводу генератора, бо обороти не падають в крайніх положеннях і ГП поки що, тьху-тьху, не клинить.
Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк Гідропідсилювач і не може клинити. Заклинити може рульову рейку, але перед тим як її має заклинити, вона ще добряче постукає А дякувати бажано хрестиком в дописі )
Відповідь: При повороті руля з"явився неприємний писк Блін, кажись до повного щастя граната накрилася:evil::evil::evil::evil::evil: