Всім привіт,недавно став власником Гольфа(вже тиждень пройшов),прибори панелі(покажчики бензину,температури,швидкості) коли машина стоїть день два,приходжу,заводжу.все в порядку,прогрівається,вони падають,підкажіть хто знає в чому може бути причина!!!Може запобіжник???Хто має схему їх,який за що відповідає??
Може і запобіжник, на кришці-заглушці, де знаходяться запобіжники має бути схема, перевір його стан. В гіршому випадку, як сказав serg9, може бути мікротріщина в платі приборки, в попереднього власника моєї машини було таке, лікував заміною приборки
Під панеллю зліва знизу є кришка яка закриває запобіжники, на ній з другого боку розписано який запобіжник за що відповідає.
зняв ,переклав все перекладачом,там нема конкретного який відповідає за прибори....,сьогодні вже їздив то в шоці був ,прибори вже не падали)))),тільки спідометр то працював то не працював,напевно все таки треба приборку пропаювати((
Він не обов'язково має відповідати за шось одне, в мене для прикладу, на той запобіжник повішане ще освітлення салону і ще щось, вже не пам'ятаю...
Я так розумію, якшо згорів запобіжник, то воно тупо не буде працювати весь час. А чувак каже, шо в нього то працює, то ні, значить проблема явно не в запобіжнику. Чи я щось не так розумію? У мене самого щось схоже відбувається. Особливо в сиру погоду. Їдеш собі і тут раптом бац, стрілки тахометра і спідометра падають на нуль. Проходить якийсь час, стрілки піднімаються. При цьому кілометри рахуються, розхід показує, рівень бензину і температуру ОР показує. Тобто пропадають тільки спідометр і тахометр. player777, як знайдеш майстра, який вилікує твої глюки, дай знати, я буду наступним пацієнтом
Завжди краще починати з простішого. В мене був глюк: завів машину прогріту машину, спершу все було нормально, а через пару секунд приборка почала жити своїм життям, це треба було бачити (стрілки показників температури масла і рівня пального зашкалювали і переплуталися між собою )), обороти впали на ноль і трошки посмикувалися), заглушив/завів - все повторювалося. Знайшов запобіжник, витягнув, поматюкався на нього, вставив на місце, - все пройшло і вже більше не повторювалося. P.S. машина не нова, причина може бути банальна - поганий контакт, окислився або неякісний запобіжник і т.д. Але більше схоже на мікротріщину, про яку писалося вище...
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=40472&hl=%EF%F0%E5%E4%EE%F5%F0%E0%ED%E8%F2%E5* твій запобіжник під № 16.
Може бути банально поганий мінус на панель приборів, таке досить часто бувае в В3 і В4. Або клема в панелі запобіжників окислена-на холодну є конденсат, тож все ОК, при прогріві конденсат випаровуеться і контакт пропадає
Мав на тому тижні 2 приборки з такою проблемою, одна вилікувалась заміною внутрішнього стабілізатора + 5в, інша не працювала через те, що був перебитий дріт на живлення, після установки сигналізації(((((((((
Всім доброго вечора. В мене також проблеми з приборкою. Коли заводиш авто холодним все працює гуд, а коли заводиш авто гарячим то не працює тахометр і спідометр (кілометраж мотає, не показує швидкість). Гольф 3 1995 р.в. 1,6 моноінжектор. Люди добрі поможіть чим можете....
Набирай Артема)))))Я не москаль, Я казирний українець))))) Компютерна діагностика. Ремонт будь-якої автомобільної електрики та електроніки. Гарантія на всї види робіт 096 322 55 95 а і супер товарища Шега)))))