Випадково дізнався про присадки-ревіталізанти ХАДО до масла. http://www.xado.com/_new/products.htm Судячи з опису дуже класна річ, дає можливість відновити двигун, не розбираючи його, методом відновлення зношених деталей при звичайній роботі двигуна, крім того покращуються показники роботи двигуна: компресія, менший розхід масла, палива, більша потужність, стабілізується робота двигуна. Чи використовував хтось реально такі присадки чи може є якісь відгуки знайомих? Чи справді все так класно, як пишуть?
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО Я не знаю деталей, але колись давно читав шо ці всі хадо це повна херня. Подивися на сайті київського клубу, там здається свого часу точилися запеклі дискусії з того приводу.
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО Sergio короче так Хадо основане на кераміці Тобто воно обтягує всі деталі в керамічну плівку (то так по простому) і таким чином збільшує компресію і "відновлює" двигун. Звучить файно, нє? АЛЕ! Я питав майстрів і вони кажуть шо капіталити двіжок після ХАДО нереально бо ота кераміка нічим не шліфується вот так Є інші присадки, я лив в масло Озерол то типу хадо але на основі рідких магнітів, офігенно промиває двигун
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО Мій досвід авторитетно заявляє: не лий тої гидоти в свою машину, як це не робить жоден автозавод і жодна офіційна чи професійна чи просто поважаюча себе СТО. Кого цікавить - ось мій випадок:http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=18207 - думаю, вичерпно.
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО дякую за поради... Чесно кажучи, вже був готовий купити присадки для очищення двигуна та ревіталізанти. Думав що то є оптимальний варіант щоб зменшити розхід масла. А то в моєї Пасі апетит розгулявся, приблизно 1 л. на 5 тис. км. Вже розпитував у спеців, рекомендують перевірити (поміняти) сальники клапанів і не морочити собі говолу з присадками.
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО Авторитетно заявляю... Колись на зеленій у Львівських представників ХАДО (не буду називати компанію) я вивідав про присадки і технологію Харківських розробників, що це розроблялися присадки в турбіни і стартегічно інакші військові двигуни і частини. Технологія хороша, но думаю не для машин, тобто... Воно на керамічній основі дійсно затягує подряпини, я навіть в свою Джетту після ремонту залив таку фігню, але потім жалів (тепер не жалію бо Джетту продав), але якщо ті порисування в циліндрах і в інших частинах де буде затягувати ХАДО будуть великими, то шар кераміки заповнить їх, а потім при температурах чи обертах великих точно відслоються (принцип грубої шпаклівки на блясі авто, грубий шар шпаклівки рано чи пізно тріскає і відлітає) і потім ця кераміка відлітає і може пошкрябати ще більше ті деталі і засрати якусь частину в двигуні. Це з практики від майстрів, які мені казали, що розбирали мотор після ХАДО. Зато татові в Мерс 123 з коробкою автомат масло з присадкою ХАДО помогло, ну не купляти жиш нову коробку автомат для такої старої тачки, йому цей варіант просто супер. Особисто я собі ніколи більше не литиму тої гноївки в двигун ч ще кудись, а ви собі думайте і давайте свої відгуки!
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО Юра, дякую за консультацію і пораду! Я вже перехотів... Не буду ніяких присадок використовувати. Крім того, питання розходу масла 1 л на 5000 км. я вже практично вирішив. Робив діагностику двигуна - вердикт один - заміна сальників клапанів і прокладки під кришкою головки, бо підтікає. Все!!! Сказали більше нічого не міняти і руки до мотора не пхати.
Відповідь: Присадки-ревіталізанти ХАДО тобі класно ще було 1 л / 10 000 км, в мене виходило 10 л на 10 000 км, також сальники міняв, вроді не бере тепер.
В 2006 после ремонта мотора моей копеечки залил НАСТОЯЩЕЕ "ХАДО" от дилера, проехал без проблем около 20 тыс.На рыбалке пробил о камень поддон,пришлось ехать домой без масла около 10-и километров,думал будет "кердык" движку!!! Залил новое масло, стал ездить--НОY ПРОБЛЕМ! Через пол-года продал товарищу. Так вот он уже наездил больше 100 тыс. без капремонта (не считая замены масла и фильтров).Вместе вскрывали крышку распредвала, так рокера и распредвал,КАК НОВЫЕ!!! Внутрь не лазали, нет нужды! Теперь судите сами о ХАДО. Ведь, если на сарае написано пи.....да,то в сарае могут и дрова лежать.Содержимое не всегда соответствует этикетке. Недавно обработали мой Форд,давлени выросло с 9,5-10,5атм до 12,5 -13атм, я не верил своим глазам,так, что вот так!!!
думаю, сидять інженери на Фольксвагені і думають, як би то зробити, щоб двигуни справно без поломок працювали так тисяч 200 км, а потім розсипалися... вони, думаю не зацікавлені, щоб машини їздили вічно....бо хто купуватиме їх нові "сірки", поки ви витягуватимете з позатого світу 30-річні.... тож і йде змагання... хто кого.. я не є симпатиком ХАДО, але...