проблема із щепленням - допоможіть діагностувати !!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем serg9, 3 січ 2011.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    ПассатВ4, МКПП.
    Поступово почали важко включатися передачі.
    Сьогодні уже ледь включав зі страшним скреготом. Педаль стала дуже мягка.
    На лице - не до кінця вижимається щеплення.
    Питання - як діагностувати, в чому саме проблема:
    1. головний циліндр
    2. робочий циліндр
    3. вилка вижиму щеплення
    4. корзина
    5. педаль в салоні.

    візуально: ніде нічого не потекло, педаль вроді би не обламалася.
    куди лізти першим чином? хочеться попасти прямо в точку, а не міняти все підряд.
    моя думка що це головний циліндр.
    а ви що можете сказати???
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Майже те саме почни з головного...купи ремкомплект манжет і поміняй а потім робочий... окремо не визначиш чи головний чи робочий... Хіба десь підтікає чи хоча б сльзится, або мокро...там і роби. вилка корзина до мягкої педалі не причетна. Сама педаль могла трохи виробитися, але тоді був би просто великий хід педалі
     
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    минулого року зимою було таке саме, передачі почали погано включатися.
    купив резинки, почав з робочого. вроді стало чуток краще. а через якийсь час знову стало гірше. поміняв резинки в головному. стало значно краще. а цього року то саме.
    зважаючи на те, що минулого року кращий результат вроді як дав головний циліндр, грішу саме на нього. а враховуючи те, що резинок стало лише на рік, то завтра по шротам шукаю інший головний циліндр. на свій надії вже мало.
    лиш зараза подивився в ЕТКА, що він на В4 тільки з В4 підходить, від В3 інший. але буду сподіватися що найду.
    а новий сцуко від 400 грн. г....но, а АТЕ 1000 грн. :diablo:
     
    Останнє редагування: 3 січ 2011
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    почитав цю тему і малость ох...їв.
    http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=64483&hl=%F1%F6%E5%EF%EB%E5%ED*
    дуже надіюся що мені не прийдеться трахатись з усім, і то безрезультатно, а проблему вдасться вирішити якісно і назавжди.

    наразі грішу на головний циліндр щеплення.
    будуть ще думки, не соромтеся, висловлюйтеся.
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Купив погані гумки.... не морочся з циліндром найди добрі гумки.. циліндр як розбереш то подивись як раковин немає то винуваті гумки.... може туфта попалась
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    гумки брав SEINSA. інших у нас немає.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Є ...... підробка під SEINSA.
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    гумки вирішив уже не міняти, бо попередніх стало лише на рік. через це грішу на самі циліндри.
    сьогодні взяв на шроті б/в головний циліндр щеплення - результату ноль.
    висновок - або не в ньому проблема, або цей також поганий.
    що далі робити не знаю.
    є якісь думки ???
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну блін... ти ж мав циліндр в руках ... треба було розібрати і подивитись... там ж стоять гумки які стираються. Нема на твою проблему іншого рішення тільки головний або робочий циліндр... або десь травить... от і все.... Знімай ще раз розбирай і дивись
     
  10. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    мав я циліндр в руках. і що з того?
    рік тому я їх обох перебирав. старі резинки взагалі мали вигляд нових. ніяких ознак зносу. тим не менше після заміни все запрацювало. тому я і вважаю, що візуально нічого побачити не зможу. а міняти - хз, чомусь мене насторожує що попередніх резинок стало всього на рік.
    хотілося б вирішити проблему раз і назавжди.
    от тепер сижу і думаю, що робити далі.
    з другим головним циліндром нічого не змінилося.
    відповідно мої думки роздвоюються у 2 напрямках:
    1. або той циліндр, що я взяв, так само неробочий як і мій.
    2. або проблема не в головному циліндрі.

    однак все ж таки схильний вважати що проблема в головному, т.я. судячи з будови циліндрів, якщо не працює робочий, то тормозуха мала б піти під машину. а під машиною сухо. а якщо сухо - то грішу на головний, бо він може перепускати рідину і тим самим не давати тиску.

    поправте якщо я помиляюся.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якщо мав то треба було розібрати і оцінити степінь зношеності.
    1. Дивишся чи нема раковин всередині...чи не поржавів.
    2. Дивишся стан гумок... якщо гумка не блискуча а матова то вже є знос... більше того на око 0.3мм зменшення діаметру гумки не побачиш, а циліндр починає сам в собі робити.
    Раз і на завжди проблему не вирішиш бо гумки в зчепленню і тормозних циліндрах є розхідним матеріалом. Просто оригінальні коли новий циліндр ходять довго, а рем комплект ....як повезе.
     
  12. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    розібрав головний і оцінив степінь зношеності.
    не поржавів, але є маленькі раковини на зеркалі циліндра на початку ходу поршня.
    стан гумок - гумки як гумки. вроді й блискуча.
    от і думаю, чи фтопку вже його (т.я. має раковини) чи ще є щанс шо буде працювати, бо раковини на початку ходу поршня.
     
  13. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    З кронштейном педального вузла все ок?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    От тому і гумки більше року не тримають... поки зовсім нові тримають
     
  15. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    так, з кронштейном все ОК.
     
  16. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    сьогодні взяв на шроті ще один головний і робочий циліндри щеплення.
    результат як і дотепер - нульовий.
    от мені цікаво, невже з 3 головних і 2 робочих циліндрів всі неробочі?
    гадаю що ні, і проблема не в гідравліці.
    тоді залишається вилка і щеплення.
    знайомий майстер обіцяв прийти глянути до мене в гараж, але каже шо мабуть пацієнта прийдеться тягнути до них на вскритіє.

    насторожив мене один факт - при знятому робочому циліндрі я заміряв відстань від площини, до якої кріпиться циліндр і до самої вилки в коробці. у мене ця відстань становить 27 мм.
    тобто шток робого циліндра у вільному стані уже стирчить із циліндра на 27 мм, і получається що нажимати щеплення він має вже залишковим ходом. цесно кажучи мені це не подобається, схоже на те що вилка заломана і в цьому вся причина.
     
  17. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    друже kym, я звичайно дуже вдячний за підтримку, але скажу чесно, я розумію, до яких наслідків можуть приводити задири на поверхні циліндрів і від чого зношуються гумки.
    питання полягає дещо в іншому - судячи з симптомів, ЩО САМЕ із складових щеплення призвело до його (щеплення) відсутності? хотілося б почути версії, що саме не працює.
    походу виглядає на те, що гумки тут ні до чого, а ми їх так довго обсмоктуємо.
    хоча про причину можна буде з впевненістю заявити тільки після її усунення.
     
    Останнє редагування: 5 січ 2011
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти сам правильно описав симптоми у 1 пості. На віддалі з чужих слів можна тільки загальні поради давати. От ми і пункт 1 обговорювали.... до речі він саме поширений.
    Якби ти поміняв гумки і нічого не змінилось то тоді точно би було відомо що справа не у головному... значить залишився робочий і вилка. Якщо вилка повністю зламалась то тоді педаль не повинна бути мягка вона просто падає при нажиманні і не вертається.... може бути що вилка тріснута, або якимось чином зігнулась .... трудно сказати... попробуй її вручну понажимати .... а самий шток циліндра не зігнутий. Не забувай і про робочий...нехай хтось понажимає а ти послухай чи не цюркає в ньому
     
  19. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    якраз гумки і не хотів міняти по двох причинах:
    1. міняв їх рік тому, тому вважаю що або причина не в них, або якщо в них, то циліндрам пора в мусор, якщо вони за рік вбивають резинки.
    2. якби я їх поміняв і нічого не змінилось, то 100 грн в мусор.
    а так взяв циліндри, не помогло, віддам назад.

    про циліндри ти неуважно читав: вчора я брав на шроті головний. не помогло. віддав.
    сьогодні взяв інший головний+робочий. поміняв обидва. не помогло.

    висновок???? имхо якщо 3 головних і 2 робочих не працюють, то мабуть проблема не в цьому. хоча в принципі можна предположити що всі циліндри по якійсь випадковості неробочі, але гадаю що це не так.

    тоді залишається вилка.
    http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=63479&hl=
    в цій темі описано алгоритм заміру відстані, на яку треба натиснути вилку щоб передачі переключалися. в чувака вийшло 25 мм.
    у мене ж (як я писав вище) странно розміщена вилка. її вихідне положення (на фото в темі вище - відстань А) становить 27 мм. в той час як в чувака-автора теми це 10 мм.
    тому якщо відштовхуватись від його замірів, то якщо вилка у мене в вихідному положенні має 27 мм від циліндра і її треба ще змістити на 25 мм - то це акурат виходить вся довжина штока робочого циліндра. тобто циліндр повинен працювати рівно до кінця свого ходу.
    я майже впевнений що це ненормально. имхо вилка мала би стояти біля самого циліндра, щоб шток давив її в самому початку свого ходу, а не додавлював уже вкінці.
    а от чи вилка так стоїть тому, що загнута, чи щепленню прийшов піпец - покаже тільки вскритіє.

    вилку пробував порухати - стоїть мертво, не рухається ні в який бік. штоки рівненькі шо на головному шо на робочому. на робочому є навіть кінцевик такий типу пласмасовий, в стані майже як новий. дивно, бо у тому робочому циліндрі, що я взяв зі шрота, кінцевик на штоку зношений аж до металу.

    а про робочий: а шо там слухати чи не цюркає. він то рухається, бо чуть-чуть чути скрип в коробці шо нажимається корзина. але не дожимає. і як на мене - природно не дожимає, бо шток з циліндра стирчить рівно наполовину, а щоб нажати ще на 25 мм, то йому може й всього ходу не ставати.

    моє резюме що гідравліка тут не винна. винна вилка, вірніше відстань, на якій вона розміщена від штока циліндра.
    а чому там така відстань - погнута вилка чи пісец щепленню, тре лізти туда і дивитись.

    якщо помиляюсь, поправляйте.
     
    Останнє редагування: 5 січ 2011
  20. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    і доречі, якщо диск щеплення зносився до кінця, то як це мало би відображатись на машині і на щепленні?
    розумію що при додаванні газу оберти можуть "взлілати" т.я. немає щеплення з коробкою. але "взльотів" обертів у мене не було.
    а які ще симптоми? вилка через це могла просісти так глибоко?
    і ще таке: щеплення на цій машині мінялося 230 т.км назад. і навіть не все щеплення, а тільки диск і підшипник. корзина і вилка ще рідні.
    чи може бути таке, що корзина вже дуже дубова, що призвело до деформації вилки, чи ні?
    230 т. км - це вже означає що щеплення там майже нема? чи ні?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)