Можливо таке в когось траплялось Коли їхати по бруківці на швидкості приблизно 60км і почати гальмувати то коли швидкість падає до 30-40 передню частину машини починає трясти доволі відчутно якщо бруківка дрібна півбіди а коли велика, в салоні трясеться сильно , незнаю в чому проблема чи в підвісці чи так двигун вібрує на асфальті таких проблем немає гальмівні диски колодки міняв ремінь ГРМ також
А двигун тут при чому?))) Сам подумай, якшо ти їдеш по бруківці то вже трясе, а якшо на нагруженій підвісці?? От коли ти гальмуєш ти дуже нагружаєш передню вісь, в результаті маємо то шо маємо)
проблема просто в бруківці. машина тут ні при чом... ти льотчик, якшо валиш по бруківці 60.. я максимум 40, бо машини шкода
Бруківка різна буває. На тій же Личаківській є куски, де можна 80 чи більше їхати плавно, а є такі шо більше 20 вже здається шо машина розвалитсья на найдрібніші комплектуючі
Хлопці як на те пішло наші дороги це ад для машини але я не маю на увазі що машину трясе коли їдеш по не рівній бруківці а іменно як мартіні казав по добре викладеній бруківці для прикладу городоцька частина від ДАІ до світлофору біля базару та ось в більшості там є мілка бруківка, це пів біди не так трясе при гальмуванні, а є і частину грубої так ось коли їду по тій грубій на видкості без гальмування все ок тільки починаю заразу жах в салоні трусить і передок також коли ж зупинити машину і рушити все добре без проблем
Не пар собі дурним голову Ясно як білий день, що то не проблема машини. Читай пост Шега, там все правильно написано. При гальмуванні передня підвіска стискається під великим навантаженням, тому на бруківці отримуєш "ефект відбійного молотка". Якби ти їхав на якомусь мерсі чи кадилаку, то звичайно ж того ефекту не відчував би. Але Джети і Гольфи мк2 самі по собі жорсткі машини , тому нічого дивного нема.