В общем у меня проблема состоит в следующем : Я начал наблюдать неустойчивую работу двигателя и падение мощности и тяги у своего VW T5 Transporter 2009 . Думаю проблема с ТНВД. Авто - дизель. Как с этим бороться. Может есть какая нибудь литература где об этом ТНВД можно почитать?
Який двигун - код??? В тебе вже мають бути насос форсунки і і насоси підкачки, а не ТНВД у звичному розумінні. А взагалі правильно кажуть спочатку на діагностику.... може просто фільтр тре поміняти.....
по нашому це паливний насос високого тиску, він подає паливо на форсунки під тиском і невеличкими порціями в ті циліндри де відбувається стиснення повітря. І так безперервно. А помпа це пристрій який забезпечує циркуляцію охолоджувальної рідини в системі. Поправте якщо щось не так.
Насос (рос. насос, англ. pump, нім. Pumpe f) — гідравлічна машина, призначена для створення потоку рідкого або газового середовища, яка перетворює механічну енергію приводу насоса у кінетичну енергію та енергію тиску рідини чи газу. Робота насоса характеризується його подачею, напором, потужністю, коефіцієнтом корисної дії та частотою обертання. Синонім – помпа, нагнітач. сорі, що псячою: Топливный насос высокого давления (ТНВД) дизельного двигателя (а также бензиновых двигателей, оснащенных системой непосредственного впрыска топлива) является одним из наиболее сложных узлов системы топливоподачи дизельных двигателей. Топливные насосы предназначены для подачи в цилиндры дизеля под определенным давлением и в определенный момент точно отмеренных порций топлива, соответствующих данной нагрузке. По способу впрыска различают топливные насосы непосредственного действия и с аккумуляторным впрыском. В топливном насосе непосредственного действия осуществляется механический привод плунжера, а процессы нагнетания и впрыска протекают одновременно. В каждый цилиндр секция топливного насоса подает необходимую порцию топлива. Требуемое давление распыливания создается движением плунжера насоса. Тобто ТНВД дуже складний і дуже дорогий прилад.(напр на пассат б4 новий коштує 16000-33000грн!), тому просто поміняти то хіба на бу. В нових дизелях вже майже не використовується(там вже насос-форсунки, Common-rail)
Тут невідомо що дорожче.... чи двигун чи сама система вприску солярки .. ( по старому ТНВД + форсунки)....... ))))))))))))))))))))))))))))))))))
По моему на Т5 не стоит ТНДВ, а по поводу литературы, то я могу посоветовать вот такую книжку. Она недавно вышла Заказывать лучше всего на сайте издательства, потому что дешевле всего. Вот ссылка http://monolith.in.ua/catalog/rukovodstvo_po_remontu_vw_t5_2009
Немає на Т5 ПНВТ(паливного насоса високого тиску), тільки насос-форсунки. Останні класичні ПНВТ на Фольксвагенах для європейського ринку ставилися на LT.
Доброго дня Пошук втрати потужності і нестабільноі роботи двигуна визначається компютерною діагностикою!Згідно помилки робиться подальший пошук!А який у Вас обєм двигуна і буквине позначення+рік випуску авто?