проблема с холостими обертами

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем chokolapka, 22 лис 2012.

  1. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    маю дві проблеми:
    1. завожу двигун, оберти десь на 1500 тис (деколи плавають ... під словом "плавають" маю на увазі, що збільшуються до 2000-2500 )
    двигун прогрівається і після хвилин 20-40 інтенсивної їзди, а по іншому я і не їжджу, все приходить в норму ... хоча інколи, зупиняючись на світлофорі знову собі сама газує ... в чому причина такої дивної поведінки ?
    2. скільки часу ви при теперешній температурі повітря ( 0 - +5 ) прогріваєте двигун і чи взагалі його прогріваєте ?
    бо досить недавно, я завів машину, добре вмостився і почав виїжджати з парковки під підїздом ... аж раптом загоряється лампочка температури масла ... дивлюсь, а темп. на 0 (думав, вже капець датчикам) ... вимкнув запалення, ввімкнув - те саме ... і тільки після 5 хв прогріву двигуна і повільної їзди темп. піднялась до 70 градусів, а вже десь після години їзди до 90 ... це нормально ?
     
  2. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    підкажіть шось
     
  3. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    ну в мене тоже та сама фігня, на вихідних буду регулятор ХХ розбирати, ну але в мене моновприск Monomotronik а який в тебе двигун?
     
  4. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    бензин 1.6 моноінжектор
     
  5. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Майже переконаний що РХХ тут ні до чого. Скоріше за все просто підсос повітря. На холодну повітря тягне багато і оберти скачуть і високі. Коли довго поїздиш РХХ закриває мабуть заслонку майже повністю і машина їде на тому повітрі яке підсмоктується. Знаю, мав таку саму штуку на пасаті.
    Зніми гофру з повітряного фільтра і закрий рукою дірку в сторону вприску. Якщо смокче повітря з-під подушки моніка, або між частинами форсунки і заслонки, тоді ти це почуєш і тягнути буде не сильно. Ще може тягнути на вакуумі гальм. Всі інші підсоси не настільки важливі. Від них поведінка авто майже не міняється. Просто з власного досвіду.
    Я коли поставив нову подушку, забрав всі підсоси. Гарно на герметик все поставив і відшліфував поверхні частим моно-інжектора, то як тіки рукою закривав глохла відразу і затягувало руку так, що не відірвати було. Шукай тут собаку зариту... ІМХО.
     
  7. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    круто, треба попробувати
    пасібачкі :drinks:
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тут щось не так .... лампочка тиску масла.... Якщо вона горить то їхати не можна... хі ба що в тебе додатково стоїть індикація температури масла
     
  9. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    ось ця
    [​IMG]
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Це лампочка температури ОР. Дачика температури масла в тебе немає. Наступний - це датчик тиску масла.
    Може в тебе банально ДТОР вмер? Перевір його на опір. В тебе 4х контактний датчик температури?
    А прогрів від 70 до 90 за годину їзди - це заклинивший термостат в відкритому положенні. Або не вірні покази датчика температури на приборку, а можливо і на мозги і тому маєш проблему з ХХ.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки ви про що.....???? я нічого не бачу крім фрази "ось ця"
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Там фото приборки прикріплене, де помічено лампочку температури ОР.

    Sent from my MB860 using Tapatalk 2
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В мене нічого немає прикріпленого.... що за фігня
     
  14. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Теж не бачу ніякого фото, що за містика?!
    На рахунок того, що машина нагрівається аж за годину, то тут підтримую Шега, теж місяць тому мав таку штуку, що до 90 градусів машина прогрівалася тільки в пробках. Це дуже легко перевірити, заведи зранку холодну машину, відкрий капот і почекай хвилин 5, і тоді пощупай два патрубки які ідуть від блоку циліндрів до радіатора (там має бути один зверху, другий знизу), так от верхній має бути трошки теплий, а от нижній ні(поки температура не досягне на приборній десь 87 градусів в різних моторах по різному може бути), в випадку коли вони обидва будуть теплими зразу за 5 хв прогріву, то значить що термостат заклинив в відкритому положенні і його під заміну. В інших випадках треба шукати в іншому проблему (для прикладу повітряні пробки в системі, теж можуть викликати проблеми з прогрівом).
     
    Останнє редагування: 23 лис 2012
  15. Netmisha

    Netmisha Початківець

    Авто:
    Passat B4
    Зроби діагностику!
    Вона багато чого може показати
    В мене були подібні проблеми обороти скакали але то було тільки на гарячу коли більше 80 градусів. Оказалось датчик оборотів колінвала.
    Але того діагностика чомусь не показувала)
    Як я зрозумів він коли нагрівався дівав неправильні дані компютер неправильно керував подачою воздуху від чого і газувала.
     
  16. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    я прикріпляв це фото

    [​IMG]
     
  17. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    а скільки коштує термостат ?
     
  18. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    де знаходиться цей датчик і який в нього повинен бути опір ?
     
  19. chokolapka

    chokolapka Active Member

    Авто:
    Golf 3
    причину горіння лампочки ОР найшов - недостача самої рідини в бачку ( куди вона могла дітись? )
     
    Останнє редагування: 23 лис 2012
  20. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    а як давно ти дивився рівень рідини? якщо давно то рідина могла потрохи просочуватись в місцях кріплення патрубків..але то візуально має бути видно.

    В мене також плавали обороти на ХХ, на вихідних розбирав РХХ. Почистив контакти, щотки і колектор моторчика і обороти тепер стабільні. Правда коли розібрав моторчик то думав шо вже незберу) делікатна то справа але всетаки получилось.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)