Проблема хлопаки поможіть!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем sender777, 22 гру 2011.

  1. sender777

    sender777 Початківець

    Авто:
    Wv vento
    В мене VW Vento 1994р.в. така халепа,машина їде без проблем і тут раз заглохла,заводити стартер крутить а вона не хапає ,підгазовуєш ніби хапнула ,але не заводиться на панелі приборів якась ялинка стрілка тахометра то в верх то вниз,спідометра також,airbag мигає машина троїть тут раз завелась і знов їде до пори до часу знов глохне і т.д.Вчому проблема? поможіть!
     
  2. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Якщо хочеш допомоги то дай більше інформаціЇ,який двигун (бензин,дизель) бажано букви двигуна.Тоді можливо щось толкове почуєш.
     
  3. sender777

    sender777 Початківець

    Авто:
    Wv vento
    1.8 бензин,Моноїнжектор
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Щось з проводкою. Провір для початку клеми на АКБ чи щось не відлетіло і чи добрий контакт. Якщо скаче тахометр то десь то є то нема моторної маси.
     
  5. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Іммо здох, сам недавно з таким махався.... Всью машину перекопали, і ніфіга - заводиться і глохне.. правда не троїла, а якщо троїть - дроти, свічка, трамбльор
     
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    моноінжектор ;)
     
  7. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    І що? Все перелічене в моноінжекторі є...
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тахометр скаче ..... ялинка на приборці..... при чому тут іммо..... як іммо здох то насос не включиться і двигун навіть не схватить... Причина проста .... або КЗ десь або маса то є то нема.....
     
  9. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    була в мене схожа халепа на Гольфі 1.8 мі.
    Був дріт перебити на ДТОР. Вірніше не перебитий поганий контакт і комп собі так заглючив що мотор навіть нехапав.
    вилічив наступним чином, поставив нову фішку на дачик і зняв клему з акума на пів години, щоб очистити память компа від помилок.
    після того завів з пів тику.
     
  10. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    +1 до зачистки і підтяжки клем акамулятора.
     
  11. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    На спор, відключаю іммо і буде така картина!!! В 3 гольфах і в венто то розповсюджена фігня!!!
     
  12. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А можна відео щитка як це відбувається.Може щось і нариєм...
     
  13. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    В мене було щось подібне, був обрив дроту на трамбльор, контакт був їхало,
    не було глохла, дьоргалась і стрілка тахометра пригала туда сюда.
    Ось моя тема http://volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=4317
     
    Останнє редагування: 23 гру 2011
  14. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Найди в себе на моторі великий 28 контактний розєм і перевір його, і як написав Prizrak розєм на датчику холла.+Масова точки на голівці блоку циліндрів
     
    Останнє редагування: 23 гру 2011
  15. sender777

    sender777 Початківець

    Авто:
    Wv vento
    ДТОР-Розшифруйте будь-ласка,наперед дякую.!
     
  16. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Датчик температури охолоджувальної рідини?
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    сьогодні була вилікувана схожа проблема
    мотор став заводитись через раз, на ходу смикався, машина тупила, глохла

    Виявилось шо центральний дріт (трамблер-котушка) на вході в катушку просто розсипався. Замінив дріт і все минуло. Дякую Куму за допомогу :)
     
  18. sender777

    sender777 Початківець

    Авто:
    Wv vento
    Розумієте рєбятка я вже 2-ий день їзджу все добре,приїхав під дім і почалося знов таке ,пішов до дому повечеряв приходжу завів с пів оборота проїхався трошки все ок,перед тим також таке було,незаводилась притянули до майстра поки чекав черги своєї підходити пхати машину в гараж раз і завелась,я розвернувся і поїхав на паро днів знов спокій.Ніби остиває і все норм!?
     
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    От в мене схоже і було.
    Спочатку просто мотор ковбасився. Потім в один прекрасний вечір не завелася. Три дні постояла. Приїхав Кум розбиратися чого не заводиться, а вона взяла і завелася :) В той же вечір знову стало ковбасити мотор. Наступного дня (вчора) знову не завелася. Нині вранці зібрався їхати до Кума, знову не завелася, я поліз під капот, помацав рукою всі дроти, датчики. Дріт на котушці виявився ніби зліз з посадочного місця, я його "втопив" на місце і вона зразу завелася. До Солонки доїхав прекрасно. Там Кум взявся за той дріт і він йому в руках буквально розвалився. Більше того в посадочному місці на катушці лишився той керамічний "штекер" і виковиряти його було нереально. Тому поїхали на шрот, купили катушку, на базарі потрібний дріт, і вся любов.
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Я всьо поняв
    Дядьку,всі твої проблеми від того шо ти обзиваєш свою машину Wv vento :)
    Вона ж VW vento! :D
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)