Доброго дня. Passat b5+, AVF, коробка 5ст EYF. З'явилась проблема з задньою передачею. На холостих в положенні R їде, буває досить сильний поштовх, але їде. Коли нажимаю педаль газу то дуже часто таке враження ніби включається нейтралка (обороти піднімаються, машина не їде), на спуску взагалі котиться вперед, але буває і їде (на бардюр задом заїхав з 4го разу). Підкажіть в чому може бути причина (+\-) і наскільки це серйозно\дорого + толкових майстрів для діагностики. Дякую.
Перше що перевірити - рівень рідини в коробці. Якщо в нормі то коробку на переборку. ЗЧ з роботою мабуть будуть баксів 300 а то й більше, точно не знаю. Найкращий майстер у Львові що я чув - Роман 0676792141
Удари, то гідравліка. Дивитись до рівня, якщо все норм, то знімати піддон і дивитись кількість стружки. Якщо багато, то на переборку + промивка "мозгів", якщо мало, то стартувати з промивки.
Зняти -поставити тільки 2000-2700 коштує. Масла 9л по 270-300 грн. І вже 200$ при тому що ще нічого не робилось. Ремонт потяне мін. доларів 600. І краще таке робити в тих хто дає гарантію...
Не знаю що це за коробас, але не аудюшних тіптронах тих років один соленоїд відповідає за переключення між R i D, а також за переключення з 5ї на 4ту передачі. На трасі якщо пустити газ з 5ї передачі то при включенні 4ї буде удар, а при переключеннях R i D удари сильніші. І там проблема не з гідравлікою, а тільки з одним соленоїдом.
На трасі все ок, 2 дні тому їхав 50+км 100-120, ударів не було, при самому переключені з D на R чи P на R то удару як такого нема, коли вже рухається задом тоді є
Удари для автомата то ДУЖЕ погано, кожен удар може закінчитись смертю коробки. Удар відбувається коли подача рідини запізнюється з перекриттям відповідного отвору в плиті коробки. За перекриття відповідають стальні(титанові?) шаріки, а плита люмінієва... тому ці отвори роздовбуються з кожним таким ударом і плиті прийде триндець. То біжи і ремонтуй клапан подачі рідини, котрий відповідає за ввімкнення задньої. Деколи таке буває якщо недостатній рівень рідини, або коли залита не та рідина (дехто замість АТФки хрєнь якусь заливає і тоді на холодну йдуть удари) або вже клапани тре реставрувати...
Дякую, Коробка обслуговувалась 2 роки тому, точно не знаю що конкретно заливали бо робив попередній власник.
"ударів не було, при самому переключені з D на R чи P на R то удару як такого нема, коли вже рухається задом тоді є" Эй, щось тут не те. Удар при русі, не при переключенні... Тут вже швидше щось з механікою. Опиши ще раз. Як я зрозумів то коли включаєш задню і нога на тормозі то вона включається ок і ти просто відчуваєш за 1 секунду плавний натяг, машина готова їхати. Тоді ти відпускаєш тормоз, иашина починає їхати і тут БАХ, удар. Завіса. Кінець першої дії. Правильно я зрозумів? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
А, фу всьо, поняв. Їдь дл майстра, тут ми тільки гадати зря будем. При такому низькому рівні АТФки вперед би теж буксувала і не їхала, особливо в поворотах. Тут біда в самій коробці. До майстра любе треба. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Приблизно так, але воно якось рандомно. Було стою на парковці, включив задню, чекаю поки проїдуть машини щоб виїхати і чую удар десь за секунд 10, було включив, проїхав 5-10 метрів, удар, це поки випадки на холостому ході. Було їду задом на холостому, нажав газ, не їде, переключив R-P-R, поїхала і за паро метрів удар. Почалось це десь тиждень тому, коли замітив то пробував вперед назад їздити натискаючи газ то з 5 разів 1 раз при русі назад був удар, але їхала. А вчора пробував то тільки з 4-5 разу поїхала назад (паркувався на бардюрі). Якраз перед тим міняв гранату бо хрустіла і декілька разів клинила коли здавав назад.
Доброго дня. Підскажіть будьте ласкаві чим закінчилась ваша історія з АКПП, у мене така сама ситуація. І де робили, що це коштувало. Дякую.