Проблема з бензонасосом

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Yur, 13 чер 2010.

  1. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Народ, уже вдруге за рік маю проблему з механічним бензонасосом. Некачає бензин, насос стає гарячим, машина глохне і заводитись не хоче. Ще року нема, як купив новий "Магнеті Мареллі" і другий раз відмовляється працювати. Старий був замінений по ті й же причині. Вже і поливав водою, і чекав поки охолоне, а він ніяк не качає бензи!!! В чому може бути проблема? І може є якийсь вихід, окрім як помалювати і викинути :D??? Бо нема гарантій, що новий буде працювати краще... Завчасно дякую за допомогу.

    П.с. Фільтр тонкої очистки заповненний бензином до верху...
     
    Останнє редагування: 13 чер 2010
  2. JimmyMS

    JimmyMS Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.3 NZ 1991
    В мене в брата на ВАЗ 2108 літом завжди була така проблема, бензин просто випарювався в бензонасосі до того як потрапляв в карбюратор, причиною був перегрітий бензонасос. Спочатку брат їздив з вологою шматою на бензонасосі, а пізніше замінив термостійку прокладку між двигуном і корпусом бензонасоса (як виявилось з роками ця прокладка втратила свої термостійкі властивості ).
     
  3. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    ну це я знаю, але ж в нас немає цієї прокладки з заводу...
     
  4. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    А що твориться з робочою температурою двигуна ?
    Вентилятор , працює постійно ?
    Якщо таке твориться тільки літом - шукай в системі охолодження двигуна.
     
  5. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Привіт.
    Робоча температура 90-95С, вентилятор працює, але в даному випадку навіть не включається. Взагалі він тільки раз в місті включився, а так нема потреби, бо температура не досягає до включення "карлсона".
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    я не памятаю точно конструкції цього бензонасосу... але принцип дії мех насосів один. Якщо міняєш другий насос і він далі не працює то значить виробився шток від вторинного валіка до насоса, або виробився сам вторинний вал. попробуй зменшити якось віддаль між насосом і корпусом, або поставити новий шток. Може бути що попалось два підряд поганих насоса.... може треба перебрати їх.
     
  7. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    100% вскритіє покаже! Тим пач, якщо є старий не робочий! Розбери, Юра - подивись!
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можливо проблема не в бензонасосі, а в пальному! він перестає качати бо утворюється повітряна пробка. Глянь чи часом ніякі шланги не "лежать" на двигуні, доречі фільтр в тебе стоїть до чи після бензонасосу? якщо після то 100% проблема не в ньому. В мене за два роки експлуатації карбюраторного двигуна таких питань не виникало.
     
  9. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    та розбирав, клапанки не підклинюють, працюють нормально, мембрана ціла не розтягнута.. Навіть і незнаю на що там ще дивитися. Доречі після збірки насос так і не качав, а полежав місяць в гаражі, потім я щось знов до нього глянув і попробував покачати ним, о чудо знов качає... От такі чудеса бувають.
     
  10. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    ні Діма, шланги всі в повітрі висять, фільтр стоїть до бензонасосу, я вже також думав на фільтр, але він в роботі десь 3-4 міс. і не є таким грязним. Пальне завжди повний бак... (ну майже повний, все таки машина їздить)

    П.с. до речі сьогодні завів з ранку і уже приїхав з гаражів під будинок. Залив в карб трішки бензи, покрутив стартером і машина завелась за другим разом. Нічого не розбирав і не міняв. Так, що думаю проблема дійсно в утворенні повітряної пробки...
     
    Останнє редагування: 14 чер 2010
  11. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Незнаю чи по темі, в мене при такому самому карбі 2Е3 також є проблема з заводженням на гарячу, таке враження що поки машинка стоїть - бензин випаровується з поплавкої камери чи що. Потім на гарячій треба довго й нудно маслати стартером і педалькою, а на холодну з півоберта. Може проблема в нашому 2Е3 ? :)
     
  12. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    ну незнаю, в мене таки дійсно не качає насос, бо знімав шланг після насоса, крутив стартером і бензи не було...
    А чи може впливати на проблему відсутність сепаратора парів палива 026 127 177 B??? Бо він у мене потріскав і я його викинув поставивши звичайний трійник
     
  13. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    До речі в мене також того сепаратора нема, не було від самої купівлі. Він у всіх має бути?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На карбюраторі він великої ролі не грає... так само як повітряні бульки в бензині на карбі не грають великої ролі...як щоб в тебе форсунки стояли то так. в камері бензин все одно з повітрям змішується. Щераз кажу тобі дивися на привід насосу. або сам насос.
     
  15. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    В мене також на 2є2 зранку з пів тика (зима,літо пофіг),а коли гаряча коли як,але зараз відключений пулдаун першоЇ камери,карбюраторщик казав що буде гірше заводитись через нього.Наразі шукаю робочий,коли поставлю буде видно результат.
     
  16. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    На гарячу погано заводиться через перезбагачену суміш(випари, нетримає голка, відсутність обратки) це впринципі норма для карбюраторних двигунів. Юра спробуй продути систему паливопроводів, можливо десь потрапила "кака" от і перекриває доступ палива. В мене на гольфі таких проблем небуло, навіть натяку на щось подібне, сепаратора небуло, обратка непрацювала(тройника небуло) і ніколи в самих жарких пробках не відмовляв бензонасос. Незнаю що ще порекомендувати.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Маю проблемку, ця тема колись наштовхнула на бензонасос але тепер вагаюся.
    Почалося все цього гарячого літа надворі було +35" - після довгого руху зі швидкістю 90-100км/год машина почала дьоргатися і глохла, після чого заводилася і їхала нормально, але через деякий час історія повторювалася і так весь час - помогала їзда на нейтралці метрів 200-300. Потім під вечір температура впала надворі і то дьоргання було але дуже рідко.
    Потім я якось про ту проблему забув, бо в місті вона не проявлялася, лише на трасі при довгій їзді з доволі великою швидкістю 90-100, думав шо зимою з перегрівом бенонасоса проблема зникне. Але не зникла - тепер навіть при мінусовій температурі таке на трасі, навіть при різкому обгоні машина через деяку відстань починає ковбасити нібито не вистачає бензини. Карбюратор я думаю тут ні при чому, бо він недавно чистився і настроювався заново - а проблема була як до, так і після цього.
    Ше грішу на погану прокладку між бензонасосом і двигуном - через неї трохи сочиться бензин, може і перегрівається бензонасос (хоча при -5" і швидкості я думаю моторний відсік добре продувається холодним повітрям).
    Чи проблема у виробленому штоці і треба вже шукати заміну бензонасосу (до речі краще новий чи оригінал б/у)?
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так виглядає що не докачує насос. попробуй постав тоньшу прокладку між насосом і блоком. Також зніми насос там на всіх штоках і кулачку виробітка ....попробуй змістити (якщо позволять) якісь елементи щоб упор був не на виробітці... Сам насос може бути добрий...а шток до вторинного валу виробився..попробуй інший шток.
     
  19. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Отже поміняв сьогодні бензонасос на новий - проблема не зникла - після 2-3 хв руху на швидкості під 60 або просто в горку- пропадає тяга. Якщо скинути на нейтральну глохне, якщо продовжувати рух на передачі - то починає ковбасити і глохнути. Заводиться нормально але переважно одразу ж глохне, потім як попрацює трохи на холостих (на мою думку підкачується бензин за той час) далі можна деякий час рухатися нормально, а потім знову така ж фігня. Зняв шланг від бензонасоса перед карбом - качає бензин, правда не дуже активно бензин стікає, а не йде під напором і при підвищенні обертів кількість бензину зростає несуттєво. А яка струя має бути з бензонасосу ?
    Які будуть ідеї?
    Підозра ще на ігольчатий клапан в поплавковій камері.
    Я настільки був впевнений що проблема в бензонасосі, що навіть не перевірив яка струя бензини була в старого і при заміні не глянув на виробітку на валу:diablo:
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Досить сильна... Новий насос має давати тиск до 1.2 бар. Дивись систему приводу насосу
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)