проблема з двигуном

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем aspirino, 11 чер 2009.

  1. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    вибачайте за таку назву теми, но... маємо- те що маємо!!!! тиждень тому заглох, не міг завести все!!! виглядало ніби глюк з центральним дротом!!! ним поковиряєш заведеться-проїдеш трохи знову хлохне, поковиряєш...глохне!!! поміняв дріт ніфіга! не їде!!! думав, що катушка, поміняв-"а в ответ тишына!!!!" почав шаритися серйозніше зрозумів, що трамблер мертвий, сьогодні поміняв, іскра є, бензин тоже поступає в карб, камера заповнена, а ефекту 0% но от я цілий день сьогодні стартером крутив педалями качав, а свічки сволочі сухенькі!!!! (я в любому випадку мав їх позаливати) пробував тягатися на линві в принципі можна сказати, що завів!!! поки тягнуть вона реве непонятним приглушеним звуком, тільки ногу на щеплення і кердофель!!!! складається враження що працює 1максимум 2 циліндри!!!! і до речі подібним чином машина поводиться, якщо її заводити з толкача, но не включати запалювання!!!!
    катаюся я на гольфі 2 1,3МН карб!!!!!
    допоможіть бо пипка не знаю до кого їхати, що робити і взагалі піпендюрка!!!:sad::scratch_one-s_head::scratch_one-s_head:
     
  2. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Шукай дописи про датчик Холла.
    В двох словах в тебе розбився підшипник Бігунка, іскра подається але не тоді коли треба. Можеш шукати по шротах в трамбльор в зборі, можеш поміняти сам тільки датчик(50$) але треба виставити двигун по мітках.
     
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Подивись чи взагалі на свічках іскра є.
    А так +1 до датчика Хола
     
  4. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    - була така проблема, - була забита вихлопна труба. відєднай штани, попробуй чи заведеться.
     
  5. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    я вже три трамблера пробував!!!!!! знімав з робочих двигунів!!!
     
  6. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
    Может зубчатого ремня уже нет ?
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    то він би й мотором не крутанув
     
  8. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    трубу відєднював?
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Можливо я скажу тупу річ, але все-таки в тебе часом клапана непогнуло? В 1,3 їх гне ніякого стуку, грюку і т.д нечути(в мене гнуло). Якщо ти говориш що іскра є, бензин в карбі є, але свічки сухі то попробуй налити грам 10-20 бензи безпосередньо в впускний колектор(тобто в первичну камеру карба)ну і відповідно крутнути якщо буде якась реакція то дивись карб, якщо ні(а ти писав що ставив трамплер з працюючої машини) то проблема в двигуні(можливо і в клапанах).
    Доречі ти трамбплер ставив з кришкою розпределітєля чи залишав свою, можливо вона тріснута.
    Поміряй компресію тоді відпаде, чи виясниться питання щодо ЦПГ та клапанів.
    Ні-пуха...
     
    Останнє редагування: 14 чер 2009
  10. Юрко Джетта

    Юрко Джетта Початківець

    Авто:
    Jetta2, 1991, ваз2121трактор
    Було таке ж на двигуні 1,6 - попшикав WD-40 контакт на фішці, що йде до датчика Холла. Працює добре.
     
  11. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    напевно всетаки клапана!!!!! я її струдом завів!!!! но вона з глушака так кидає вогнем, що просто пзц !!!! в карбі тоже бензинчик так взривається, що в мене кришка карба нагрілася, а потім взагалі рознесло нижнбю пласмасову частину, а верхню металюшку відкинуло метрів на 5-8!!!! я вечером її завів, досить ефектно виглядали язики полумя з вихлопної!!!!:give_rose::give_rose: но двіжку це мабуть не на користь пішло!!!!!! і чого їх могло погнути ремінь цілий, стоїть все по мітках, все ОК!!!!!!!
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    а може в тебе запалювання виставлено на 180 градусів в іншу сторону??? передивився б добре. в мене коли так було(на першій машині) як рвануло глушака і вогонь з карба летів.

    Компресію міряв????????:russian_ru:
    поміряв - і все стало б ясно, а то діло темне....
     
  13. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    маєш на увазі, що трамблер розвернутий:dance2::cry:!?!?!?!? та я його поставив так як мій стояв до себе клемною колодкою!!!!!
     
  14. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    ніякі то не клапана. якщо би був погнутий або згорівший клапан в одному циліндрі, мотор би троїв на холостому, але язиків ніяких би не було. якшо б ( фантастика ) погоріли клапана у всіх циліндрах, то мотор би вже не завівся. а в тебе заводиться !!!
    постріли то в трубу то в карбюратор свідчать про несправну систему запалювання, особливо про неробочі свічки, які довгий час працювали на збагаченій суміші.
    і нашо ти взагалі ту машину мучиш? ти вже шось там нахомутив - шось відірвало, шось відлетіло, затягни її краще на сервіс. тобі дають поради, а від тебе жодного допису по суті тих порад - ні про компресію, ні про стан ремня, і т.д. і двіжку то всьо на користь не піде.
    шкода мотора...
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    там практично мотор як жигульовський. тому я знаю що написав. на 180 градусів помиляєшся - і ппц.:ireful:

    ти б дійсно зняв розміри, компресію, перевірив свічки, продув карба на всяк випадок, :russian_ru:

    А ТО ЧЕКАЙ ВІД ТЕБЕ СЛІДУЮЮЧЕ:

    ПАЦАНИ!!!СЬОГОДНІ ВЖЕ МОТОР ВИЛЕТІВ НА 5-8 МЕТРІВ:shok:

    візьми вистави 1 циліндр в верхню мертву точку і всі вузли по міткам - а тоді вистав трамплера і бігунка в таке положення,як мав сі бути. якщо не допоможе - не гвалтуй машини. бо спортиш не тільки двигуна, а й коробку, настрій і нерви тому водієві, що тебе таскає на повідку:cool:
     
    Останнє редагування модератором: 16 чер 2009
  16. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    дякую за пораду!!!!! буду шось зараз пробувати!!!!!! вечерком відпишуся шо там, і як!!!!!!!
     
  17. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    +1 Неправильно виставив запалення
     
  18. 307

    307 Початківець

    Авто:
    VW Jetta TX 1,6 _ 84
    когда я написал что нету ремня я имел ввиду 1-2 зуба
    визуально етого можна не заметить
     
  19. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    пацани фігня повна!!!!!!! на карбі там де заслонка, яка відкривається від температури накриласі шпрунжина!!!!! і вона або повністю закрита і двіжок хаває тільки бензин, від чого він смердить і ніфіга не їде на високих обертах, або повністю відкрита і в камеру згоряння попадає лише воздух!!!! получається надто бідна суміш, щоб зрушити поршня от воно і жене через карб!!!!! просто, дешево і злосно!!!!

    я підклинив цю заслонку майже в середньму положенні і машина запрацювала від-і-до!!!!! от така х...я малята!!!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. aspirino

    aspirino Початківець

    Авто:
    VW golf mkII
    дуже дякую всім за поради :give_heart:!!!!! адмін тему не закривай, ще знадобиться, я думаю що це далеко не останній глюк з моїм двіжком!!!!:D
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)