Маю проблему з годинником на панелі але підозрюю шо то вершина азбергу. Коротше симптоми такі: почалось то одного чудового ранку коли я прийшов і помітив шо в мене годинник просто не світиться а коли я вмикнув запалення то він засвітився, але по нулям(тобто збився) і знов почав іти... певний час... хвилин 15 потім знов погас і так від тоді весь час. Грішив на акуму але казали люди шо навіть коли акума дохне і машина не може завестись то гнодинник повинен працювати. Отож наразі на проводку грішу. Ага ще одне в мене чомусь всі лямпочки на задньому правому фонарі світять слабше ніж на лівому. Міряв мені один чел тестером казав шо + на правий слабший подається і то може бути через то шо перетиснутий але не обірваний дріт десь і тому опір більший. Отож питання чи не можуть бути повязані ті дві проблемки.
Відповідь: Проблема з годинником Не повинен, це проти законів фізики. Судячи з того, шо ти написав, потрібно перевірити: запобіжник (контакт в коробці, де він стоїть), через який живиться годинник/МФА (на пасаті не помню, на Гольфі він же і на сигнал і підсвітку салону), далі проводку до приборки, фішку приборки, якшо це все ціле і з нормальними контактами, тоді знімати приборку і дивитись, чи ціла пайка доріжок, чи не відходить контакт на годиннику. Габарити не пов*язані з цією проблемою, там просто треба прощупати проводку і знайти перебитий дріт (або від*єднати його і взяти плюс на габарит з іншого габарита, але це тимчасовий варіант, бо провід, який коротить, треба найти полюбому). Так шо, їдь до електрика, або бери тестер, викрутку і вперьод.
Відповідь: Проблема з годинником не факт після того як здох акумулятор і не може завести машину, то годинник буде працювати ще мінімум рік на такому акумуляторі скільки йому треба току??
Відповідь: Проблема з годинником Якшо ти знімеш клеєму з акумулятора, або акум. здохне в повну ж..пу, то годинник працювати не буде, от шо я мав на увазі. Зрозуміло, шо якшо акумулятор здох не повністю, то годинник на ньому ше трохи попрацює, як і габарити, мафон і все решта.
Відповідь: Проблема з годинником доречі Марк проблема пофіксилась дійсно був запобіжник лупнутий картаю себе шо відразу не глянув, а нафлудив на форумі. Дійсно годинник і підсвітка салону ідуть через один запобіжник.
Відповідь: Проблема з годинником Вітання з Київського VW клубу! У нас на форумі не знайшов відповіді, спробую запитати тут. Нещодавно купив приборку (http://foto.ixbt.com/?id=photo:129491) і тепер хочу розібратися чому зупиняється годиник вночі. Чи не підкажете ви, як він живиться ? Можливо там якись акумулятор або ще щось. Дякую!
Відповідь: Проблема з годинником Вітаю. На всіх схемах в книжках годинник ІДЕ ЧЕРЕЗ АКУМ той що під капотом! Спробуй дійсно замінити запобіжник, почистити клеми акума. А коли годинник відновлює роботу? Дуже здивували наступні речі: 1-Годинник з секундною стрілкою. 2-Два виводи на приборці (86 рік ніби був з одним) 3-Навіщо купляти приборку з великим годинником замість тахометра? Як будеш у Львові - заїжджай до мене в гараж я тобі таку саму подарую, повністю робочу без секундної стрілки .
Відповідь: Проблема з годинником Сьогодні лазив по КиївВВФоруму надибав ось таке, думаю всім Г2-водам буде корисно: