Всім привіт! На холодному двигуні машина погано заводилась, троїла, чорний дим з комина, на прогрітому деколи тримала ХХ, деколи ХХ зависали десь на 1500 і помало падали, а деколи взагалі не тримала ХХ. Робив діагностику Vag-com-мом він показав помилку ДПДЗ і та помилка незнімалася, поїхав до майстра, той сказав шо тре міняти інжектор..Недавно поміняв низ моноінжектора(дросель з ДПДЗ) і регулятор ХХ, брав то всьо на вул.Перфецького там і поставив, машина добре завелась, тримала оберти ну вроді все норм, зразу там пішв до інжекторщика на діагностику, той сказав шо все добре все працює і я поїхав. Якось через кілька днів на ходу(коли минав ужасні ями) замітив шо ХХ почали плавати(деколи навіть глохла) і появився провал при натисканні газу в полік. Зняв клему на 10 хв і то пропало але деколи глюк повторяється. Коли появився глюк провірив машину Vag-com-мом , помилок незнайшов..неможу зрозуміти чому? Взяв відключив лямбду і ще раз просканував машину знову помилок ненайшло..А от коли машина не заведена а тільки включене запалення то появляється помилка датчика Холла, ніби все правильно але чого небачить помилки лямбда зонда? Питання: Звідки появляється той глюк? Чи то проблема в самому ЕБУ? На машині стоїть ГБО ше голландське але прохи перероблене так шо редуктор італійський, чо може то бути проблема в тому?
Шукай підсос повітря, мо навіть в газовій системі. А датчик хола, в залежності від конструкції, дає помилку при незаведеному двигуні ( у мене також). Помилки лямбди будуть лише тоді коли мозги вирішать що машина прогріта і можна користуватись показами лямбди. Доречі, коли тобі ставили газ, то лямбду не заглушили обманкою?
Як вже підказали, датчик Холла при незаведеному двигуні дає помилку на комп - це ноорально, тому що з нього в такому випадку немає сигналу. Тобто це норма, головне щоби при заведеному не показувало помилки.
підсосу нема 100 проц, сам все перемацав, прокладку під моніком поміняв..я купив машину вже з газом, ГБО голландське ставили ше німці(як мені сказав продавець машини). Лямбда вроді справжня, інжекторщик на перфецького її провіряв казав шо працює. Ше замітив шо коли не переключаю з газу на бенз і наоборот то той глюк не появляється(але може то тільки співпадіння). але от неможу зрозуміти чого вагком непоказує помилки коли є глюк, а глюк є точно бо знімаю клему і машина знов їде добре, значить помилка записана в пам*ять а коли я знімаю АКБ то затираю її. ??
Перевір ще опір датчика температури, особливо на робочій температурі. В мене нового хватило на кілька місяців. Ще було щось подібне при вмиранні ДПДЗ. Спочатку поодиночні ледь помітні ривки, а далі по наростаючій. Наскільки мені відомо, то лямбда на моноінжекторах сильної погоди не робить, макс. + 1-2 л до розходу палива. В ЕБУ також нічому ламатися. Ну і підсоси шукати.
ДТОЖ добрий, перевіряв..блін якась машина зачарована. Зараз катаюсь тільки на газі і не переключаюсь на бензин, і той глюк не появляється..якось чи то гБО криво стоїть? чи при переключені на бенз/газ "мозги" незнають шо з машиною робиться і в якийсь аварійний режим переводяться..не машина а одні проблеми((
Ну якщо на газі все добре, то залишаються такі варіанти: 1) форсунка (переливає/недоливає). Хоча вона там практично ''вічна''. Но опір, розпил можна перевірити. 2) бензонасос, бензофільтр. Заміряти тиск Ну моновприски це ще безпроблемні машини, в порівнянні з механічними вприсками! Один раз гарно зробиш, довго не заглядатимеш.
воно то так, але в мене глюк лікується зняттям акумулятора, то скоріше проблема з електронікою шось з ЕБУ чи тим ГБО, ну будєм іскать) всім спс за дописи
Тобі потрібно поїздити з підключеним ваг-комом і коли попадеться той глюк, я думаю, ти неодмінно побвчиш помилку яку викидає комп. Імхо, ця помилка настільки критична, що при її скиданні комп заново адаптується. Теж саме він робить при скиданні клем на довший час.
Я шось подібне робив, тіки я ваг-комом сканував вже після того як появлявся глюк і машина фігово працює..але ваг-ком, зараза, ненаходить помилки. Попробував би поїздити з вагкомом але я адаптер зробив під ком-порт і до ноута не канає, а на usb переробляти неохота тай дорожче набагато. А може бути якась така помилка яка є, але комп її не бачить?
Треба дивитись режими роботи окремих елементів вприску. Можливий варіант коли якийсь з датчиків заклинив в правильному логічному діапазоні і тоді комп не показує помилки. Для прикладу скажем датчик температури заклинив при 40 град і далі ні вверх ні в низ то комп такої помилки не побачить бо датчик температури заклинив у логічно- правильному інтервалі
поміняв друг вектру на гольфа_3 1.4 моноінжектор. машинка з загадкою...))))) коли різко натискути на педаль газу, машина глохне. на скорості, то менш-більш можна їхати, а вот на малій скорості (1-2 передача) то її дьоргає. поміняні свічки, кришка трамбльора, бігунок, бензонасос качає нормально. зажигання виставлено по мітках. куда далі дивитися???? і ше таке питання чи є різниця між моноінжектором з 1,8 та 1,4
Дивитися до інжектора. Проблема дьоргання поширена. Більш ніж переконаний шо проблема виявиться в ДПДЗ. Як перевірити в іншеті міліон інфи по моно-мотроніку. Ще може бути лямбда, але малоймовірно, вона не дає таких симптомів при їзді. Так, відрізняються. На 1,4 заслонка маленка іде. На 1,8 велика.
Можливо ДПДЗ йде спати. Але тоді помилка запишеться в ЕБУ100 %. Як датчик температури бреше, то теж буде дьоргатися. Дивитись помилки в першу чергу, а далы кожен елемент провіряти по черзі.
Golf 3 моноінжектор (ABS) Постояв годин 5-6, завів, проїхав десь 2-3 км, заїжджав на стоянку, скинув газ машина заглохла, завів ще раз, знов заглохла. Додав гагу, завів, заїхав на стоянку. При холостих обороти плавали в межах 400-800 об. Наступного дня прийшов завів, все добре, вернувся до Львова (55км) Їхала нормально. Потім вертався додому з роботи, на перехресті перед заїздом в квартал та сама історія. Але тепер їхав по кварталу, машина доргалась, немала тяги. Десь за 3-4 год завів, все добре. Проїхав після того ще десь 150км. Вчора їздив на з'їзд, по дорозі зі з'їзду на перехресті та ж сама історія. Завів, по дорозі пропадала тяга. Таке враження що якийсь рубільник вмикався Їде нормально, тут раз тяги нема, мене аж в перед потягнуло, через пару метрів знов появляється тяга, мене до спинки кинуло. Обороти при цьому не міняються. Так проїхав десь з кілометр. Потім робота на газу стабілізувалась. Але кожен раз як скидував газ, обороти падали до 200-400, і починали плавати в межах 300-800. Декілька раз заглох, але одразу з накату заводився. Повітряний фільтр міняв рік назад, на вигляд вроді добрий, тоді ж мінявся і паливний фільтр і свічки. Високовольтні в темноті не світяться. ДТОР міняв осінню. Подушку між моноінжектором і колектором міняв минулого місяця.
Появилась аналогичная проблема. Газ/Бенз, на Газу проблем нет. при переходе на бенз на холодную едет 2-5 км, при прогреве провалы, троение. Было заменено, Моноинжектор, бензонасос, Фильтр бенз. Мозги. Проблема не ушла. Но проблема плавающая иногда на бензе работает как часы. Осталось проверить или где то слабый контакт, или Датчик температуры Така как езжу постоянно на газу. то сильно не заморачиваюсь с ремонтом, прогреть зимой хватит.