мається рульове з ГУР. сьогодні при заїжджанні в гараж (руль вивертається до упора вправо) помітив шо в крайньому положенні насос видає якісь скрипучо-звенячі звуки і руль в руках в крайньому положенні дрожить, вірніше віддає такими собі толчками. спробував до упора вліво - те саме, дивні звуки і толчки. хто знає, кому піпец? насос ГУР ? рульова рейка ?
Читай мануал, там є відповідь. Якщо коротко. то в крайні положення кермо вивертати не рекомендується.Глушити і запускати двигун потрібно, коли колеса стоять рівно (мінімальний тиск рідини в системі). особливо в холодну пору року. В крайніх положеннях звуки можуть бути які завгодно, все залежить від виробника і ресурсу помпи. Якщо помпа старого зразку (металева, розбірна) то це типове явище. Якщо помпа випуску останніх 10-15 років (алюмінієва не розбірна) то звуків не повинно бути, якщо є то приходить капець помпі. П.С. Маю надію що рівень рідини в нормі? П.П.С. Не жалій плюсиків.
рівень в нормі. рідина оригінал. в крайні положення не зловживаю, але при заїзді в гараж приходиться. дотепер було таке легеньке "виття" а сьогодні майже звін і скрип і рульом добряче дьоргає. помпа розбірна, але явище нетипове- тільки но появилося. п.с. а може то ремінець не натягнутий? бо я йому великого значення не придавав, т.я при його обриві наслідків не настає. треба буде подивитися. крім того, у мене був захист мотора, і я його недавно розбив на глибі льоду, і на ремінь тепер попадає вода. надіюсь шо проблема в цьому, а не в помпі/рейці.
Свист в крайньому положенні в мене вже мабуть ще як машину купили і так кермо віддає поштовхами. Недавно була проблема шо руль при сильних навантаженнях скрипів і ледве повертався з сильними поштовхами, особливо коли стояв на місці. але були старі ремні. Я їх всі поміняв і все стало в нормі. (крайнє положення свисть полюбому)
свист може бути як від не натягнутого добре ремня, його зносу, так і від зносу шківа!! іноді буває - залазиш під авто - а там шків такий, що бритись ним можна. не думаю, що помпі ппц. вона б зимою навіть на прямих колесах вила поки не прогрілася б .
проблем не наблюдалося жодних навіть в морози. тільки вчора шось рулем поковбасило. а сьогодні вроді все ок. тільки пару раз якось так незрозуміло дьорнуло і все. якось спробую найти час і полізти до ременя і шківа.
ІМХО - "післязимові симптоми". в мене таке ж було. правда "піскнуло" пару раз і все. Потім з ременем генератора таке ж - видно було по світлу фар, як йому "щось заходило".
я також дотягував ремні (генератора і гура)після зими,через послабленний ремінь гура подьоргувало рульом при обертанні і свистіло в крайньому положенні.
Якщо ніхто не проти хочу запитати одну дрібницю................ну вроді ніхто не проти то спитаю... Як зняти замок запалення з длінної залізки (на один край кермо на інший карданчик кріпиться) походу тримає підшипник, я дивився дивився - він там завальцований. Підкажіть...(( Потрібен сам замок. Там є саморіз - якщо я його відкручу замок вийде? На скільки діфіцітна деталь, я планую продати. Авто Г2.
можна і без зйомника. акуратно збити. головне не попасти по тому підшипнику. він дуже делікатний. і міняється разом з кріпленням під замок запалювання і ціна від 170 грн за неоригінал до 350 за оригінал.
Сталася халепа. При вивороті руля до упору при намаганні вивернути потім руль рівно це не вдалося зробити. Руль не доходив декілька градусів до середини і тупо клинився невідомо чим, прикладання розумної "грубої сили" не допомагало. Якось з горем пополам рухами вправо-вліво і з силою вдалося пройти середину. Тепер в цій точці треба прикладати трохи більшу силу ніж раніше, але все інше нормально. Друг по телефону підказав що пішов спати підшипник який знаходиться за кермом, але зняти кермо не було чим, прийшлося їхати 300км додому так, різко рульом не крутив. Під самою хатою при паркуванні прийшлося вивернути руль до упору і знову заклинило. Це дійсно якийсь підшипник? На екзісті знайшов лише такий в рульовому під номером 9. Але судячи по малюнку він не за кермом, чи це якась інша деталька?!
там є 2 підшипника - номер 9 (як ти вказав) і в корпусі замка запалювання (міняється тільки разом з корпусом)
Цей підшипник що на фотографії? Тобто якщо він полетів то корпус в смітник і купляти новий (чи є смисл брати б/у)? Ціна нового я так розумію близько 200грн
так точно. По Екзісту підшипник окремо на пробивається, тільки в зборі з корпусом. Я би брав новий оригінал, принаймі з нижнім я поступив саме так.
щось я не думаю що проблема у цьому підшипнику,скоріш за все в рейці.Глянь чи на тому підшипнику є всі шарики.
Саме так, зняв сьогодні кермо - з тим підшипником все добре. Друг "промацав якісь непонятні двіженія" під пильником там де карданчики (вали). Треба знімати на сервісі і дивитися