проблема з рульовим

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем serg9, 3 бер 2010.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    мається рульове з ГУР. сьогодні при заїжджанні в гараж (руль вивертається до упора вправо) помітив шо в крайньому положенні насос видає якісь скрипучо-звенячі звуки і руль в руках в крайньому положенні дрожить, вірніше віддає такими собі толчками.
    спробував до упора вліво - те саме, дивні звуки і толчки.
    хто знає, кому піпец? насос ГУР ? рульова рейка ?
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Читай мануал, там є відповідь.
    Якщо коротко. то в крайні положення кермо вивертати не рекомендується.Глушити і запускати двигун потрібно, коли колеса стоять рівно (мінімальний тиск рідини в системі). особливо в холодну пору року.
    В крайніх положеннях звуки можуть бути які завгодно, все залежить від виробника і ресурсу помпи. Якщо помпа старого зразку (металева, розбірна) то це типове явище. Якщо помпа випуску останніх 10-15 років (алюмінієва не розбірна) то звуків не повинно бути, якщо є то приходить капець помпі.
    П.С. Маю надію що рівень рідини в нормі?
    П.П.С. Не жалій плюсиків. :)
     
    Останнє редагування: 3 бер 2010
    • Подобається Подобається x 1
  3. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    рівень в нормі. рідина оригінал.
    в крайні положення не зловживаю, але при заїзді в гараж приходиться. дотепер було таке легеньке "виття" а сьогодні майже звін і скрип і рульом добряче дьоргає.
    помпа розбірна, але явище нетипове- тільки но появилося.

    п.с. а може то ремінець не натягнутий? бо я йому великого значення не придавав, т.я при його обриві наслідків не настає. треба буде подивитися. крім того, у мене був захист мотора, і я його недавно розбив на глибі льоду, і на ремінь тепер попадає вода. надіюсь шо проблема в цьому, а не в помпі/рейці.
     
    Останнє редагування: 3 бер 2010
  4. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Дотягнутий ремінь б свистів, а претягнутий може давати виття.
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Свист в крайньому положенні в мене вже мабуть ще як машину купили і так кермо віддає поштовхами.
    Недавно була проблема шо руль при сильних навантаженнях скрипів і ледве повертався з сильними поштовхами, особливо коли стояв на місці. але були старі ремні. Я їх всі поміняв і все стало в нормі. (крайнє положення свисть полюбому)
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    свист може бути як від не натягнутого добре ремня, його зносу, так і від зносу шківа!! іноді буває - залазиш під авто - а там шків такий, що бритись ним можна. не думаю, що помпі ппц.
    вона б зимою навіть на прямих колесах вила поки не прогрілася б .
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    проблем не наблюдалося жодних навіть в морози. тільки вчора шось рулем поковбасило. а сьогодні вроді все ок. тільки пару раз якось так незрозуміло дьорнуло і все. якось спробую найти час і полізти до ременя і шківа.
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ІМХО - "післязимові симптоми". в мене таке ж було. правда "піскнуло" пару раз і все. Потім з ременем генератора таке ж - видно було по світлу фар, як йому "щось заходило".
     
  9. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    я також дотягував ремні (генератора і гура)після зими,через послабленний ремінь гура подьоргувало рульом при обертанні і свистіло в крайньому положенні.
     
  10. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    спробую добратися до ями і підтягнути ремінь.
     
  11. denis1600

    denis1600 Початківець

    Авто:
    Golf2 1990. V=1,8 Mono-injector. RP 3 door
    Якщо ніхто не проти хочу запитати одну дрібницю................ну вроді ніхто не проти то спитаю...

    Як зняти замок запалення з длінної залізки (на один край кермо на інший карданчик кріпиться) походу тримає підшипник, я дивився дивився - він там завальцований. Підкажіть...((

    Потрібен сам замок. Там є саморіз - якщо я його відкручу замок вийде?
    На скільки діфіцітна деталь, я планую продати.

    Авто Г2.
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Тре втулку зйомником зняти як тут
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    можна і без зйомника. акуратно збити. головне не попасти по тому підшипнику. він дуже делікатний. і міняється разом з кріпленням під замок запалювання і ціна від 170 грн за неоригінал до 350 за оригінал.
     
  14. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Сталася халепа. При вивороті руля до упору при намаганні вивернути потім руль рівно це не вдалося зробити. Руль не доходив декілька градусів до середини і тупо клинився невідомо чим, прикладання розумної "грубої сили" не допомагало. Якось з горем пополам рухами вправо-вліво і з силою вдалося пройти середину. Тепер в цій точці треба прикладати трохи більшу силу ніж раніше, але все інше нормально. Друг по телефону підказав що пішов спати підшипник який знаходиться за кермом, але зняти кермо не було чим, прийшлося їхати 300км додому так, різко рульом не крутив. Під самою хатою при паркуванні прийшлося вивернути руль до упору і знову заклинило.
    Це дійсно якийсь підшипник? На екзісті знайшов лише такий в рульовому під номером 9. Але судячи по малюнку він не за кермом, чи це якась інша деталька?!
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 20 кві 2010
  15. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    там є 2 підшипника - номер 9 (як ти вказав) і в корпусі замка запалювання (міняється тільки разом з корпусом)
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Цей підшипник що на фотографії?
    [​IMG]
    Тобто якщо він полетів то корпус в смітник і купляти новий (чи є смисл брати б/у)? Ціна нового я так розумію близько 200грн :sad:
     
  17. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    так точно. По Екзісту підшипник окремо на пробивається, тільки в зборі з корпусом. Я би брав новий оригінал, принаймі з нижнім я поступив саме так.
     
  18. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    щось я не думаю що проблема у цьому підшипнику,скоріш за все в рейці.Глянь чи на тому підшипнику є всі шарики.
     
  19. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Підтримую!
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Саме так, зняв сьогодні кермо - з тим підшипником все добре. Друг "промацав якісь непонятні двіженія" під пильником там де карданчики (вали). Треба знімати на сервісі і дивитися :sad:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)