Ребята, поможіть! В мене VW Passat B3 1,6 карбюратор. Вже декілька днів не можу завести машину. Проблема в тому, що коли кручу стартер, він секунд 10-15 крутить, а потім починає "стогнати". Одні говорять що це щітки, другі, що стартер бере на себе всю нагрузку. Все це почалось з того часу, як температура надворі впала нижче 10 градусів. Коли мотор гарячий, тоді заводиться з-пів оберта. Порадьте що робити, або майстра по стартерам. Наперед вдячний!!!
Провір акумулятор..... 50% що то в ньому проблема. Якщо він старенький або в ньому посипались банки то не має сили крутити стартер. Якщо АКБ добра розбирай стартер.
Та нє. Акумулятор новий, йому тільки 1 рік (60А). Тим більше, як підключаю зарядно-пускове, то те саме. А як би АКБ, воно хоча б крутило.
І за один рік може АКБ здохнути. Первір рівень електроліту і заряд. На морозі може підсів. Якшо акумулятор підздихає, то може не дозаряжатися, тоді перевір шоколадку на генераторі. Бо 10-15 секунд крутіння стартера добре піднагружають АКБ, тим паче якшо він підсів. В мене на 100% робочому акумуляторі на такому морозі за секунд 5 заводиться... Якщо АКБ точно робочий то тре думати за стартер.
:shok:Хто ж крутить стартером по 10-15 секунд!? Понятно що починає стогнати. Так машина цих декілька днів заводилась чи ні? Якщо так то з якої попитки? Чи намагався при крутінні стартером "качати" педаллю газу? Щоб виключити з списку підозрюваних стартер/АКБ спробуй завестись з толкача Чекаю відповідей
Було таке ж саме... Причину не міг вияснити 3 місяці. А вона була банальна - втулка яка у коробці стоїть - в яку входить шток стартера - була зношена... Поміняв тепнр без проблем А до того перебрав усе вплоть до заміни АКБ
Новий не означає добрий. Зарядне коли підключене воно чуть чуть помагає...все залежить від потужності зарядного. Щоб точно знати що АКБ ні причому замірай тестером ток зарядки, потім візьми помічника ... один нехай крутить стартер а другий дивиться що робиться з токами. Або візьми другу завідомо добру АКБ і попробуй з нею. Якщо АКБ 100% добра то тоді стартер. Можеш їздити поки він зовсім не накриється, але є небезпека що тоді стартер може посадити АКБ чарез перегрузки. Стартер знімається досить просто. Потім віддаєш на переборку . Минулого року перебір стартера коштував десь до 200 гривень
Автор же казав що "зарядно-пускове". Зазвичай такі девайси взмозы дати пусковий струм. Запусти машину з толкача! Це покаже чи проблема в стартер/АКБ чи в запалювання/система живлення(топлівна)
Пусковий струм 150- 200 ампер. Всі ті девайси 20*30см(умовно) є просто зарядні а слово пусковий там для реклами. Якщо хоть трохи розумієшся на електриці то подумай який має бути трансформатор щоб дати такий ампераж...... як мінімум як на зварювальному апараті. і ніякими конденсаторами і іншими приспособами того не доженеш.
Ні, цих чотири дні взагалі не заводилась. При крутінні стартером я ніколи не "качаю" педаллю,тільки щеплення вижимаю. Заводиться тільки при буксіровці. Сьогодні поставив АКБ на зарядку, потім ше попробую покрутити, може заведусь... Доречі, зарядне показує що АКБ підсів. Але на акумуляторі є датчик заряду і він показує "заряд в нормі". Може генератор дає поганий заряд? Де ця "шоколадка" знаходиться? Може хто знає доброго електрика, який б перевірив в чому проблема?
Датчик заряду показує те що робиться _тільки_ в одній банці з шести а "стогнати" це як - не провертає двигун ???
перед зарядом втикнути треба чи електроліт є всюди!! А може в тебе банку вже десь коротить! Всі акуми розборні, то фігня шо там пласмаскою закритий він, відривай! Той датчик показує тіки на одну банку заряд, а з іншими невідомо шо може робитися. Генератор може давати і поганий заряд і навпаки надто сильний, в результаті чого коротить АКБ і він здихає. Шоколака знаходиться на генераторі. Іншими словами це стабілізатор напруги. Шукай в етці. Як поставиш АКБ, завжеди машину якось і на клеми акума тестер кинь і поміряй яка там напруга.
Категорично згоден, коллего. Карбюратору не помішає пару раз качнути. Ну то природньо що за 4 дні маслання стартерром він підсяде Значить таки стартер або акум. Більш схиляюсь до стартера Може й так, хоча мені слабо віриться. Якби напруга була дууже мала то в тебе б світилась на приборці сигнальна лампа акума. Поміряй напругу на акумі при працюючому двигуні На торці генератора така коричнева(чи чорна) "таблєтка" прикручена двома винтами під хрестову викрутку.
Всьо, мужики, завівся. Після зарядки поставив АКБ на місце, крутнув і через секунд 5 завелась. Потім поїхав до Андрія (карбюраторщика, на Боткіна), він мені повністю перебрав, помив карб і тепер машина ожила! Доречі дуже толковий майстер (тел. 0678838140, якшо комусь треба). Дякую ВАМ ВСІМ за поради!!!
і висновок який??? акумулятор слабий??? то чому тоді це стало видно лиш з настанням морозів??? Питаю бо у мене дизель зі схожою проблемою на мороз пагано заводиться..
при низькій температурі густина електроліту міняється і акумулятор не тримає заряд, так як і мобільний телефон!
Може бути таке , що масло стало дуже густе від морозу, і стартер мемає сили добре прокрутити, в м ене сьогодні така сама історія була, думав що це стартер, поставив новий і те саме було, на буксир завелась прогрілась, мотор нагрівся і все окк