проблема з температурою ОР

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем zhora, 3 вер 2009.

  1. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    можливо ця тема і була неодноразово обговорена , але я ніде не знайшов таких симптомів як у мене ....
    1. термостат поміняний
    2радіатор поміняв
    3насос воду качає
    суть :
    після тривалої поїздки у спекотний період дня 10 км по міських дорогах та пробках і більше починає нагріватися ОР до 110 ... при мінімальних оборотах на простою температура падає ...
    думав радіатор забитий - поміняв на новісінький...
    але фішка не тільки в цьому при перегріві після заглушення мотору, машина не заводиться !!!
    рівень ОР в нормі ...
    чи можу я цю проблему якось вирішити ???
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ти кришечку розшир.бачка пробував замінити?? і глянути на результат. в мене похожа ситуація була. справа була в резинці на тій кришечці
    нижній патрубок гарячий???

    моя думка: масло закидає свічки. тому після охолодження має завестись
     
  3. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    можливо ти повітря запустив в систему?!
     
  4. Newman

    Newman Active Member

    Авто:
    Jetta 1.6RF 2E2 1987
    Клубна карта:
    000026
    а вентилятор включається?
     
  5. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    вентилятор деколи без перестанку працює, нижній патрубок гарячий , свічки не закидає - тому , що при заводженні стартер не крутить(таке відчуття нібе спрацьовує якась блокувальна система) , але з толчка з 3-ьох метрів заводиться ...
    система не завоздушена , тому , що ця проблема давненько - вона не часто буває , але вже багато чого зробив щоб її устранить та результату нема(тобто рідину я міняв часто, дотогож і пічка працює нормально ) ...
    а про кришечку можна детальніше !!!
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Обєднуємося з Олегом в пошуках ймовірних причин
    ПС:
    Захисту ніякого нема
    Кришечка нідочого
     
  7. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    якщо усунути проблему з перегрівом , проблема зі стартером до пори до часу також усунеться ...
     
  8. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    хто користувався рідиною для промивки си-ми охолодження ??
    суть така : заливаєш , працює двигун 15-20 хв , промиваєш ...
    чи воно щось дасть і чи не шкідливо ?
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    судячи з твоїх дописів - в тебе там все гуд. те що на гарячу не хоче крутити стартер - це або обмотка, або втягуюче, або втулки. дивитись тре. Треба стртер?? - маю.
    температура 110 градусів. але ж не вище??? може в тебе підглючує датчик ОР??? в тебе показує температуру масла??? також може бути, що термовмикач підустав і вмикає вентилятор з запізненням. пробуй. тут варіантів безліч. а промивати навіщо??? повір. там такий створюється тиск і рух ОР в системі, що достатньо від*єднати нижній патрубок, де термостат і весь бруд сам випаде.!!! якщо такий тама є.
    і можна конкретніше - який в тебе двигун. може роторний, а ми тут мозги паримо??))))))))))
     
  10. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А я чомусь думаю шо не все так страшно і проблема в вентиляторі... В тебе вентилятор одно- чи двошвидкісний? Бо в мене завжди було 110, просто вентилятор не включав 2гу швидкість, міняв вже 3 рази той сраний термовимикач, але чомусь і цей знову здох... наразі їжжу просто з закороченою фішкою вентилятора і виведеним в салон вимикачем, на 90градусах включаю вентилятор і температура так і тримається. Перевір це!
     
  11. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    ви не повірете , але факт!!!!!!
    суть проблеми була настільки банальна, що просто п-ц...
    якось припаркувався я на стоянці (чекав знайомого ) і вирішив відкрити капот , і якраз в той момент виключався вентилятор , виявилось що він крутився не в ту сторону , - елементарно поміняв фішки (полярнісь) і все стало вері гуд....
    добре хоч помпу не встиг поміняти !!!!!!
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Він має всасувати воздух в моторний відсік через радіатор.
    А в тебе він куда крутився? На видув?
    Коли я свого гольфа купив то вентилятор теж крутився на видув і через півроку йому прийшов піпєц але перегріву не було.
     
  13. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    він видував воздух , поміняв фішки і почав всмоктувати ...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)