можливо ця тема і була неодноразово обговорена , але я ніде не знайшов таких симптомів як у мене .... 1. термостат поміняний 2радіатор поміняв 3насос воду качає суть : після тривалої поїздки у спекотний період дня 10 км по міських дорогах та пробках і більше починає нагріватися ОР до 110 ... при мінімальних оборотах на простою температура падає ... думав радіатор забитий - поміняв на новісінький... але фішка не тільки в цьому при перегріві після заглушення мотору, машина не заводиться !!! рівень ОР в нормі ... чи можу я цю проблему якось вирішити ???
ти кришечку розшир.бачка пробував замінити?? і глянути на результат. в мене похожа ситуація була. справа була в резинці на тій кришечці нижній патрубок гарячий??? моя думка: масло закидає свічки. тому після охолодження має завестись
вентилятор деколи без перестанку працює, нижній патрубок гарячий , свічки не закидає - тому , що при заводженні стартер не крутить(таке відчуття нібе спрацьовує якась блокувальна система) , але з толчка з 3-ьох метрів заводиться ... система не завоздушена , тому , що ця проблема давненько - вона не часто буває , але вже багато чого зробив щоб її устранить та результату нема(тобто рідину я міняв часто, дотогож і пічка працює нормально ) ... а про кришечку можна детальніше !!!
хто користувався рідиною для промивки си-ми охолодження ?? суть така : заливаєш , працює двигун 15-20 хв , промиваєш ... чи воно щось дасть і чи не шкідливо ?
судячи з твоїх дописів - в тебе там все гуд. те що на гарячу не хоче крутити стартер - це або обмотка, або втягуюче, або втулки. дивитись тре. Треба стртер?? - маю. температура 110 градусів. але ж не вище??? може в тебе підглючує датчик ОР??? в тебе показує температуру масла??? також може бути, що термовмикач підустав і вмикає вентилятор з запізненням. пробуй. тут варіантів безліч. а промивати навіщо??? повір. там такий створюється тиск і рух ОР в системі, що достатньо від*єднати нижній патрубок, де термостат і весь бруд сам випаде.!!! якщо такий тама є. і можна конкретніше - який в тебе двигун. може роторний, а ми тут мозги паримо??))))))))))
А я чомусь думаю шо не все так страшно і проблема в вентиляторі... В тебе вентилятор одно- чи двошвидкісний? Бо в мене завжди було 110, просто вентилятор не включав 2гу швидкість, міняв вже 3 рази той сраний термовимикач, але чомусь і цей знову здох... наразі їжжу просто з закороченою фішкою вентилятора і виведеним в салон вимикачем, на 90градусах включаю вентилятор і температура так і тримається. Перевір це!
ви не повірете , але факт!!!!!! суть проблеми була настільки банальна, що просто п-ц... якось припаркувався я на стоянці (чекав знайомого ) і вирішив відкрити капот , і якраз в той момент виключався вентилятор , виявилось що він крутився не в ту сторону , - елементарно поміняв фішки (полярнісь) і все стало вері гуд.... добре хоч помпу не встиг поміняти !!!!!!
Він має всасувати воздух в моторний відсік через радіатор. А в тебе він куда крутився? На видув? Коли я свого гольфа купив то вентилятор теж крутився на видув і через півроку йому прийшов піпєц але перегріву не було.