Вчора вирішив зробити таке діло,так як у мене там було болого.. від масла, все гарно розібрав , витер, почистив. намастив герметиком чуток дав підсохнути поклав гарно прокладку(Елрінг) прижав поставив кришку, і все прикрутив, болти по кругу почучуть прижимав і зажав, завів, гарно все тримається,тільки проїхавть 100метрів, заглянув, там біжить масло,(,( розібрав, вишло так що прокладка піджалась всередину і відповідно утворилась щілина. видер прокладку, взяв нову, все то само, гарно постьавив, гайки закручував вже в перехресному напряму.. зліва направо... результат біжить масло((mad: як її поставити?? Весь двигун і все що під ним в маслі з молібденом) корисно - нічого незогниє..алеж йопт( розхід масла 1літр на 5км)) Сьогодні взяв нову прокладку.. Порадьте щось!! На кришку дивився рівна, без вигинів загинів..
гумову міряв неналазить на шпильки!! і вони незнімаються! провірено!Такщо ставлю лише коркову 8мм дирками.
Тут твоя ГРУБА ПОМИЛКА!!! Коркову прокладаку в ніякому разі не можна мастити всякою х...ю, її треба ставити на сухо!
Це ти про прокладку саму верхню? Я маю намір на днях міняти прокладку ту що під головкою, так як видно що звідти саме валить масло. Туди також краже коркову прокладку? Авто в підписі.
я за саму верхню.. міняв..тече((( а стосовно тої що ти хочеш, не самої верхньої..то вона не коркова, там взагалі нема вибору) бери яка є, але не скупись на ціні, краще бери ЕЛРІНГ, реальна фірма, реальна якість.
В мене подібна проблема. Відкрив капот, а з-під клапанної кришки пішло масло. Підтягнув гайки, бо виявилося не закручені, точніше відпустили. Результат невеликий, треба міняти прокладку. Питання яку краще купувати. Чув тільки, що краще дешевші брати, бо надійніші. Мені головне надійніше. Зрозумів, коркова без герметика, а якщо гумова? І ще - виходячи з прочитаного, в якій послідності затягувати гайки. Р.С. наразі не купив ніякої
Такаж проблема була в мене, коли був двигун 1,6D і також коли взяв двигун 1,6TD,- був весь залитий навколо клап. кришки. Є два варіанти вирішення проблеми: 1- шта, яку спеціалісти спаплюжили але чомусь у мене вже 4 тис км без жодної краплини масла, тобто чуть-чуть намастив герметиком коркову прокладку з обидвох сторін попередньо обезжиривши клапанну кришку і головку блока в місцях дотику з прокладкою і позатягував гайки розплескуючи прокладку з середини (центру) в сторони з відчуттям тобто не до упора і дав висохнути не менше двох годин. Жодної краплини масла не було і не буде, перевірено не раз 2-а гумова підходить, теж пробував і вона краща бо цільна, просто на двигунах 1,6D і 1,6TD на шпильках головки блока є виступи для запобігання перетискання коркової прокладки а під гумову не на шпильках запобіжні виступи а в армованій гумовій прокладці розклепані шайби і якщо акуратно постаратись то ті шайби знімаються, тобто для переходу на гумову прокладку (вона значно дорожча і надійніша) треба або виковирювати підкладні шайби з прокладки або викрутити шпильки і поміняти їх на ті в яких нема виступів (варіант з виковирюванням теж пробував і наїздив до 60 тис км, поки не прийшлось міняти ремінь і жодної краплини масла). Так що обирайте що підходить
однозначно гумова з корковою постійно мав проблеми,коли поставив гумову ні каплі масла тим більше вона багато разова.Маю в продажі таку прокладку є без шпильок і є к-кт з шпильками.Якщо потрібно звертайся.
Зрозумів, дякую. Мушу спочатку подивитися яка в мене стоїть (зі шпильками чи без). Я так зрозумів нічого виковирювати вже не прийдеться під гумову. А герметик наносити потрібно чи вже ні?
така сама не має різниці,просто шпильки є різні.Шпилька з буртіком під коркову,без буртіка під гумову.По довжині однакові (коли металічна кришка) і довші коли алюмінієва (двигуни 2,0)