Проблема з заміною прокладки Клапаної кришки 1,6Д

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ЙурКь, 21 тра 2010.

  1. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    Вчора вирішив зробити таке діло,так як у мене там було болого.. від масла, все гарно розібрав , витер, почистив. намастив герметиком чуток дав підсохнути поклав гарно прокладку(Елрінг) прижав поставив кришку, і все прикрутив, болти по кругу почучуть прижимав і зажав, завів, гарно все тримається,тільки проїхавть 100метрів, заглянув, там біжить масло,(,( розібрав, вишло так що прокладка піджалась всередину і відповідно утворилась щілина. видер прокладку, взяв нову, все то само, гарно постьавив, гайки закручував вже в перехресному напряму.. зліва направо... результат біжить масло((:)mad: як її поставити?? Весь двигун і все що під ним в маслі з молібденом) корисно - нічого незогниє..алеж йопт( розхід масла 1літр на 5км)) Сьогодні взяв нову прокладку.. Порадьте щось!!
    На кришку дивився рівна, без вигинів загинів..
     
  2. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    гумову міряв неналазить на шпильки!! і вони незнімаються! провірено!Такщо ставлю лише коркову 8мм дирками.
     
  3. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Тут твоя ГРУБА ПОМИЛКА!!!
    Коркову прокладаку в ніякому разі не можна мастити всякою х...ю, її треба ставити на сухо!
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    +100 ... Забагато масла на хлібі без ковбаси..... вредно))))))))))))))
     
  5. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    сьогодні насухо поставлю...... Миколай мені в поміч)
     
  6. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Це ти про прокладку саму верхню? Я маю намір на днях міняти прокладку ту що під головкою, так як видно що звідти саме валить масло. Туди також краже коркову прокладку? Авто в підписі.
     
  7. ЙурКь

    ЙурКь Місцевий

    Авто:
    продано
    я за саму верхню.. міняв..тече((( а стосовно тої що ти хочеш, не самої верхньої..то вона не коркова, там взагалі нема вибору) бери яка є, але не скупись на ціні, краще бери ЕЛРІНГ, реальна фірма, реальна якість.
     
  8. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    В мене подібна проблема. Відкрив капот, а з-під клапанної кришки пішло масло. Підтягнув гайки, бо виявилося не закручені, точніше відпустили. Результат невеликий, треба міняти прокладку.
    Питання яку краще купувати. Чув тільки, що краще дешевші брати, бо надійніші. Мені головне надійніше. Зрозумів, коркова без герметика, а якщо гумова?
    І ще - виходячи з прочитаного, в якій послідності затягувати гайки.

    Р.С. наразі не купив ніякої
     
  9. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Такаж проблема була в мене, коли був двигун 1,6D і також коли взяв двигун 1,6TD,- був весь залитий навколо клап. кришки. Є два варіанти вирішення проблеми:
    1- шта, яку спеціалісти спаплюжили але чомусь у мене вже 4 тис км без жодної краплини масла, тобто чуть-чуть намастив герметиком коркову прокладку з обидвох сторін попередньо обезжиривши клапанну кришку і головку блока в місцях дотику з прокладкою і позатягував гайки розплескуючи прокладку з середини (центру) в сторони з відчуттям тобто не до упора і дав висохнути не менше двох годин. Жодної краплини масла не було і не буде, перевірено не раз:yes:
    2-а гумова підходить, теж пробував і вона краща бо цільна, просто на двигунах 1,6D і 1,6TD на шпильках головки блока є виступи для запобігання перетискання коркової прокладки а під гумову не на шпильках запобіжні виступи а в армованій гумовій прокладці розклепані шайби і якщо акуратно постаратись то ті шайби знімаються, тобто для переходу на гумову прокладку (вона значно дорожча і надійніша) треба або виковирювати підкладні шайби з прокладки або викрутити шпильки і поміняти їх на ті в яких нема виступів (варіант з виковирюванням теж пробував і наїздив до 60 тис км, поки не прийшлось міняти ремінь і жодної краплини масла).
    Так що обирайте що підходить:yes:
     
    Останнє редагування: 14 лют 2013
  10. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    однозначно гумова з корковою постійно мав проблеми,коли поставив гумову ні каплі масла тим більше вона багато разова.Маю в продажі таку прокладку є без шпильок і є к-кт з шпильками.Якщо потрібно звертайся.
     
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Якого в тебе виробника? на AGG скільки потягне гумова?
     
  12. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    victor reinz 125гр. в комплекті щпильки під металеву і алюмінієву кришки
     
  13. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    На РВ мотор яка ціна ?
     
  14. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Зрозумів, дякую. Мушу спочатку подивитися яка в мене стоїть (зі шпильками чи без). Я так зрозумів нічого виковирювати вже не прийдеться під гумову. А герметик наносити потрібно чи вже ні?
     
  15. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    така сама не має різниці,просто шпильки є різні.Шпилька з буртіком під коркову,без буртіка під гумову.По довжині однакові (коли металічна кришка) і довші коли алюмінієва (двигуни 2,0)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)