Двигун azz 1.9тд. Після заміни ремнів всіх, масла та фільтрів також всіх двигун почав погано заводитись. До того вбудьякий час з пів оборота. Зараз як коли, особливо з ранку коли постоїть ніч треба крутити три чотири рази щоб завести. Першийраз крутить нічого, другий заз починає іти димок а за третім четвертим разом ривками але заводиться. Хто може підказати що це може бути.
Збили кут вприску коли міняли ремні. На цьому двигуні кут вприску виставляється компютером, або накосячили з установкою ремнів +/- 1 зуб. Як би накосячили на 2 зуба то взагалі не завівся б Так ти напевно з двигуном напутав напевно AAZ бо AZZ то трьох літровий Туарег
Бо двигун горячий і паливо під тиском... За ніч паливо трохи втікає і двигун максимально охолоджується. Треба перепровіряти мітки установки ремня плюс перепровіряти кут вприску. Якщо все добре то треба дальше дивитись, можливо щось поламалось і тільки співпало з моментом заміни ГРМ. але симптоми явно косяка з поганим кутом вприску
Після зупинки двигуна на трубці яка тягне паливо з баку після фільтру якщо від двигуна а якщо до двигуна то перкд фільтром утворюється повітряна бульбашка на 10 см по довжині трубки. Питання що це може бути? Та чи може це бути причиною поганого запуску двигуна особливо після ночі?