Знаю що питання прожоване неодноразово, але знову його задам! Вмикаю вентилятор пічки, переводжу ричажок на положення теплого пвітря, на першій швидкості дмухає теплим повітрям, вмикаю на другу і зараза починає гнати прохолодніше повітря, аж до повного холоду.... Печаль, зима йде, торпедо знімати оооооййй як не хочеться.... Проблеми з помпою відкидаю, так як проганяє ОЖ в системі добре, в розширюальному бачку помітно як рідина прокачується, обидва патрубки які йдуть до пічки і від гарячі бляха... В чому проблема не можу вкурити. Лишається або повітряна пробка, абож ж хрін його знає що. Допоможіть хто може порадою!!! Ах так, Гольф 2, 88 рік, бензин 1,3))
Це значить що заслонка не до кінця перекриває подачу напряму з вулиці (тобто не через пічку). Як варіант - посипалась в тебе ця заслонка. Вони зроблені з мякого матеріалу типк пресований паралон. Нічого не зробиш. Тре все розбирати. Якщо при цьому обидва патрубки однакової приблизно температури то знову ж таки заслонка, а якщо один значно холодніший то радіатор пічки забитий і треба новий брати. Тут на форумі в темі подяка клубу і клубчан розказували як в Г2 зняти пічку без знімання панелі. Удачі.
Полюбому заслонки пічки посипалися. Треба знімати і реставрувати. Я свої обклеював спленом - матеріалом для обезшумки. Все супер. А знімати торпедо - це не так вже й страшно. За один день можна все зробити якшо це робитимеш вперше.
Я думаю, що проблема в радіаторі пічки, а не в заслонці. У мене була така проблема на 41-ому москалі. Ніби через пічку ОР протікала, а коли хотів нагріти салон, то починало дути холодним. У радіаторі пічки є багато каналів, по яких тече ОР, і якшо більшість з них забиті, то ОР буде протікати і не буде встигати віддавати тепло повітрю, яке втягується в салон і відповідно 2 патрубки будуть гарячі, а повітря буде холодним. Але висновок один знімати пічку і дивитись в чому проблема. Панель знімати не потрібно. Якшо хочеш, можу підказати як то робиться.