Проблеми у роботы пічки

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем hobyt15, 21 жов 2012.

Статус теми:
Закрита.
  1. hobyt15

    hobyt15 Початківець

    Авто:
    Seat Altea, 1,6 MPI
    Знаю що питання прожоване неодноразово, але знову його задам! Вмикаю вентилятор пічки, переводжу ричажок на положення теплого пвітря, на першій швидкості дмухає теплим повітрям, вмикаю на другу і зараза починає гнати прохолодніше повітря, аж до повного холоду.... Печаль, зима йде, торпедо знімати оооооййй як не хочеться....
    Проблеми з помпою відкидаю, так як проганяє ОЖ в системі добре, в розширюальному бачку помітно як рідина прокачується, обидва патрубки які йдуть до пічки і від гарячі бляха... В чому проблема не можу вкурити.
    Лишається або повітряна пробка, абож ж хрін його знає що.
    Допоможіть хто може порадою!!!
    Ах так, Гольф 2, 88 рік, бензин 1,3))
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Це значить що заслонка не до кінця перекриває подачу напряму з вулиці (тобто не через пічку). Як варіант - посипалась в тебе ця заслонка. Вони зроблені з мякого матеріалу типк пресований паралон. Нічого не зробиш. Тре все розбирати.
    Якщо при цьому обидва патрубки однакової приблизно температури то знову ж таки заслонка, а якщо один значно холодніший то радіатор пічки забитий і треба новий брати.

    Тут на форумі в темі подяка клубу і клубчан розказували як в Г2 зняти пічку без знімання панелі. Удачі.
     
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Полюбому заслонки пічки посипалися. Треба знімати і реставрувати.
    Я свої обклеював спленом - матеріалом для обезшумки. Все супер.

    А знімати торпедо - це не так вже й страшно. За один день можна все зробити якшо це робитимеш вперше.
     
  4. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Я думаю, що проблема в радіаторі пічки, а не в заслонці. У мене була така проблема на 41-ому москалі. Ніби через пічку ОР протікала, а коли хотів нагріти салон, то починало дути холодним. У радіаторі пічки є багато каналів, по яких тече ОР, і якшо більшість з них забиті, то ОР буде протікати і не буде встигати віддавати тепло повітрю, яке втягується в салон і відповідно 2 патрубки будуть гарячі, а повітря буде холодним.
    Але висновок один знімати пічку і дивитись в чому проблема.
    Панель знімати не потрібно. Якшо хочеш, можу підказати як то робиться.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Така тема на форумі вже існує, користуйтеся пошуком.

    Зачинено
     
Статус теми:
Закрита.

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)