проблеми в роботі двигуна в режимі прогріву

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем 7776, 6 лис 2009.

  1. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    допоможіть розібратись
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти що думаєш цієї інформації вистарчить щоб щось тобі порадити....????
     
  3. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    джета 2, 1,8, лямбду я відключив
     
  4. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    а які проблеми ?
     
  5. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    хтось, щось порадить?
     
  6. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    заводиться добре, тяга нормальна, проїдеш2-3 хв. і починає двигун захльобуватись на холостих (в холодну пору)
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все правильно.... як машина буде їхати з відключенною лямбдою. Ти порушив вприск.Якщо відключив лямбду то і відключай ДТОР а контролер переводь в режим базових установок і тоді будеш їздити без електроніки тільки на механіці з усіма наслідками для вприску.
    А яка причина що відключив лямбду..... нема грошей на нову..?
    Взагалі в режимі прогріву головним є ДТОР- провіряй його
     
  8. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    що таке ДТОР?
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Датчик температури охолоджувальної рідини
     
  10. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    чи допоможе в даній ситуації заміна лямбди при умові що ДТОР працює?
     
  11. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    KYM допоможи!!!!!
     
  12. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Повинна домомогти, якщо її правильно підключити!
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1. Дай код двигуна щоб визначити що в тебе за система вприску
    2. Якщо вмієш користуватись мультимером, маєш мінімальні знання в основах роботи вприску і двигуна і маєш не криві руки то можна навіть на відстані допомогти.
    Заміну лямбди чи якогось іншого датчика треба робити після того як точно відомо що він не працює. Поки що тобі вказали перші ймовірні причини поломки. Тепер тобі треба провести самому певні виміри щоб визначитися що тобі рекомендувати
    Тут є описано як провіряти лямбду
    http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=4887&page=5
    Як даш код двигуна скажу як провірити ДТОР.
     
  14. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    це дійсно був лямбда зонд несправний, його заміна вирішила всі проблеми!!!
     
  15. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    вся біда в тому, що в мотора відсутній номер (як виявилося був знищений попереднім власником)
     
  16. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    я зрозумів, що від тебе можна отримати корисні поради, хоч я не спец, але мені дуже подобається тема ремонту авто
     
  17. 7776

    7776 Початківець

    Авто:
    джета
    єдине що можу повідомити - джета ІІ, 1,8, карб., 1990р.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ті Джети комплектувались багатьма типами двигунів від карбюратора до Ке Джетронік. В тебе напевне Пієрбург 2Е2, але дивно що там лямбда стоїть. На карбюратори рідко коли лямбду ставили.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ставили тільки на 1,6 (PN) карб 2EE з лямбдою.
    Тут я думаю скорш за все моноінжектор, але варіантів дійсно тьма.
     
  20. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Як мінімум хай автор зробить фотографії підкапотного простору в районі систему впуску і я думаю наші специ більш-менш визначаться з типом системи живлення двигуна :) а дальше буде легше .
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)