заводиться добре, тяга нормальна, проїдеш2-3 хв. і починає двигун захльобуватись на холостих (в холодну пору)
Все правильно.... як машина буде їхати з відключенною лямбдою. Ти порушив вприск.Якщо відключив лямбду то і відключай ДТОР а контролер переводь в режим базових установок і тоді будеш їздити без електроніки тільки на механіці з усіма наслідками для вприску. А яка причина що відключив лямбду..... нема грошей на нову..? Взагалі в режимі прогріву головним є ДТОР- провіряй його
1. Дай код двигуна щоб визначити що в тебе за система вприску 2. Якщо вмієш користуватись мультимером, маєш мінімальні знання в основах роботи вприску і двигуна і маєш не криві руки то можна навіть на відстані допомогти. Заміну лямбди чи якогось іншого датчика треба робити після того як точно відомо що він не працює. Поки що тобі вказали перші ймовірні причини поломки. Тепер тобі треба провести самому певні виміри щоб визначитися що тобі рекомендувати Тут є описано як провіряти лямбду http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=4887&page=5 Як даш код двигуна скажу як провірити ДТОР.
я зрозумів, що від тебе можна отримати корисні поради, хоч я не спец, але мені дуже подобається тема ремонту авто
Ті Джети комплектувались багатьма типами двигунів від карбюратора до Ке Джетронік. В тебе напевне Пієрбург 2Е2, але дивно що там лямбда стоїть. На карбюратори рідко коли лямбду ставили.
Ставили тільки на 1,6 (PN) карб 2EE з лямбдою. Тут я думаю скорш за все моноінжектор, але варіантів дійсно тьма.
Як мінімум хай автор зробить фотографії підкапотного простору в районі систему впуску і я думаю наші специ більш-менш визначаться з типом системи живлення двигуна а дальше буде легше .