Привіт всім маю таку ситуацію, вчора при інтенсивній їзді загудів бензиновий насос а ж в салон було чути, машина почала глохнути. Заглушив постояв 5-10 хв. завів поїхав все добре. Ввечері їхав зі стадіона в корку насос не гудів але машина також почала глохнути. Та сама історія постояв завів поїхав. Тепер питання з чого почати в мене 2 насоси один в баку один під кузовом. Можливо сіточки поміняти на насосах чи все таки готуватись до заміни. Машина в підписі. Бензин спировий БРСМ але я на ньому вже 2 роки їзджу проблем не було.
Незнаю на рахунок двох насосів? Я б рекомендував подивитись під машину на той насос і може вдасться побачити пошкодження корпусу, шлангів, дротів, подивитись на ту сітучку можна. Також поміряти тиск палива.
Ситуація повторюється, без корків по трасі їзджу нормально, троху постою в корку підвиває насос машина глохне постояв завівся поїхав далі. Що робити, а то починає напрягати((((. Забув дописати ситуація повторюється коли на дворі жара.
Імхо, один з насосів хапає повітря. Подивись до шлангів, котрийсь має тріщинки і на жарі, коли тиск створюється другим насосом (той зо під кузовом) то підтяшує повітря. Я б спробував заиінити шланг що зєднує ці два насоси, то першим ділом.
Здихає той насос що під кузовом ... Коли він від температури тратить свою потужність то жити йому лишилось трохи. Це стандартний симптом плюс гудить як паравоз
Сьогодні зловив момент дійсно гуде підвісний під кузовом і машина глохне. Зніму і буду дивитись я так розумію готуватись до заміни?.
Сьогодні розібрав все почистив замінив насос ситуація та сама, навіть гірша насос одразу гудів новий потім перестав а потім знову. Де копати далі? Насос ставив замінник не оригінал.
Забув тут відписатись))). Поміняв і той насос що в баку, фільтр до повного щастя. Але одна халепа жари то вже не було))). Подивимось що буде літом, а так політ нормальний)))).