Проблеми з бензобаком

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем dima1405, 1 бер 2010.

  1. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Маю невеличку проблему: гольф2, бензобак з авто 1991р, 1,3 повний інжектор, так от в бензобаці створюється вакуум. Тобто при щільно закритій паливній кришці його ніби сплюскує(відкручуєш чути як заходить повітря), я розумію що забитий "сапун"(бензобака), але бензобак має кучу всяких клапанів які недають бензі витекти при перевертанні(їздити з відкрученою пробкою це не варіатн), можливо хтось стикався з даною проблемою чи в когось є бак цих років гляньте де може стояти той "сапун"!? Бо маючи 10л в баці його сплюснуло так що показував більше половини. Сталося це все три дні назад. Наперед вдячний!
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Сапун стоїть під лючком, біля заливної горловини.
    Щоб його почистити тра знімати бак.Хоч казали люди , що чистили з під крила.
    Пробуй.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Хлопці а часом не про адсорбер ви говорите?
    Такі признаки дає забитий адсорбер.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Моя думка - також!
     
  5. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    Якщо то він, то тільки заміна він не чиститься.
     
  6. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    • Подобається Подобається x 1
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Незнаю як на Г2 але на 3-му поколінні крім адсорбера ще існує електромагнітний клапан який керує втягуванням парів бензину а ним в свою чергу керує мозк. Якщо цей клапан завис у відкритому положенні то забагато буде втягувати парів з адсорбера і також з бензобаку.
    Новий коштує щось під 300 грн а б/у копійки.
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Адріан

    Адріан Місцевий

    Авто:
    VW Bora BFQ 2005
    • Подобається Подобається x 1
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Чесно кажучи я також схиляюсь на рахунок адсорбера. Електроклапана немає 100%, є вакуумний. Покищо їжжу з приоткривой заливной пробкой на вихідних буду шукати вирішення даної проблеми всим дякую за відповідь, ну й звичайно +1 :)
     
  10. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Я так зрозумів, що вакуум в бензобаку то вже остання стадія. А перед тим може ще щось є? Глохне мотор чи тупить при розгоні до прикладу? Читав на інших форумах, що коли на ХХ міняються самовільно оберти (особливо в сторону зменшення аж до повної зупинки двигуна), то це як одна з перших ознак, що адсорбер треба міняти або чистити. Цікаво, хто знає ще якісь признаки, що адсорберу скоро кінець?
     
  11. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    правильно читав. в мене 2.0. за зиму той адсорбер себе показав. і з настанням тепла почалось таке, що обороти падають до 500 і навіть до 0!!! машина ще не глохла, але оберти набирала сама. при чому, на компі видно було, як з пожирання 1,5-1,7 л на ХХ розхід підскакував до 2,0-2,5 л.
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    значить розібрав я сьогодні адсорбера.
    Картина не з приємних. - Нижя частина - войлок і десь сантиметрів 3-4 вугля замерзло!! Води в ньому було багато.

    войлок виправ за допомогою Гали, а порошок весь висипаний в миску. Там об*єм десь 1 літра. Після просушки войлока і графіту - все гарно зібрано, так як і було. Нижня крищка, яку вирізав - зтягнута хомутом ( точніше декілька штук найдовших) і замазано герметиком
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    а у мене навпаки створюється не вакуум а тиск у баку. вчора після поїздки пройшов мимо лючка б/ьака, там бензином тхне шо капец. я відкручую пробку бака, а звідти тиск аж ледь пробку не вирвало.
    сьогодні легенько поліз під капот. добрався до адсорбера, все вроді класно продувається, у всі дірки на адсорбері коли дути, то все продувається. Пробував дути в шланги від адсорбета, то той шо на колектор, все чотко продувається, вакуумний клапан спрацьовує. а от на б/бак не продувається. пробував тягнути на себе, то підтягується рідина. думаю що то бензин. хтось знає, чи це нормально? чи має цей шланг від бака на адсорбер продуватись?
     
  14. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    по логіці має продуватись. Інакше яким чином випари бензину потрапляли б до адсорбера?
    Можливо коли ти продував була закрита кришкою горловина б/баку.
     
  15. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    теж почитав мск.ру, то по всій логіці мало б продуватися.
    також вичитав, що народ на мск. пише, що баки в основному сплющує вакуумом, а у мене навпаки роздуває. тому схильний вважати що у мене вентиляція не працює взагалі, тобто забита. але в чому проблема, якщо адсорбер вроді продувається у всіх напрямках? може з трубкою бак-адсорбер щось, може перегнулась десь? розумію що доцільно було б спробувати дунути в цю трубку зі сторони баку в сторону адсорбера, перед цим знявши її з адсорбера, щоб вся срань з неї полетіла геть. але це у мене не просто, бо над лючком б/бака у мене газовий балон і шоб туди долізти, треба аністалити його. але мабуть іншого шляху нема - треба починати від бака і йти до адсорбера.
    чомусь мені здається, що коли менгі ставили ГБО, то вскривали лючок над баком і там нагло був перегнутий один шланг. я по своїй неопитності цьому значення тоді не придав. цілком ймовірно що це якраз шланг вентиляції так перегнуло і вентиляціїї нема. тому мабуть в скорому часі буту лізти в багажник під кришку б/бака. а для цього треба виловити слушний момент під настрій і під пустий балон.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Однозначно має
     
  17. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Проблема вирішена !!!
    Зняв я газовий балон, поліз під лючок над бензобаком. І побачив там картину: шланг, який іде з бака до адсорбера, тупо перегнувся, і перегнувся настільки, що не пропускав пари бензину до адсорбера навіть під тиском. А оскільки вентиляція бака має єдиний шлях - на адсорбер, і цей шлях був перекритий - то і створювався в баку ніхілий тиск.
    Але проблема була успішно виявлена і вирішена. Шланг вентиляції був знятий біля баку і з адсорбера, продутий (з шланга вилетіла певна кількість води, напевно конденсат), кусок шланга із заломом відрізаний, і все зібрано з врахуванням, щоб шланг не перегинався.
    Тепер сподіваюся що тиску в баку вже не створюватиметься, вічного пшика при відкручуванні пробки і воні з горловини бака я вже не почую, пістоль на заправці не буде постійно вистрілювати. :)
    І насамкінець фото "винуватця" проблеми
    [​IMG]
    Дякую всім за увагу та допомогу.
     
  18. Mexxxanik

    Mexxxanik Active Member

    Авто:
    Golf mk1 1,6 EG - був
    Клубна карта:
    000401
    В мене напевно то саме, буду дивитись на той шланг...
     
  19. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Часом ніхто не викидав абсордер. Що там треба заглушити а що залишити щоб його взагалі забрати?
    Є підозра що і в мене забився.
     
  20. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)