Не зрозуміла ситуація, бортова напруга постійно змінюється в яких межах сказати важко, вольтметр ці скачки зафіксувати не може, але при включені будь якого освітлювального приладу, скажімо - лампа контролю ручного гальма, чи дальне-ближне світло; видно як мірцають лампи. Хто може підсказати в чому проблема і як її усунути.
Або слабо натянутий ремінь генератора, або зношений. Або Стабілізатор напруги на генераторі, так звана "шоколадка".
В тебе "моргає" світло при працюючому двигуні чи ні? Якщо так то однозначно генератор, якщо ні то бери в руки наждачку і гайда по всій машині чистити місця підключень МІНУСА до кузова. Обов"язково перевір мінусовку біля блоку запобіжників(пластина з "папками" в верхній лівій частині). Як правило це допомагає. Для впевненості перевір контакт "+" на АКБ.
в мене також так мигає. це всього скоріш генератор. мені треба міняти підшипники в генераторі, бо зносилися, ну і одразу там щіточки ітд і тп., думаю, що після цього проблема зникне.
Мені цікаво до чого тут підшипники??? Максимум шо могло б бути від підшипників - то генератор заповільну крутиться і в результаті видає менший струм... Але тут проблем навпаки з різкими зростаннями струму. Думаю що проблема з стабілізатором. Бо мав таке саме недавно. Пол порадив поміняти його, поставив оригінальний за 270грн і всьо паше!
підшипники то тільки в мене. вони до мигання відношення немають. просто написав, бо так воно в мене співає ). має відношення те, шо в генераторі треба все буде прочистити і замінити щіточки - вони і можуть буди причиною перепаду напруги - ось це має відношення
Так у мене маргає світло при роботі від генератора, але цікавість ще заключається в тому що це не постійно, а періодично, але ніяких закономірностей помітити не можу. Щітки генератора можна замінити окремо не замінюючи "шоколадку"?
Можна але не рекомендовано, міняй весь блок. Стосовно оригіналу- ВАГ того не робить, в продажі є БОШ або ХЕЛЛА.
А я про що писав?=))) А смисл міняти щітки? Шоколодка то і є весь блок стабілізації напруги, швидше за все причина саме в ньому а не в щітках.. хоча дійсно можливо варто спочатку попробувати варіант за 6грн, а потім якшо не поможе за 170... Але важай, бо в мене напруга скакала через шоколадку і погоріли всі лампочки крім стопів і поворотніків. І VALEO. Бошовська шоколадка тіки на бошовський генератор підходить, а на генератор валео і шоколадка валео і шоколадка хелла.
так але якщо нехочещ мати такої проблеми тисач так парканадцять то краще змінити той девайс і не перепаювати щітки
Чесно кажучи я трішки нерозумію для чого мучитися з заміною щіток(якщо вони йдуть разом з шоколадкою), Я міняв шоколадку десь пів року назад і коштувала вона в районі 50грн(хай польша чи китай). Щітки міняти треба якщо вони зносилися менше допустимого, якщо ні то просто промити щоб небуло заїдань. На рахунок підшипників- якщо вони розбиті то ротор(місце куди прилягають щітки) при обертанні описує овал(тобто йде биття) і пружинки щіток несправляються з цим, що може привести до моргань, або якор буде задівати статор- що також визве моргання. Я не електрик сильно в законах ома не розбираюсь, але знаю точно одне що потрібно поступово вирішувати проблему: зніми генератор, помий, зроби візуальний огляд, якщо є тестер перевір на замикання обмоток якора на масу, відполіруй дорожки до яких прилягають щітки. Шоколадка це всього навсього кран який недає пройти більшій напрузі ніж потрібно, а якор статор та діодний мост це ті елементи які виробляють цю напругу. Всетаки передивись "мінус" мені здається це саме він.
В мене така простояла пів року... Напруга валила до 17В. Всі лампочки погоріли. Тепер поставив Хелла. Ну а в нього яка проблема по твоєму?
вирішити проблему з напругою ще не вдалось, помітив лише ще одні особливості - мирцати починає навантажені (включив світло або вентилятор) і при нагріванні двигуна до робочої температури, при холодному двигуні миготіння не помітне.