проблеми з двигуном

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Rock, 1 лип 2011.

  1. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    двигун 1.8 мех.інжектор к-джетронік

    проблема: коли машина постоїть на стоянці близько 8 годин
    зранку заводжу машину скачуть холості обороти причому серйозно падають чуть недо 400 а потім піднімаються до 1300 і так хв 5 може і більше якщо не газувати якщо прогазувати на нейтралці до 3000 обертів оберти коливаються не так сильно 850-1050

    коли рушаю після прогріву 2хв і прогазовок пропадає тяга і машину тіліпає, оберти падаю до 500-600 педаль газу на декілька секунд стає неефективною поки не втупиш її аж до поліка

    якщо погода сира то взагалі катастрофа треба гріти хв 5 з прогазовками і то після того машину тіліпає 2-3 рази що двигун чуть не глохне

    в мене склалась підозра що шось невпорядку з датчиком холостих оборотів який має включатись при 750 і виключатись при 1050 обертах

    таке враження що він запізнюється

    буду вдячний за будь-яку допомогу :morning1:
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    може бути і датчик, але скоріше всього розстоївся вприск і комютер отримує неправильну комаду, або взагалі перейшов в аварійний режим доїзду до гаражу... спочатку треба підсоси дивитись...це саме поширена причина... іде неконтрольоване повітря..
     
  3. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    а чи може бути проблема що в 3 циліндрах 11 атмосфер а в четвертому 9 ?

    і ще сьогодні замітив що біля паливного фільтру крім нього там ще декілька незрозумілих малих фільтрів якесь дивне шипіння
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Така компресія не є добре, але в межах допуску.
    Щипіння не має бути в принципі.
     
  5. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    чи можна якось заїхати щоб ти глянув на двигун можливо вияснив в чому проблема

    і приблизно скільки діагностика буде коштувати
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)