двигун 1.8 мех.інжектор к-джетронік проблема: коли машина постоїть на стоянці близько 8 годин зранку заводжу машину скачуть холості обороти причому серйозно падають чуть недо 400 а потім піднімаються до 1300 і так хв 5 може і більше якщо не газувати якщо прогазувати на нейтралці до 3000 обертів оберти коливаються не так сильно 850-1050 коли рушаю після прогріву 2хв і прогазовок пропадає тяга і машину тіліпає, оберти падаю до 500-600 педаль газу на декілька секунд стає неефективною поки не втупиш її аж до поліка якщо погода сира то взагалі катастрофа треба гріти хв 5 з прогазовками і то після того машину тіліпає 2-3 рази що двигун чуть не глохне в мене склалась підозра що шось невпорядку з датчиком холостих оборотів який має включатись при 750 і виключатись при 1050 обертах таке враження що він запізнюється буду вдячний за будь-яку допомогу
може бути і датчик, але скоріше всього розстоївся вприск і комютер отримує неправильну комаду, або взагалі перейшов в аварійний режим доїзду до гаражу... спочатку треба підсоси дивитись...це саме поширена причина... іде неконтрольоване повітря..
а чи може бути проблема що в 3 циліндрах 11 атмосфер а в четвертому 9 ? і ще сьогодні замітив що біля паливного фільтру крім нього там ще декілька незрозумілих малих фільтрів якесь дивне шипіння
чи можна якось заїхати щоб ти глянув на двигун можливо вияснив в чому проблема і приблизно скільки діагностика буде коштувати