Проблеми з кпп golf 2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MTX, 20 сер 2014.

  1. MTX

    MTX Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Доброго часу суток !Потрібна допомога.
    Захотілось мені замінити кпп з 4ст на 5ст(думаю усім зрозуміла причина мого бажання)
    Коробку я купив і поставив (моїй радості не було меж але тривала вона зовсім не довго
    Біда в тому що 5 передача так і не появилась (
    А попередній власник гарантує що коробка 100% 5ст(судячи по розмові він людина совісна)
    Хто стикався з таким ПІДКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА!
    чи може бути діло в кулісі?(її я не чіпав)
    мова іде про Golf 2 1.6 Бензин
    Наперед удячний
     
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    дійсно. справа скоріш за все в кулісі. в 5ти ступи вона іншої форми. в ідеалі тре мімняти кулісу. або настоїти щоб включалась 5та передача, але незавжди виходить нормально. тут або задня погано включається або 5та.
     
  3. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    1. яке маркування (чи який індекс) КПП? - машину на яму, і дивишся (списуєш і тут подаєш). Маркування на КПП, прямо в нижній точці.
    2. Якщо це дійсно 5-ти ступка, то 5-ту передачу пробуй вмикати так як R(задню), а саме - ричаг вправо від себе до упору, потім натискаєш на сам ричаг вниз (варіант - "натиск до підлоги"), тоді знову вправо і вперед. (Бо там, під кожухом ричага в салоні, є така ж сама планка на боковинці, як і на задню передачу).
    по цих признаках, тут відповіді ніхто не дасть, хіба що той "власник" чийсь знайомий з форуму.....
     
  4. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    А ще можна перевірити вручну, під капотом, знявши з КПП всі тяги і рукою перемикати передачі КПП на заглушеному двигуні.
    Але, на жаль цього описати словами не можу. Бо щоби ти зрозумів, повинен сам знати як куліса перемикає передачі. Шукай в Гуглі, щось типу "схема переключення КПП Г2" іт.п.
     
  5. BASK

    BASK Active Member

    Авто:
    Сaddy

    По 1,6 дизелю - думаю бенз, так само:
    Знімаєш тяги і на нейтральній, тягнеш сам ричажок, що виходить з кпп по ходу машини до упору і повертаєш його вліво, має бути відчутно як шестерня перемістилась це і є 5. Або зніми металеву кришку з торця кпп, там і побачиш шестерні 5 передачі.
    По кулісі нічого не скажу так як справи з нею ніколи не мав
     
  6. MTX

    MTX Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Ураааа знайшлася 5 передача)
    Зробив так як порадили.
    При натисканні куліси в низ і різко в право до гори
    Включати так вкрай не зручно напевно треба кулісу міняти і все буде як повинно
    Дуже дякую за поради!
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    нічого не міняй, а тим більше, якщо всі інші передачі добре включаються, а до 5-ї звикнеш. І різко того не треба робити, бо подеформуєш тяжки куліси.
     
  8. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    5-а так і має включатись!
    diesel757 добре радить - нічого не міняй, привикнеш)
    це, як на мене, дуже зручно, бо коли треба з 2 швидко на 3 переключатись, то не переплутаєш з 5!
     
  9. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А я щось не зрозумів. Але 5 мала б включатись без натискання вниз. Просто з центрального положення вправо і догори. Якщо куліса відрегульована, то ніяк не переплутаєш)

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  10. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    наскільки мені відомо, то в Г2, як така "5-а" передача називається "Е" (економ.), можливо не у всіх двигунах, але в дізелях так. Пам'ятаю це з книжки по ремонту і експлуатації Г2 Дж2 (дизель).
    Суть мабуть не в переплутуванні, а в тому, що німаки колись робили універсальні (взамозамінні) деталі, тому й мабуть втулили туди планку, через котру треба робити натиск, як задню передачу.
    Це просто моя така думка.
    Вони не заморочувались з тими "коритцями" куліси і сандали їх на будь які моделі.
    Для прикладу якщо є планка:
    - для 4-ох ступки - це ніби обмежувач, щоби не "гонити" ричагом по салоні.
    - а для 5-ти - це вже не обмежувач, а просто запобіжник.
    якщо власнику це заваджає, то воно лічиться:
    - знімає кожух;
    - бере плоскогубці і нагло вириває ту пластмасову планку (по методу вандалізму);
    і на виході - нічого натискати не треба, тіпа, гуляй рука - балдЄй пі,,, якось так :yahoo::yahoo::yahoo:
     
    Останнє редагування: 22 сер 2014
  11. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    в мене 5-ступка і та планка є тільки з лівої сторони,для включення задньої

    ПС.ці планки є в мене в продажі
     
  12. orl8

    orl8 Початківець

    Авто:
    VW Golf 2
    Аналогічно.
     
  13. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    скільки б коштувала 1 шт? моя обломана...
     
  14. MTX

    MTX Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Підкажіть будь ласка як викинути цю планку на 5 передачу
    або як настроїти кулісу
    5 включається дуже не зручно (не завжди з першого разу виходить)
    то дратує сильно
     
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    В мене теж немає тої планки на 5ту, але ж ще і на самій ручці мав би бути той виступ, що тримається в планку, такий же як і на задню передачу.

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  16. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    міняй кулісу. вона не така дорога. 100-150 грн на розборці. і роботи 2-3 години.
    якщо лишиш 4ступку то при нажиманні що упору через силу роздовбеш кулісу за пів року і ричаг переключення буде бовтатися як на зілі, решту передач будеш шукати, як привило, першу і задню.
    німаки не дурні. в 5ти ступці тяга від куліси до кпп на 4 см довша.
     
  17. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Куліса у п"ятиступки і у чотириступки РІЗНІ. не тільки палка від ричага переключення в салоні а й деякі тяги під капотом.
     
  18. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    В мене була схожа проблема коли я поміняв в свому В2 з 4-ст на 5-ст.
    Книжка пише, що конструктивні особливості при переключенні задньоі
    в 4-ст і 5-ст кардинально різні і я це відчув, бо вмикання задньої в іншому місці і не потребує втоплення як в чотирьох ступці. Тому фіксатор або ще можна назвати направляюча для вмикання задньої зовсім не потрібна. При знятті вищезгаданого фіксатора збільшується хід рукоядки з кулісою і легше відрегулювати тому відповідно легше вмикати передачі. Я не знаю яка конструкція в Г2 але в В2 під рукоядкою перемикання є груша яка потрібна для фіксації ричага, так от в чотирьох ступки ця груша вилітала через 3-4 роки, а з 5-ти ступкою вже 5-й рік ціла, бо непотрібно втоплювати ричаг!
     
  19. ch12

    ch12 Новачок

    Авто:
    Г2 дизель 1,6д JP 1987 форточки
    В кулисе для 4-ст коробки стоит тяга 191711595
    а в кулисе для 5-ст коробки тяга 191711595А
    она другой длины и очень помогает включить 5-ю передачу.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)