Доброго часу суток !Потрібна допомога. Захотілось мені замінити кпп з 4ст на 5ст(думаю усім зрозуміла причина мого бажання) Коробку я купив і поставив (моїй радості не було меж але тривала вона зовсім не довго Біда в тому що 5 передача так і не появилась ( А попередній власник гарантує що коробка 100% 5ст(судячи по розмові він людина совісна) Хто стикався з таким ПІДКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА! чи може бути діло в кулісі?(її я не чіпав) мова іде про Golf 2 1.6 Бензин Наперед удячний
дійсно. справа скоріш за все в кулісі. в 5ти ступи вона іншої форми. в ідеалі тре мімняти кулісу. або настоїти щоб включалась 5та передача, але незавжди виходить нормально. тут або задня погано включається або 5та.
1. яке маркування (чи який індекс) КПП? - машину на яму, і дивишся (списуєш і тут подаєш). Маркування на КПП, прямо в нижній точці. 2. Якщо це дійсно 5-ти ступка, то 5-ту передачу пробуй вмикати так як R(задню), а саме - ричаг вправо від себе до упору, потім натискаєш на сам ричаг вниз (варіант - "натиск до підлоги"), тоді знову вправо і вперед. (Бо там, під кожухом ричага в салоні, є така ж сама планка на боковинці, як і на задню передачу). по цих признаках, тут відповіді ніхто не дасть, хіба що той "власник" чийсь знайомий з форуму.....
А ще можна перевірити вручну, під капотом, знявши з КПП всі тяги і рукою перемикати передачі КПП на заглушеному двигуні. Але, на жаль цього описати словами не можу. Бо щоби ти зрозумів, повинен сам знати як куліса перемикає передачі. Шукай в Гуглі, щось типу "схема переключення КПП Г2" іт.п.
По 1,6 дизелю - думаю бенз, так само: Знімаєш тяги і на нейтральній, тягнеш сам ричажок, що виходить з кпп по ходу машини до упору і повертаєш його вліво, має бути відчутно як шестерня перемістилась це і є 5. Або зніми металеву кришку з торця кпп, там і побачиш шестерні 5 передачі. По кулісі нічого не скажу так як справи з нею ніколи не мав
Ураааа знайшлася 5 передача) Зробив так як порадили. При натисканні куліси в низ і різко в право до гори Включати так вкрай не зручно напевно треба кулісу міняти і все буде як повинно Дуже дякую за поради!
нічого не міняй, а тим більше, якщо всі інші передачі добре включаються, а до 5-ї звикнеш. І різко того не треба робити, бо подеформуєш тяжки куліси.
5-а так і має включатись! diesel757 добре радить - нічого не міняй, привикнеш) це, як на мене, дуже зручно, бо коли треба з 2 швидко на 3 переключатись, то не переплутаєш з 5!
А я щось не зрозумів. Але 5 мала б включатись без натискання вниз. Просто з центрального положення вправо і догори. Якщо куліса відрегульована, то ніяк не переплутаєш) Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
наскільки мені відомо, то в Г2, як така "5-а" передача називається "Е" (економ.), можливо не у всіх двигунах, але в дізелях так. Пам'ятаю це з книжки по ремонту і експлуатації Г2 Дж2 (дизель). Суть мабуть не в переплутуванні, а в тому, що німаки колись робили універсальні (взамозамінні) деталі, тому й мабуть втулили туди планку, через котру треба робити натиск, як задню передачу. Це просто моя така думка. Вони не заморочувались з тими "коритцями" куліси і сандали їх на будь які моделі. Для прикладу якщо є планка: - для 4-ох ступки - це ніби обмежувач, щоби не "гонити" ричагом по салоні. - а для 5-ти - це вже не обмежувач, а просто запобіжник. якщо власнику це заваджає, то воно лічиться: - знімає кожух; - бере плоскогубці і нагло вириває ту пластмасову планку (по методу вандалізму); і на виході - нічого натискати не треба, тіпа, гуляй рука - балдЄй пі,,, якось так
в мене 5-ступка і та планка є тільки з лівої сторони,для включення задньої ПС.ці планки є в мене в продажі
Підкажіть будь ласка як викинути цю планку на 5 передачу або як настроїти кулісу 5 включається дуже не зручно (не завжди з першого разу виходить) то дратує сильно
В мене теж немає тої планки на 5ту, але ж ще і на самій ручці мав би бути той виступ, що тримається в планку, такий же як і на задню передачу. Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
міняй кулісу. вона не така дорога. 100-150 грн на розборці. і роботи 2-3 години. якщо лишиш 4ступку то при нажиманні що упору через силу роздовбеш кулісу за пів року і ричаг переключення буде бовтатися як на зілі, решту передач будеш шукати, як привило, першу і задню. німаки не дурні. в 5ти ступці тяга від куліси до кпп на 4 см довша.
Куліса у п"ятиступки і у чотириступки РІЗНІ. не тільки палка від ричага переключення в салоні а й деякі тяги під капотом.
В мене була схожа проблема коли я поміняв в свому В2 з 4-ст на 5-ст. Книжка пише, що конструктивні особливості при переключенні задньоі в 4-ст і 5-ст кардинально різні і я це відчув, бо вмикання задньої в іншому місці і не потребує втоплення як в чотирьох ступці. Тому фіксатор або ще можна назвати направляюча для вмикання задньої зовсім не потрібна. При знятті вищезгаданого фіксатора збільшується хід рукоядки з кулісою і легше відрегулювати тому відповідно легше вмикати передачі. Я не знаю яка конструкція в Г2 але в В2 під рукоядкою перемикання є груша яка потрібна для фіксації ричага, так от в чотирьох ступки ця груша вилітала через 3-4 роки, а з 5-ти ступкою вже 5-й рік ціла, бо непотрібно втоплювати ричаг!
В кулисе для 4-ст коробки стоит тяга 191711595 а в кулисе для 5-ст коробки тяга 191711595А она другой длины и очень помогает включить 5-ю передачу.