В останні місяць-два є така проблєма. Вікна в машині дуже запотівають, значно більше, ніж можна було б вважати нормою. А нині їду і дивлюся з отворів для обдуву салону, тих шо в торпеді, виходить пара. Перше злякався шо то димок, але одночасно сильно стали потіти вікна і я зрозумів, що це таки пара. Охолоджувальна рідина ніби не пропадає. Тобто пропадає зовсім по чуть-чуть, сочиться на радіаторі спереду, якісь може 50-100 грам на місяць, то фігня. Тож навряд чи моя волога в салоні спричинена саме протіканням ох. рідини. Очевидно, що волога і вода ззовні (роса, дощ, мийка) десь збираються у мене спереду і через те маю проблему із надмірним запотіванням шиб. Що в цій ситуації порадите робити? З чого починати? Куди дивитися? Може хтось таку біду мав уже? І ще одне. Пічка дує тільки на 4 найбільшій швидкості, а 1, 2 і 3 стоїть. З чим така поломка пов"язана і як лікується?
Відповідь: Проблеми з пічкою Затікає вода в систему продуву, імхо. Перевір всі ті резинки де кінець капота (біля лобовухи) і прочисти зливні отвори з боків там. (тросіком від сцепи наприклад), повітряний отвір там в принципі троха вище від поверхні - але якщо забиті ті отвори, то там стоїть ціле море води. Я одного разу недбало ту резинку прикріпив - а дощик накрапав. То після того як врубав вентилятор - він мені з літру води вилив у салон. Тобто відкрий капот, зніми всі резинові штуки (ті які комп прикривають, він там у тебе має стояти), які відводять воду на боки і взагалі подивись чи там води нема. В мене було озерце там, поки не прочистив зливні отвори.
Відповідь: Проблеми з пічкою як шо там такаж релюшка як і в гольфі то вона коштує десь 100 грн. (принаймі на гольф), або Маркел відкриє секрет як її ремонтувати.
Відповідь: Проблеми з пічкою Та релюшка називається варіатором і в Польщі коштує 20$, в нас її везуть під замовлення,а на Алексі хочуть 350грн,на МСК є схема ремонту для Г2, думаю і на Корі принцип тойсамий.
Відповідь: Проблеми з пічкою Мої нюхові рецептори не відрізняються особливою чутливістю, але вроді нема.
Відповідь: Проблеми з пічкою те саме замітив чора і я, приїхав на роботу о 09,00 год. вийшов за пару хв. на вулицю, дивлюсь і в мене вікна білі, співробітники зразу всі як один говорять що пічка пропускає тосол, і якщо б я їздив у довгі дороги то боліла б голова і дерло горло. Но до 14 ,00 все проходить, машина напевно наберає в середині температуру як і на вулиці і воно зходить.
Відповідь: Проблеми з пічкою В мене аналогічна проблема, дуже сильно запотівають вікна але крім того, що описав Мартіні, в мене тікає антифриз. Останнім часом почав відчувати головний біль. Що порадите?
Відповідь: Проблеми з пічкою Раджу Solpadeine . Перше що ти повинен зробити - підняти коврики і обнюхати/обмацати весь кавролін. Якщо він мокрий і видно що мокрота йде з центральної консолі то радіатор пічки! Вперед. Також глянь салонний фільтр в якому стані.
Відповідь: Проблеми з пічкою Не знаю звідки йде мокрота, але під ковриком на місці пасажира буває мокро. То радіатор? Скільки він приблизно коштує? А то може бути і в тому проблема?
Відповідь: Проблеми з пічкою то можливо і не пічка може треба стьоки почистити і в якому стані в тебе та пласмаса шо під капотом.
Відповідь: Проблеми з пічкою Та нормальна пласмаса, без тріщин. Під тою пласмасою є "углубленіє" для фільтра, але його там нема. Може то в тому проблема?
Відповідь: Проблеми з пічкою Якщо фільтр брудний, забитий і вологий то може. Зі сторони пасажира може бути мокро через забиті стьоки про які казав Тополь і Тревел, тобто вода через вентилятор валить в салон. До речі атифриз в системі охолодження сам по собі трошечки липкий, тому коли обмацав кавролін і руки висохли і не липкі - то це дощова вода, а інакше це охлаждайка.