Маю проблему правий стоп/поворот і т.д. світить слабше ніж лівий знаючі люди після замірів казали що в мене "+" справа слабший ніж зліва і це може бути викликане перетиском якогось дрота за рахунок чого опір збільшується. Порадьте будь-ласка або куди самому глянути в першу чергу або куди звернутись (бажано район Податкової). Ага і не знаю чи повязанло то чи ні але в мене інколи права колонка перестає грати даш більше гучності знов починає грати. Думаю то не повзянано але для цілісності картини най буде )
Відповідь: Проблеми з проводкою Наскільки я знаю про стопи і т.п. що там спільний для всіх лампочок мінус тобто маса. Плюс подається на кожну лампочку окремо. Може у тебе проблема із масою правого плафона. Або плюс слабо контачить на роздачі в щитку запобіжників і реле.
Відповідь: Проблеми з проводкою Зніми її і подивись, може волога всередині... А колонку - витяни мафон і подивися чи дроти добре скручені. І там де колонка- тоже подивись чи контачить файно.
Відповідь: Проблеми з проводкою Цікаво було б почути як проводились "заміри" слабкого плюса. Додано через 2 хвилини На рахунок колонки то перекинь дроти навпаки з лівої колонки на праву і навпаки тоді побачиш чи то колонка сама глючить чи то мафон/проводка гонить.
Відповідь: Проблеми з проводкою тестером мірялась сила струму наскільки я бачив і на лівому ліхтарі вона нормальна а на правому нижча ніж на лівому, а може і опір простопоміряв продзвонивши і побачив що на правому опір більший ніж на лівому. Я можу помилятись на рахунок термінів я в тому не сильно рубаю. Але в правдивості замірів я не сумніваюсь. Додано через 5 хвилин я так розумію то ти про задній фонарь якшо так то там нема вологи знімали і дивились тим більше що ту проблему я влітку ще побачив тоді жара стояла. Просто був забив на то але тепер совість мучить шо може раптом ізоляція прогоріти нах в місті перегину чи перетиску, звичайно якшо він є, і може утворитись вогненебезпечна ситуація.
Відповідь: Проблеми з проводкою він міряв для стопа. там тільки два контакти. але в мене така ж проблема і для поворота я так думаю шо беручи до уваги то шо написав M&K вище,і якшо так дійсно є то проблема десь ще до розподілу плюса на всі лампочки тобто для тих всіх плюсів які ідуть на кожну лампочку є спільний дріт в якому і є проблема. лишилось тільки взнати де ті плюси на кожну окрему лампочку розподіляються.
Відповідь: Проблеми з проводкою Цей дріт являється мінусом!!! Тобто массою. Решта дроти по схемі йдуть через різні місця до блоку запобіжників і акума.
Відповідь: Проблеми з проводкою ти хочеш сказати що проблема не в плюсі а в масі ? маса є спільна і для правого і для лівого фонаря то ж і світили би вони однаково. Тому схильний думати що проблема все ж таки в плюсі. Ото ж треба знайти по схемі кудою ідуть тих 6 дротів до заднього правого фонаря я думаю вони ідуть через одну точку. і шукати проблему в місці спільному для всіх лампочок того фонаря.
Відповідь: Проблеми з проводкою Так! Твоє твердження не зовсім зрозуміле. Масса є спільна для всієї машини - це кузов, і для забезпечення нормального живлення контакт масси зі споживачем повинен бути дуже добрим!
Відповідь: Проблеми з проводкою ок ясно ти пропонуєш почистити контакти заднього фонаря до кузова ? а де він знаходиться конкретно той контакт а то я шось не побачив де він до кузова підєднаний а може просто не звернув уваги.
Відповідь: Проблеми з проводкою По ідеї масса хренова в джгуті який туди підходить... короче тре залазити в багажник і втикати.
Відповідь: Проблеми з проводкою може напругу казав же шо в термінах не орієнтуюсь достатньо шоби мої слова сприймати як привід для звинувачень в некомпетентності Додано через 1 хвилину дякую всім хто відгукнувся на днях полізу в багажник (ще один привід порадіти з того що в мене універсал) і попробую поковирятись в тому жгуті, позачищати контакти, розібратись де там маса, залізти до колонки... і т.д.
Відповідь: Проблеми з проводкою Найди на схемі розміщення лампочок масу і кинь її на кузов і тоді подивишся чи щось змінилося. У мене на початку така сама проблема була бо вода затикла і маса відігнила.
Відповідь: Проблеми з проводкою На мою думку проблема саме в масі самого плафона. Підкорочування плюса приведе до спаду напруги в цілому по всій машині. Як не як це закон природи. А ще як би проблема була в плюсі то періодично малоб визаджувати акамулятор. Тому я за погану масу в плафоні. Ну колонки то в мене є припущення. Можливо в тебе ситстема така. Магнітола - Фільтер (з роздачою сигналу на задні і дверні колонки) ну і самі колонки. Якщо в тому фільтрі кондюки повсихали то буде саме така картина. Фільтер знайти просто, як правило це такі коробочки чорні біля задніх колонок. Якщо моє припущення вірне то не соромся. Бери кусачки відрізай і пускай на пряму. Але в такому випадку від дверних колонок краще відмовитись. Ну і незабувай що і сама магнітола може бути усохшою.
Відповідь: Проблеми з проводкою Недавно здех акум який я купував 2 місяці тому. Зарядили. Побачим чи знов не сяде. Колонки то думаю шо то банальний обрив\перегин. Фільтра нема з заду. а взагалі планую поїздку до електрика бо шось мене моя проводка не обнадіює.
Відповідь: Проблеми з проводкою Я думаю що це вірне рішення. Ато не приведи господи і згоріти машина може рано чи пізно.
Відповідь: Проблеми з проводкою До речі в мене така сама проблема з проводкою. Я тепер знімаю клеми з акамулятора, щоб він несідав. Ніяк неможу зібратися до електрика.