Golf 2, 1.8 GU бензин, карбюратор 2e2 При холодному моторі заводиться без проблем з першого разу, потім через кілька хвилин попрацювавши оберти починають падати і мотор глохне. Також на прогрітому погано заводиться. Може в когось таке було або хтось знає в чому може бути проблема. Дякую!
За цією темою і я буду стежити, в мене схожа ситуація, коли двигун прогрівати на холостих, то спочатку при прогрівочних 1900 все добре, потім за декілька хвилин, коли вже прогріється оберти падають до робочих 1100, а потім буквально за хвилину починають падати 800-700-600-...400... і аж доки не заглохне... Проїхавши трохи увесь час підгазовуючи, щоб не заглохла десь на перехресті, чи переїзді, проблема зникає і все стає добре... Ваажаю, що в наших випадках причина в карбі однозначно, але от що саме) Сподіваюсь автор не буде проти, що і своє написав, причини в нас однакові, то і вирішення напевно також)
У мене була така ж проблема але на моніку. Виявляється він був забитий осадом з баку. Почистили і все було гут.
В першу чергу майстри кажуть дивитись на жиклер холостого ходу, бо він часто забивається, до речі до автора, подивись, викрути, прочисти, можливо це причина, ще одна причина підсоси повітря, або під карбом, то коли прокладка потріскана, виявляється простим методом, при заведеному двигуні порухати карбом в різні сторони, оберти не повинні змінюватись, або десь у вакуумній системі, могла якась трубка потріскати і пропускати повітря, або взагалі якась від"єдналась, до речі, згадав собі в мене теж було, на гарячу працювало добре, коли двигун нагрівся глохло, при заведенні також глохло, як не підгазовувати, знайшов від"єднаний вакуумний шланг ззаді карба, глянув в неті фото ззаді, нащупав потрібний штуцер, приєднав і все стало ок.
Маю ще ссилку на несправності карба звязані з розходом бєнзи. В свій час хотів вивчити карб 2Е2 повністю.
Привіт. Ваша проблема криється в біметалічній пластині + терморегулятор (термостат карба 2Е2 ). Вони відповідають за прогрів .
Якщо мова йде про терморегулятор повітряної заслонки, в якому біметалева пластина і ніхромова нитка, то я його міняв. Може я його не правильно виставив, але там регулювання всього в межах 5мм., якось так.
Дякую всім за допомогу, інформація виявилась корисною. Я коли останній раз чистив карбюратор у майстра він казав, що в мене щось не так з Pull Down'ом. Я так розумію, що мабуть саме він викликає дані незручності. Прочитав статтю щодо його заміни і виникає питання чи варто його міняти і якщо міняти то який купляти. Може хтось міняв і знає які якісні й не дуже дорогі.